Η χρήση βιωματικών δραστηριοτήτων στη διδασκαλία

Την Τρίτη, 11 Φεβρουαρίου 2025, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας είχαμε την τιμή να παρακολουθήσουμε μία επιμορφωτική ομιλία από τον Επίκουρο Καθηγητή Κωνσταντίνο Γκαραβέλα, του Τμήματος Φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, με θέμα: “Η ΧΡΗΣΗ ΒΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ”. Η εισήγηση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) “Επιστήμες της Αγωγής”, σε συνεργασία με το […]

Continue Reading

ΕΚΔΡΟΜΗ Γ` ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ – ΑΠΟΣΦΡΑΓΙΣΗ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ

Σήμερα Παρασκευή 17-1-2025 και ώρα 11:05 αποσφραγίστηκαν οι προσφορές από τα ταξιδιωτικά γραφεία για την εκδρομή της Γ` Γυμνασίου στην Αθήνα. Η προσφορά που εκπλήρωνε τα ποιοτικά και οικονομικά κριτήρια της επιτροπής αποσφράγισης ήταν του ταξιδιωτικού γραφείου travelfy.gr που περιελάβανε διαμονή στο ξενοδοχείο  Athens Cost (4*) στην πλατεία Γλυφάδας σε τρίκλινα δωμάτια, με πρωινό και […]

Continue Reading

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στη Ζωσιμαία Ιστορική Βιβλιοθήκη

  Η Α΄ Τάξη του Γυμνασίου μας πραγματοποίησε την Τετάρτη 8-01- 2025 εκπαιδευτική επίσκεψη στη Ζωσιμαία Ιστορική Βιβλιοθήκη, στο πλαίσιο  πολιτιστικών προγραμμάτων  που υλοποιούνται από το σχολείο μας. Οι μαθητές μας παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα  – εργαστήρι  « Οι εικόνες μιλούν» , κατά το οποίο ενημερώθηκαν για την τέχνη της βιβλιοδεσίας με τη χρήση νέων […]

Continue Reading

ΓΙΟΡΤΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ

Στις 23/12 στο σχολείο μας έγινε η Χριστουγεννιάτικη εορτή.  Περιλάμβανε θεατρικό, καζαμία, χορευτικό, χορωδία με μουσική και χριστουγεννιάτικα τραγούδια, καθώς και γαλλικά και αγγλικά χριστουγεννιάτικα τραγούδια. Για μια ακόμη φορά οι μαθητές μας εντυπωσίασαν. Τη γιορτή διοργάνωσαν η κ. Τζάλλα, η κ. Παρίση, η κ. Χρυσοβιτσινού και ο κ. Κατσούρας. Ακολούθως ο Σύλλογος Γονέων προσέφερε […]

Continue Reading

ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής, πραγματοποιήθηκαν στο Σχολείο μας τρεις Βιωματικές Δράσεις. Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Τμήματος Γ1, ύστερα από έγκριση της Διεύθυνσης και σε συνεργασία με τον Διδάσκοντα Εκπαιδευτικό του μαθήματος Πρέντζα Ελευθέριο, ενημέρωσαν τους συμμαθητές και τις συμμαθήτριες τους, καθώς και το Σύλλογο των Διδασκόντων Εκπαιδευτικών, για […]

Continue Reading

Επίσκεψη στο Μουσείο Σύγχρονης Ιστορίας Παύλου Βρέλλη

Στο πλαίσιο μιας προσπάθειας για την ενεργό συμμετοχή των μαθητών στη διαδικασία μάθησης, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο Μουσείο Σύγχρονης Ιστορίας Παύλου Βρέλλη με τους μαθητές της Γ’ τάξης. Αυτή την περίοδο οι μαθητές μελετούν την Ελληνική Επανάσταση και ο αγώνας για την απελευθέρωση.  

Continue Reading

Πρόγραμμα του ΚΠΕΑ Κόνιτσας

Η Β Τάξη Γυμνασίου Πεδινής στις 13/11/2024 παρακολούθησε το πρόγραμμα του ΚΠΕΑ Κόνιτσας  με θέμα: «Παραδοσιακοί Οικισμοί & Φύση» Η υλοποίηση του προγράμματος έγινε με συνεργασία του Διευθυντή Μαρμαγκά Αθανάσιο (Βιολόγο) , Λαδά Πανάγιω  (Φυσικό) και Κασιούμη Εμμανουήλ (Μαθηματικό) . Με τη συμμετοχή των μαθητών στα Περιβαλλοντικά «δρόμενα» γίνεται ευαισθητοποίηση και ενεργοποίηση των μαθητών σε […]

Continue Reading

Περίπατος στα Δολιανά

Το Γυμνάσιο Πεδινής πραγματοποίησε περίπατο στο Γυμνάσιο Δολιανών τη Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου. Οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να παίξουν σε φιλικούς αγώνες με τους μαθητές των Δολιανών στις εξαιρετικές αθλητικές εγκαταστάσεις του σχολείου και να περπατήσουν στο χωρίο. Στη συνέχεια, μαθητές και καθηγητές απόλαυσαν σουβλάκια σε κοντινή ψησταριά. Ο Σύλλογος Διδασκόντων του […]

Continue Reading

Εθνικό Πρόγραμμα Άσκησης και Υγιεινής Διατροφής – Το ταξίδι της τροφής

Στο πλαίσιο του «Εθνικού Προγράμματος Άσκησης και Υγιεινής Διατροφής – Αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας» του Υπουργείου Υγείας, το οποίο υλοποιείται σε συνεργασία με τη UNICEF με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0, το Μπορούμε, συμμετέχει ως εταίρος υλοποίησης παρεμβάσεων στα σχολεία και τις τοπικές κοινότητες για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων και […]

Continue Reading

ΔΡΑΣΗ ΨΥΧΟΛΟΓΟΥ

Σήμερα Παρασκευή 8/11/2024 ΄πραγματοποιήθηκε (στα δυο τμήματα της Α τάξης) δράση για τη σχολική προσαρμογή και την υπακοή στους κανόνες του σχολείου. Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και έθεσαν προτάσεις που τους κάνουν να νιώθουν πιο ήρεμοι και λειτουργικοί στο πλαίσιο της σχολικής τάξης. Οι μαθητές με τον τρόπο αυτό συνδιαμόρφωσαν κώδικα συμπεριφοράς. (Αναφορά από […]

Continue Reading