ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΜΑΘΗΤΗ

 

Διάκριση μαθητή της Α’ τάξης του Γυμνασίου Ορμύλιας στον διαγωνισμό «Μικρός Θαλής» της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας

Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια το σχολείο μας συγχαίρει τον μαθητή της Α’ Γυμνασίου, ΜΠΟΚΙΑ ΣΤΡΑΤΩΝΑ, για τη σημαντική   διάκριση και βράβευσή του στον Πανελλήνιο Μαθηματικό Διαγωνισμό «Μικρός Θαλής» που διοργανώνει κάθε χρόνο η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία.

Ο διαγωνισμός «Μικρός Θαλής» αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για μαθητές Γυμνασίου να αναπτύξουν τη μαθηματική τους σκέψη, να καλλιεργήσουν την αγάπη τους για τα μαθηματικά και να δοκιμάσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους μέσα από δημιουργικές και απαιτητικές ασκήσεις.

Η επιτυχία αυτή δεν είναι μόνον αποτέλεσμα προσωπικής προσπάθειας και ταλέντου, αλλά και καρπός της σταθερής στήριξης που δέχθηκε από το οικογενειακό του περιβάλλον. Οι γονείς του με υπομονή, αγάπη και εμπιστοσύνη στάθηκαν συνοδοιπόροι στην πορεία του προς τη γνώση, δημιουργώντας τις βάσεις να ανθίσει η μαθηματική του σκέψη.

Επίσης, θερμές ευχαριστίες αξίζουν στη μαθηματικό και Υποδιευθύντρια του σχολείου μας, κα Αλεξάνδρα Μισιχρόνη, η οποία με αφοσίωση, ενθάρρυνση και εμπνευσμένη καθοδήγηση κατάφερε να μεταδώσει στον μαθητή όχι μόνο γνώσεις, αλλά και την αγάπη για το μάθημα και την αναζήτηση.

Η διάκριση αυτή είναι τιμή για το σχολείο μας και απόδειξη πως όταν η παιδεία, η οικογένεια και ο μαθητής συνεργάζονται με πίστη και όραμα, γεννιούνται σπουδαία αποτελέσματα.

Αγαπητέ μας μαθητή, σου ευχόμαστε ολόψυχα να συνεχίσεις το ταξίδι της γνώσης με τον ίδιο ενθουσιασμό και το ίδιο φως. Είμαστε όλοι υπερήφανοι για σένα!

Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

«Όταν ένα παιδί γίνεται φως: αποχαιρετώντας τον Δημήτριο-Ενέα Φιντάνι»

Eikona1

Σήμερα, Πέμπτη 17 Ιουλίου 2025, βουβή από πόνο και γεμάτη δάκρυα, η σχολική μας κοινότητα αποχαιρέτησε ένα δικό της παιδί. Η εξόδιος ακολουθία και η ταφή του μαθητή μας, Δημητρίου-Ενέα Φιντάνι, τελέστηκαν στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου Ορμύλιας, με την παρουσία πλήθους κόσμου που ήρθε να τον συνοδεύσει στο τελευταίο του ταξίδι.

Σύσσωμη η σχολική κοινότητα, εκπαιδευτικοί, μαθητές, γονείς και φίλοι, βρέθηκαν εκεί για να αποχαιρετήσουν ένα παιδί γεμάτο ευγένεια, καλοσύνη και ήθος. Η απώλειά του αφήνει ένα δυσαναπλήρωτο κενό στην τάξη του, στο σχολείο μας αλλά και σε όλους όσοι τον γνώρισαν. Κανείς δεν μπορεί να συλλάβει εύκολα το μέγεθος μιας τόσο πρόωρης απώλειας.

Στον επικήδειο λόγο του, ο Διευθυντής του Γυμνασίου Ορμύλιας μίλησε με τρυφερότητα και σεβασμό για τον Δημήτριο-Ενέα, προσπαθώντας να εκφράσει με λόγια όσα δύσκολα χωράει η καρδιά.

Όλοι εκεί, μαθητές και καθηγητές, γονείς και φίλοι, ένιωσαν το ίδιο: μια σιωπηλή κραυγή που έλεγε πόσο θα μας λείψει.

Το σχολείο μας θα κρατήσει για πάντα τη μνήμη του ζωντανή. Μέσα από τις ιστορίες, τις αναμνήσεις, τις στιγμές που μοιραστήκαμε. Θα τον θυμόμαστε με αγάπη, με σεβασμό και με την υπόσχεση ότι δε θα ξεχαστεί ποτέ.

Η σκέψη μας είναι δίπλα στην οικογένεια του Δημητρίου-Ενέα, σε αυτούς που τον έπλασαν και τον αγάπησαν πιο πολύ απ’ όλους. Ευχόμαστε από καρδιάς δύναμη, κουράγιο και πίστη, μέσα στο σκοτάδι αυτής της ανείπωτης δοκιμασίας.

Καλό ταξίδι, αγαπημένε μας Δημήτρη.
Αιωνία σου η μνήμη. Θα ζεις για πάντα μέσα μας.

Ακολουθεί ο επικήδειος λόγος που εκφώνησε ο Διευθυντής,  κ.Λουκιανός Κελλίδης



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

ΕΝΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΝΤΙΟ ΣΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ ΜΑΘΗΤΗ

                             💔 Ένα τελευταίο αντίο στον αγαπημένο μας μαθητή

Με βαθιά θλίψη και απέραντη συγκίνηση, το σχολείο μας αποχαιρετά σήμερα έναν ξεχωριστό μαθητή, έναν σπουδαίο άνθρωπο, έναν γενναίο αγωνιστή. Ο Ενέα Φιντάνι, μαθητής της Γ’ Γυμνασίου, έφυγε από κοντά μας για τη γειτονιά των αγγέλων ύστερα από μια μακρά και δύσκολη μάχη να κρατηθεί στη ζωή, την οποία έδωσε με θάρρος, αξιοπρέπεια και αξιοθαύμαστη δύναμη ψυχής.

Ο Ενέα ήταν ένα φωτεινό παιδί πάντα με ένα χαμόγελο, μια καλή κουβέντα, μια παρουσία που ζέσταινε την καρδιά όλων εκείνων που τον γνώριζαν. Μέχρι το τέλος, παρέμεινε γενναίος, μας δίδαξε τι σημαίνει να αγωνίζεσαι χωρίς να χάνεις την ελπίδα και την ανθρωπιά σου.

Η απώλειά του αφήνει ένα μεγάλο κενό στις καρδιές των συμμαθητών και των εκπαιδευτικών.  Θα τον θυμόμαστε πάντα με αγάπη, τρυφερότητα και θαυμασμό. Η μνήμη του θα ζει μέσα μας, στις τάξεις, στους διαδρόμους του σχολείου, στα βλέμματα των φίλων του.

Στεκόμαστε δίπλα στην οικογένειά του αυτές τις δύσκολες ώρες και εκφράζουμε τα πιο ειλικρινή μας συλλυπητήρια. Ο  Ενέα  θα είναι για πάντα ένα κομμάτι της σχολικής μας κοινότητας.

Αντίο, αγαπημένε μας  Ενέα. Σε ευχαριστούμε για όσα μας χάρισες.

Ας αναπαυθεί η ψυχή σου εν ειρήνη Κυρίου.

Ο Διευθυντής                                                                                      Η Υποδιευθύντρια

 

Λουκιανός Κελλίδης                                                                         Αλεξάνδρα Μισιχρόνη

 

Eikona1

 

 

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΝΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΝΤΙΟ ΣΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ ΜΑΘΗΤΗ

ΕΚΘΕΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Α ΚΑΙ Β ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΡΜΥΛΙΑΣ

ΕΚΘΕΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ  ΚΑΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ

Την Τρίτη 27 Μαΐου 2025 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας Έκθεση, η οποία περιλάμβανε τις κατασκευές των μαθητών/τριών των Α’και Β’ τάξεων στο μάθημα της Τεχνολογίας.

Τη σχολική έκθεση επισκέφθηκαν μαθητές/τριες όλων
των τάξεων και εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας.

Οι παραπάνω δράσεις  ικανοποιούν το μαθητικό δυναμικό, αναπτύσσουν τις σχέσεις μεταξύ σχολείου και κοινωνίας και προβάλλουν στις κατάλληλες διαστάσεις την τεχνολογική και καλλιτεχνική εκπαίδευση στο πλαίσιο της μάθησης.

  Θερμά συγχαρητήρια στα παιδιά που εργάστηκαν με ζήλο και μεράκι, για να ολοκληρώσουν τις κατασκευές και τις εργασίες τους! 

  Θερμά συγχαρητήρια και στους εμψυχωτές τους, τον καθηγητή Τεχνολογίας κ. Χρυσανίδη Θεόδωρο  και όλους τους συναδέλφους που βοήθησαν στην επιτυχία της έκθεσης αυτής.

  Ακολουθεί πλούσιο φωτογραφικό υλικό για το οποίο ευχαριστούμε από καρδιάς τη τον Κο Χρυσανίδη Θεόδωρο  αλλά και όλους τους συναδέλφους που  βοήθησαν για την επιτυχή παρουσίαση της έκθεσης.

IMG 20250527 091429 HDR

IMG 20250527 091436 HDR

 

IMG 20250527 091752 HDR

IMG 20250527 092756 HDR

 

 

IMG 20250527 092903 HDR

 

IMG 20250527 093436 HDR

IMG 20250527 092831 HDRIMG 20250527 092847 HDR

 

IMG 20250527 092858 HDR

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΚΘΕΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Α ΚΑΙ Β ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΡΜΥΛΙΑΣ

ΛΕΣΧΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ

Ανακαλύπτοντας τον κόσμο μέσα από τις σελίδες: Η μαθητική λέσχη ανάγνωσης σε δράση

 

Η φετινή σχολική χρονιά ξεκίνησε δυναμικά για τη μαθητική λέσχη ανάγνωσης του Γυμνασίου μας, η οποία έκανε την πρώτη της συνάντηση τον Οκτώβριο του 2024, ξεκινώντας με την επιλογή των βιβλίων που θα συνόδευαν κάθε τάξη στο αναγνωστικό της ταξίδι.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ Γυμνασίου διάβασαν τον “Ψεύτη Παππού” της Άλκης Ζέη, ένα βιβλίο που με χιούμορ και τρυφερότητα μιλά για τη σχέση εγγονών και παππούδων. Στη Β΄ Γυμνασίου, επιλέχθηκε το συγκινητικό και βαθιά ανθρώπινο έργο “Η Κωνσταντίνα και οι αράχνες της” – επίσης της Άλκης Ζέη – που αγγίζει θέματα εφηβείας, οικογένειας και κοινωνικής αποξένωσης. Τέλος, οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου ασχολήθηκαν με το μυθιστόρημα “Το Ψέμα” της Ζωρζ Σαρή, που προσφέρει έδαφος για σκέψη, συζήτηση και αναζήτηση της αλήθειας μέσα από δύσκολες επιλογές.

Η λέσχη λειτούργησε με τη στήριξη και την καθοδήγηση των καθηγητών Σοφία Τσουμαχίδου, Μαρία Αλεξανδροπούλου, Άντζελα Σέλντον, Έλενα Κεσίδου και Θεόδωρο Χρυσανίδη, ενώ οι συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν σε αίθουσα του σχολείου, σε ατμόσφαιρα δημιουργική και γεμάτη ανταλλαγή απόψεων.

Οι στόχοι της λέσχης ήταν πολλαπλοί: να αγαπήσουν τα παιδιά το διάβασμα, να εκφραστούν ελεύθερα, να συνεργαστούν, να ασκήσουν την κριτική τους σκέψη και – γιατί όχι – να αρχίσουν να βλέπουν τον εαυτό τους και ως μικρούς συγγραφείς ή κριτικούς.

Μια όμορφη πινελιά προσέφερε η συνεργασία με το μάθημα των Εικαστικών, καθώς οι μαθητές δημιούργησαν αφίσες εμπνευσμένες από τη θεματολογία των βιβλίων τους. Τα έργα αυτά στόλισαν τους τοίχους της τάξης και της βιβλιοθήκης, αποδεικνύοντας ότι ένα βιβλίο μπορεί να γίνει πηγή καλλιτεχνικής και συναισθηματικής έμπνευσης.

Η λέσχη συνεχίζει με ενθουσιασμό και ήδη ετοιμάζει τις επόμενες δράσεις της. Γιατί όταν τα παιδιά διαβάζουν και μοιράζονται τις σκέψεις τους, ο κόσμος γίνεται λίγο πιο φωτεινός.

 

Οι υπεύθυνοι καθηγητές:

Μαρία Αλεξανδροπούλου, ΠΕ 02

Σοφία Τσουμαχίδου, ΠΕ 04.02

 

Βιβλιοκριτικές με συναίσθημα: Η Κωνσταντίνα μέσα από τις φωνές των μαθητριών

 

Στο πλαίσιο της φετινής λειτουργίας της μαθητικής λέσχης ανάγνωσης, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ Γυμνασίου διάβασαν το βιβλίο «Η Κωνσταντίνα και οι αράχνες της» της Άλκης Ζέη — ένα συγκινητικό μυθιστόρημα που αγγίζει θέματα όπως η μετανάστευση, η μοναξιά, οι δυσκολίες της εφηβείας και η αναζήτηση της προσωπικής ταυτότητας.

Το βιβλίο προκάλεσε έντονες συζητήσεις και πολλές σκέψεις στους μαθητές. Ανάμεσα στις δραστηριότητες που προέκυψαν, ήταν και η συγγραφή βιβλιοκριτικών από τα ίδια τα παιδιά. Δύο μαθήτριες της λέσχης, η Α.Π. και η Μ.Δ., μοιράζονται τις εντυπώσεις, τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους μέσα από τα δικά τους κείμενα.

Με απλή, αλλά ουσιαστική ματιά, οι μαθήτριες σχολιάζουν τη θεματολογία του έργου, τον τρόπο γραφής της συγγραφέως και, κυρίως, την επίδραση που είχε το βιβλίο πάνω τους.

 

Βιβλιοκριτική από την Α.Π.

Το βιβλίο «Η Κωνσταντίνα και οι αράχνες της» της Άλκης Ζέη είναι μία συγκινητική αφήγηση για την πορεία ενηλικίωσης ενός κοριτσιού που αντιμετωπίζει οικογενειακές δυσκολίες και κοινωνικές προκλήσεις. Με έντονα συναισθήματα και μοναδικό αφηγηματικό ύφος, η Άλκη Ζέη αγγίζει ζητήματα όπως η αποξένωση, η αυτογνωσία και η δύναμη της προσωπικής ανάπτυξης.

Η ιστορία περιστρέφεται γύρω από την Κωνσταντίνα, η οποία παλεύει να βρει τη θέση της σε έναν κόσμο γεμάτο αντιξοότητες. Η αφήγηση παρουσιάζει τη σταδιακή εξέλιξή της, από την ανασφάλεια και τη μοναξιά στην αυτοπεποίθηση και την ωριμότητα. Η πλοκή ρέει φυσικά, χωρίς κενά, ενώ η ανατροπές κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον του αναγνώστη.

Η γραφή της Άλκης Ζέη ξεχωρίζει για τις ζωντανές περιγραφές και τη βαθιά συναισθηματική προσέγγιση. Οι χαρακτήρες είναι αυθεντικοί και καλοδουλεμένοι, με την Κωνσταντίνα να αποτελεί έναν από τους πιο δυνατούς γυναικείους λογοτεχνικούς χαρακτήρες. Οι σχέσεις της με τους δευτερεύοντες χαρακτήρες προσθέτουν πολυπλοκότητα και βάθος στην ιστορία.

«Η Κωνσταντίνα και οι αράχνες της» είναι ένα πολυεπίπεδο έργο που συνδυάζει ρεαλισμό, συναίσθημα και λογοτεχνική ποιότητα . Είναι ένα βιβλίο που προκαλεί τον αναγνώστη να σκεφτεί βαθύτερα την αντοχή του ανθρώπου μπροστά στις δυσκολίες. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όσους αγαπούν τις ιστορίες που συνδυάζουν ψυχική αναζήτηση με καθηλωτική αφήγηση.

 

Βιβλιοκριτική από τη Μ.Δ.

Η Κωνσταντίνα είναι μια δεκατριάχρονη κοπέλα, της οποίας ο κόσμος ξαφνικά αλλάζει, διότι οι γονείς της παίρνουν διαζύγιο. Δεν μπορώ να μην αναρωτηθώ πώς θα αντιδρούσα εγώ ή εσείς, αν συνέβαινε σε εμένα ή σε εσάς κάτι τέτοιο.

Το βιβλίο ξεκινάει με την Κωνσταντίνα να ανακαλεί τις παιδικές της αναμνήσεις. Έπειτα μας λέει ότι η οικογένειά της αποφάσισε να πάει στη Γερμανία, παρά την αποδοκιμασία της γιαγιάς της. Η Κωνσταντίνα περνάει πέντε φανταστικά χρόνια στη Γερμανία, κάνει φίλες, έχει καλή σχέση με τους γονείς της και περνάει καλά, μέχρι τη μέρα που όλος ο κόσμος της διαλύεται. Έπρεπε να γυρίσει μόνη της πίσω στην Ελλάδα, σε μια γιαγιά που δεν την αγαπούσε. Και γιατί; Γιατί είχε βρογχικά. Έπρεπε να πάει σε ένα σχολείο που δεν ήξερε. Παρόλα αυτά, έκανε έναν φίλο, τον Λουμίνη.

Και ο Λουμίνης είχε μετακομίσει από τη Γερμανία. Ωστόσο της έδωσε κάτι μπλε χαπάκια. Η Κωνσταντίνα τα λάτρευε, ειδικά τώρα που οι γονείς της είχαν πάρει διαζύγιο. Μα γιατί πρέπει να της συμβαίνουν όλα αυτά; Μακάρι να επέστρεφε στην παλιά καλή ζωή της. Τουλάχιστον τα χαπάκια τη βοηθούν να είναι δυνατή και βέβαιη.

Μάλιστα, αυτή και ο Λουμίνης σχεδίαζαν να μαγειρέψουν στη Γερμανία. Ο Λουμίνης όμως δεν ήρθε στο σημείο που θα συναντιούνταν, οπότε η Κωνσταντίνα πήγε στο σπίτι της Λαίδη Ντι. «Ο  Λουμίνης έφυγε» της είπε.

Η Κωνσταντίνα φώναζε, και γι’ αυτό η Λαίδη Ντι της έκανε μία ένεση. Όταν ο Λουμίνης γύρισε, θύμωσε με τη Λαίδη Ντι και πήρε την Κωνσταντίνα σπίτι της. Ήρθε και ο αγαπημένος τους καθηγητής να τη δει. Αυτός και η γιαγιά της της λένε κάτι για αποτοξίνωση. Η Κωνσταντίνα είναι διστακτική στην αρχή, αλλά στο τέλος συμφωνεί να πάει.

Η συγγραφέας μιλά για τη χρήση ναρκωτικών ουσιών, και είναι αρκετά αποτελεσματική στο να κάνει τη ροή της ιστορίας να νιώθει φυσική, χωρίς ο αναγνώστης να βαριέται.

Παιδιά ηλικίας από 13 έως περίπου 17 ετών θα απολάμβαναν το συγκεκριμένο βιβλίο, καθώς έχει πολλά διαφορετικά συναισθήματα.

 

Οι βιβλιοκριτικές της Α.Π. και της Μ.Δ. δεν είναι απλώς σχολιασμοί ενός βιβλίου, είναι μικρά παράθυρα στην προσωπική ματιά κάθε μαθήτριας. Μέσα από τη δική τους φωνή, αναδεικνύεται η δύναμη της λογοτεχνίας να αγγίζει, να εμπνέει και να ενεργοποιεί τη σκέψη.

Άλλωστε η μαθητική λέσχη ανάγνωσης δεν είναι μόνο τόπος συζήτησης βιβλίων, αλλά χώρος έκφρασης, δημιουργικότητας και ελευθερίας. Και κάθε λέξη που γράφεται από τους μαθητές είναι ένα ακόμη βήμα προς τη βαθύτερη κατανόηση του κόσμου — και του εαυτού τους.

Μέσα από τις δικές τους λέξεις, τα παιδιά δεν απλώς διάβασαν το βιβλίο — το ένιωσαν, το κατανόησαν και το μετέφεραν στους άλλους. Η λέσχη ανάγνωσης συνεχίζει το έργο της με στόχο να κάνει τη φιλαναγνωσία μια καθημερινή και ευχάριστη συνήθεια.

 

Οι υπεύθυνοι καθηγητές:

Μαρία Αλεξανδροπούλου, ΠΕ 02

Σοφία Τσουμαχίδου, ΠΕ 04.02

Άντζελα Σέλντον, ΠΕ 06

Έλενα Κεσίδου, ΠΕ 08

Θεόδωρος Χρυσανίδης, ΠΕ 81

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΛΕΣΧΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΡΑΠΤΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΙΟΥΝΙΟΥ 2025

Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Υ Ο Ρ Μ Υ Λ Ι Α Σ

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΡΑΠΤΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΙΟΥΝΙΟΥ 2025



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΔΩΡΕΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ  ΓΙΑ ΔΩΡΕΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ    ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ  ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΟΡΜΥΛΙΑΣ

  

  Ο Διευθυντής, η Υποδιευθύντρια, ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Μαθητική Κοινότητα του Γυμνασίου Ορμύλιας εκφράζουν θερμές ευχαριστίες προς το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων Ορμύλιας για την αμέριστη, άμεση συνδρομή και ανταπόκριση στα αιτήματα που αφορούν στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου μας με την προμήθεια και τοποθέτηση τριών σταθερών Υπολογιστών  (DESKTOPS), στην αίθουσα του  εργαστηρίου  Πληροφορικής του Σχολείου .

Είναι πολύ σημαντικές αυτού του είδους οι ενέργειες , που βασίζονται στη σχέση της στενής συνεργασίας μας, ενέργειες που αναδεικνύουν την ευαισθησία και την αγάπη σας για τα παιδιά. Χάρη στη συμπαράσταση και τη δωρεά σας τα μέλη της σχολικής μας κοινότητας εργάζονται απρόσκοπτα σ’ ένα οικείο και καλά οργανωμένο περιβάλλον. Η προσφορά σας αποτελεί ελπιδοφόρο παράδειγμα προς μίμηση και πράξη ανιδιοτελούς προσφοράς.

κα ΙωαννίδουΧ.,

κα Κατιδάκη Ρ.

κα Παπουτσή Ι.

κα Καρατζιοβάλη Γ.

κα Αναγνωστούδη Α.

κα Λαμπαδάκη Ι. και

κα  Δήμητσα   Α.

 

Σας ευχαριστούμε θερμά  για την στήριξή σας.

 

 

   Ο Διευθυντής                                                                          Η Υποδιευθύντρια
Λουκιανός Κελλίδης                                                                Μισιχρόνη Αλεξάνδρα

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΔΩΡΕΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ

ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΑΞΟΝΑ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ “ΠΝΟΗ”

Στο πλαίσιο εκπόνησης σχεδίου δράσης του θεματικού άξονα «Σχέσεις μεταξύ μαθητών» πραγματοποιήθηκαν στο σχολείο μας βιωματικές εκπαιδευτικές παρεμβάσεις με συντονίστρια την κα Βασιλική Παπαλάμπρου Διευθύντρια του Κέντρου Πρόληψης των εξαρτήσεων & προαγωγής της ψυχοκοινωνικής υγείας της Π.Ε.Χαλκιδικής ‘’ΠΝΟΗ’’.

Στις τρίωρες αυτές δράσεις συμμετείχαν μαθητές και μαθήτριες των τριών τμημάτων της Γ’ τάξης και υλοποιήθηκαν στις 7,8 και 9 Μαΐου για κάθε τμήμα ξεχωριστά.

Στόχος των παρεμβάσεων ήταν οι μαθήτριες και οι μαθήτριες να προβληματιστούν και να αναπτύξουν κριτική σκέψη μέσω του βιωματικού τρόπου για το τι σημαίνει αποδοχή του διαφορετικού, καθώς και για τις μορφές, τις αιτίες, την αντιμετώπιση και την πρόληψη όχι μόνο του σχολικού εκφοβισμού, αλλά και όλων των μορφών βίας που εκδηλώνονται στο σχολικό περιβάλλον.

Και στα τρία τμήματα έγινε γνωριμία με δραστηριότητα που να ενισχύει την αυτοεκτίμηση των μαθητών και στη συνέχεια, συνδιαμορφώθηκε το Συμβόλαιο της ομάδας/τάξης (κανόνες), καθώς και οι Λογικές Συνέπειες που απορρέουν από την παραβίασή του.

Στη συνέχεια οι μαθητές εργάστηκαν σε υποομάδες αφενός για την αποδοχή της διαφορετικότητας και αφετέρου για τους ‘’πρωταγωνιστές ‘’ σε ένα ‘’σκηνικό ‘’ βίαιης συμπεριφοράς, αποτυπώνοντας τις σκέψεις και τα συναισθήματα των τριών «ρόλων» που εμπλέκονται : αυτών που ασκούν βία, αυτών που δέχονται και των παρατηρητών. Η συγκεκριμένη δραστηριότητα εστίασε στα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας του κάθε ‘’ρόλου’’, στις αιτίες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά τους, στις συνέπειες του φαινομένου στο σχολείο και στην κοινωνία (‘’κύκλος βίας’’). Επίσης, συζητήθηκαν με βιωματικές δραστηριότητες τρόποι πρόληψης και αντιμετώπισης όλων των μορφών βίας (όπως ο ηλεκτρονικός εκφοβισμός, η έμφυλη βία κλπ.).

Οι μαθητές/ -τριες συμμετείχαν στις δράσεις με ενθουσιασμό και ανέδειξαν την ανάγκη τους για υλοποίηση περισσότερων βιωματικών προγραμμάτων που να στοχεύουν στη βελτίωση των μεταξύ τους σχέσεων.

Ευχαριστούμε θερμά την κα Παπαλάμπρου και ευελπιστούμε σε συνέχιση της συνεργασίας μας με την ΠΝΟΗ.

IMG 20250507 095738 1 IMG 20250509 113857 HDR 1

IMG 20250509 113857 HDR 1

IMG 20250507 094030 1

IMG 20250508 122156 1

 

IMG 20250507 091525 HDR

IMG 20250508 121634 HDR2 1

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΑΞΟΝΑ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ “ΠΝΟΗ”

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΟΡΜΥΛΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

 

 

 

  ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ  ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΟΡΜΥΛΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ   ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

 

    Ο Διευθυντής, η Υποδιευθύντρια,ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Μαθητική Κοινότητα του Γυμνασίου Ορμύλιας εκφράζουν θερμές ευχαριστίες  στο Σύλλογο Γονέων -Κηδεμόνων για την αμέριστη, άμεση συνδρομή και ανταπόκριση στα αιτήματα που αφορούν στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου μας με την προμήθεια Φαρμακευτικού υλικού.
Είναι πολύ σημαντικές αυτού του είδους οι ενέργειες , που βασίζονται στη σχέση της στενής συνεργασίας μας, ενέργειες που αναδεικνύουν την ευαισθησία και την αγάπη σας για τα παιδιά.. Η προσφορά σας αποτελεί ελπιδοφόρο παράδειγμα προς μίμηση και πράξη ανιδιοτελούς προσφοράς.

 Σας ευχαριστούμε θερμά για τη στήριξή σας.

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΟΡΜΥΛΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ