Αρχική » ΕΡΓ.ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2023-24 » ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2023-2024

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2023-2024

Κατά τη διάρκεια του Σχολικού ‘Ετους 2023-24 πραγματοποιήθηκαν Εργαστήρια Δεξιοτήτων για τις τάξεις Α, Β και Γ με υπεύθυνη καθηγήτρια της κα Ελισσάβετ Σάκκου,μαθηματικό. Τα εργαστήρια πραγνματοποιήθηκαν με βάση τους εξής θεματικούς άξονες:

1 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Α ΤΑΞΗΣ : ΄΄ Ασφαλώς Κυκλοφορώ ΄΄
Με αφορμή γελοιογραφίες και πραγματικά περιστατικά ατυχημάτων, τα παιδιά προβληματίστηκαν για τα αίτια των ατυχημάτων, γνώρισαν βασικές κατηγορίες
σημάτων του Κ.Ο.Κ, διαπίστωσαν τα καταστροφικά αποτελέσματα της χρήσης αλκοόλ, κινητού στην οδήγηση καθώς και την αναγκαιότητα της ζώνης ασφαλείας
και του κράνους στα δίκυκλα. Το εργαστήριο ενισχύθηκε από την εξαιρετική παρουσίαση από τον Διοικητή του Α.Τ. Νέας Ζίχνης κ. Σίσκα Γεώργιο με θέμα ΄΄ Οδική Ασφάλεια΄΄, το οποίο ενθουσίασε τους μαθητές.

 

Αποτέλεσμα αυτών ήταν οι παρακάτω εργασίες των παιδιών : ημερολογιο ppt.pptx  ,΄΄ΔΕΚΑ ΕΝΤΟΛΕΣ΄  του ΚΟΚ από το Α2΄.pptx

Οι εργασίες αυτές ΄΄δημιούργησαν ΄΄ και το ημερολόγιο του σχολείου που πωλήθηκε και μέρος των εσόδων του το διαθέσαμε σε φιλανθρωπικούς σκοπούς.

 

1 Ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Β΄ΤΑΞΗ : ΄΄Η πορεία των εφηβικών σχέσεων από το χθες στο σήμερα΄΄

Οι μαθητές έκαναν ένα ταξίδι στο χρόνο μέσω συνεντεύξεων από τους παππούδες και τους γονείς τους και ήρθαν σε επαφή με άλλες εποχές.
Μεγάλη βοήθεια στο ΄ταξίδι ΄΄αυτό είχαμε από το μάθημα της Λογοτεχνίας,όπου διδάχτηκαν τα κείμενα : ΄΄Όμως ο μπαμπάς δεν ερχόταν΄΄, ΄΄Και πάλι
στο σχολείο΄΄, ΄΄Το ημερολόγιο της ΄Αννας Φρανκ΄΄, και συνέθεσαν κείμεναπου τα παρουσίασαν στην τάξη. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο ρόλο των
μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του διαδικτύου. Το εργαστήριουποστηρίχθηκε από τις παρακάτω δράσεις :
1. διαδικτυακή ενημέρωση με θέμα την Έμφυλη Βία από το Κέντρο Ευρωπαϊκού και  Συνταγματικού Δικαίου  CSI  και την ACTION AID
HELLAS, με τίτλο  TRACED: Καταπολέμηση της Βίας κατά των γυναικών και κοριτσιών στο Διαδίκτυο: Κίνδυνοι και τρόποι αντιμετώπισης.

2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Γ ΤΑΞΗ : ΄΄Επισιτιστική κρίση΄΄
Στα πλαίσια του εργαστηρίου οι μαθητές έμαθαν τι είναι η επισιτιστική κρίση, ποιους αφορά, πού οφείλετε και πώς μπορούμε να συμβάλλουμε στην
αντιμετώπισή της. Περνώντας λοιπόν στην πράξη τα παιδιά θέλησαν να υλοποιήσουν την πρόταση ΄΄από το αγρόκτημα στο πιάτο ΄΄ και ανέλαβαν
δράση. Έφεραν σπόρους από το σπίτι τους ενώ αγοράσαμε και  κάποιους άλλους. Επίσης, μας έδωσαν οι γεωπόνοι από το ΕΠΑΛ ( τους οποίους ευχαριστούμε θερμά για όλη την υποστήριξή τους). Τα παιδιά  τους φυτέψαν , τους φροντίσαν και αφού τους μεγαλώσαν ,τους προσφέραν στους καθηγητές και στους συμμαθητές τους ,μεταφέροντας το μήνυμα. Φτιάξανε επίσης και μια εύκολη κολοκυθόπιτα από τη …μαμά κολοκύθα που έδωσε τους σπόρους της για τη δημιουργία του σπορείου.

 

3 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ : ΄΄Ευάλωτες κοινωνικές ομάδες΄΄
Στα πλαίσια του εργαστηρίου τα παιδιά μαγείρεψαν ένα γεύμα για το συσσίτιο που λειτουργεί σε χωριό του Δ. Νέας Ζίχνης. Ετοίμασαν μία λαχταριστή
μακαρονάδα και έναν χαλβά με ινδοκάρυδο για επιδόρπιο. Ευχαριστούμε ιδιαίτερα το ΕΠΑΛ που μας διέθεσε την αίθουσα μαγειρικής και μπορέσαμε να
πραγματοποιήσουμε το εργαστήριο.

3o ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Α ΤΑΞΗ : ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ
Με αφορμή το παραμύθι Εχθρόπιτα τα παιδιά ασχολήθηκαν με το θέμα των μεταξύ τους σχέσεων και συγκρούσεων. Θέλοντας να ενδυναμώσουν τις
μεταξύ τους σχέσεις και να ακολουθήσουν τις οδηγίες του παραμυθιού,
διοργανώσαν εκδρομή στο Μουσείο παγωτού του ΚΡΙ ΚΡΙ , όπου τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να βιώσουν (κατά αντιστοιχία με την ΄΄εχθρόπιτα ΄΄ του
παραμυθιού) τα οφέλη της … ΄΄παγωτόπιτας΄΄, όπως φαίνεται και στις παρακάτω φωτογραφίες.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση