[tabs slidertype=”images” fx=”slide” auto=”yes”] [imagetab width=”600″ height=”420″]wp-content/uploads/2012/02/S8000322.jpg[/imagetab] [imagetab width=”600″ height=”420″]wp-content/uploads/2012/02/S8000317.jpg[/imagetab] [imagetab width=”600″ height=”420″]wp-content/uploads/2012/02/S8000319.jpg[/imagetab] [imagetab width=”600″ height=”420″]wp-content/uploads/2012/02/S8000320.jpg[/imagetab] [imagetab width=”600″ height=”420″]wp-content/uploads/2012/02/S8000324.jpg[/imagetab] [imagetab width=”600″ height=”420″] wp-content/uploads/2012/02/S8000323.jpg [/imagetab] [imagetab width=”600″ height=”420″]wp-content/uploads/2012/02/S8000325.jpg[/imagetab] [imagetab width=”600″ height=”420″] wp-content/uploads/2012/02/S8000327.jpg [/imagetab] [/tabs]
[box] Σας καλωσορίζουμε στον ιστότοπο του Γυμνασίου Νέας Κυδωνίας ελπίζοντας ότι με την περιήγησή σας θα μπορέσετε να σχηματίσετε πλήρη εικόνα του σχολείου μας και μέσω αυτού της περιοχής στην οποία βρίσκεται.[/box]
[learn_more state=”open” caption=”Ιστορική αναδρομή…”] Η ιστορία του Γυμνασίου μας ξεκινά από το σχολικό έτος 1994-1995. Τότε λειτούργησε για πρώτη φορά ύστερα από τον ιδρυτικό Νόμο Δ4/499/1-11-1994. Έδρα του ορίστηκε ο οικισμός Δαράτσος που αποτελούσε τότε τμήμα του Καποδιστριακού Δήμου Νέας Κυδωνίας, στα δυτικά του Δήμου Χανίων. Ήδη, με την εφαρμογή του σχεδίου «Καλλικράτης», έχει συγχωνευθεί με τον Δήμο Χανίων, του οποίου αποτελεί πλέον Δημοτικό Διαμέρισμα.
Το δεύτερο στοιχείο της περιφραστικής ονομασίας («Κυδωνία») υπενθυμίζει την ονομασία μιας από τις πέντε επαρχίας του Νομού Χανίων που υπήρχαν πριν από την αναδιάρθρωση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Έχει όμως την καταγωγή της στην μινωική εποχή, κατά την οποία στη θέση όπου σήμερα βρίσκονται τα Χανιά είχε ιδρυθεί και ακμάσει λαμπρή πόλη με το όνομα Κυδωνία οφειλόμενο, κατά την παράδοση, στον επώνυμο οικιστή Κύδωνα, γιο του Ερμή ή του Απόλλωνα από την Νύμφη Ακακαλλίδα, θυγατέρα του Μίνωα ή του Τεγεάτη.
Το Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας, όπως εξ αρχής ονομάστηκε, ιδρύθηκε για να καλύψει τις ανάγκες του Δήμου, περιοχής με ραγδαία ανάπτυξη οικιστική, οικονομική, πληθυσμιακή. Πολύ σύντομα ο αριθμός των μαθητών σχεδόν διπλασιάστηκε, με αποτέλεσμα να έχουν εξαντληθεί οι δυνατότητες για κάλυψη των νέων αναγκών που ανακύπτουν με ταχείς ρυθμούς.
Πρώτος Διευθυντής του Γυμνασίου, και μέχρι 2 Σεπτεμβρίου 2002, διετέλεσε ο ιερέας πατήρ Στυλιανός Θεοδωρογλάκης. Τον διαδέχθηκαν ο Σταύρος Λακιωτάκης στις 2 Αυγούστου 2002 μέχρι και τον Αύγουστο του 2007 και εν συνεχεία ως προσωρινός Διευθυντής (Αύγουστος – Νοέμβριος 2007) ο μέχρι τότε (και από το σχολικό έτος 1998-1999) και μετά ταύτα (μέχρι και το σχολικό έτος 2010-2011) Γεώργιος Λουπάσης, και από τον Νοέμβριο 2007 ο Βασίλης Βαζιτάρης. [/learn_more]
[learn_more state=”close” caption=”Λίγα λόγια για την περιοχή μας…”]
Ο Δαράτσος βρίσκεται 5 χιλιόμετρα μακριά από τα Χανιά, στα Δυτικά και είναι ένα μεγάλο χωριό με 3200 μονίμους κατοίκους, περίπου 500 μέτρα από την θάλασσα.
Το χωριό είναι στη πραγματικότητα ένα τουριστικό θέρετρο που αποτελείται από 3 συνοικίες την Παρηγοριά, το Μακρύ Τείχος και τον Κάτω Δαράτσο, που είναι η παραλία του χωριού.
Η περιοχή των Αγίων Αποστόλων σε μικρή απόσταση από το χωριό είναι πολύ όμορφη με αλλεπάλληλους κολπίσκους και γραφικά λιμανάκια, όπου μπορεί κανείς να απολαύσει ένα ήσυχο μπάνιο και ένα μεγάλο πάρκο αναψυχής. Πολλά ξενοδοχεία, στούντιο και ενοικιαζόμενα δωμάτια στις τρεις συνοικίες και στους Αγίους Αποστόλους προσφέρουν στον επισκέπτη μια μεγάλη γκάμα από επιλογές για διαμονή. Επίσης στους Αγίους Αποστόλους υπάρχει κάμπινγκ με πλήρεις παροχές και φυσική σκιά. Ταβέρνες, εστιατόρια και μπαρ υπάρχουν εν αφθονία και προσφέρουν πολλές εναλλακτικές λύσεις για φαγητό ή ποτό. Το χωριό έχει τακτική συγκοινωνία με λεωφορεία των ΚΤΕΛ όλο το χρόνο.
[/learn_more]
[tabs slidertype=”top tabs”] [tabcontainer] [tabtext]Διαδίκτυο-Ασφάλεια[/tabtext] [tabtext]Συμβουλές για τους γονείς [/tabtext] [tabtext]Συμβουλές για τους μαθητές[/tabtext] [/tabcontainer] [tabcontent] [tab]
Το Διαδίκτυο είναι ένα απαραίτητο εργαλείο, πλέον, σε κάθε πτυχή της ανθρώπινης δραστηριότητας με χρήστες από μικρά παιδιά έως ανθρώπους της τρίτης ηλικίας, με εξάπλωση σε κάθε γωνιά της γης. έχει εισβάλει δυναμικά στη ζωή μας.
Έχει χαρακτηριστεί ως η επανάσταση του αιώνα διότι μας δίνει την δυνατότητα πρόσβασης στη μεγαλύτερη δεξαμενή πληροφοριών στον κόσμο, όπως επίσης είναι ένα εργαλείο που εκμηδενίζει τις αποστάσεις. Αποτελεί το βασικό όχημα της «Κοινωνίας της Γνώσης». Με ένα κλικ μπορείς να έχεις μπροστά στην οθόνη σου σχεδόν όποια πληροφορία θέλεις.
Ιδιαίτερα στο χώρο της εκπαίδευσης οι χρήσεις του διαδικτύου είναι σημαντικές και συνεχώς αυξανόμενες. Το μεγαλύτερο ποσοστό των μαθητών έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο κυρίως για λόγους επικοινωνίας, διασκέδασης, ενημέρωσης και προετοιμασίας των σχολικών εργασιών.
Παρά την αδιαμφισβήτητη χρησιμότητά του όμως, το Διαδίκτυο, εμπεριέχει πολλούς κινδύνους, γι’ αυτό πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί κατά την πλοήγησή μας σ’ αυτό ώστε να μπορούμε να «σερφάρουμε» με ασφάλεια.[/tab] [tab]1. Προτιμήστε να τοποθετήσετε τον Η/Υ σας σε χώρους, όπως είναι το σαλόνι και όχι σε υπνοδωμάτια. Έτσι θα έχετε τη δυνατότητα να επιβλέπετε το παιδί σας, χωρίς το ίδιο να αισθάνεται ότι ελέγχεται.
2. Κάντε την πλοήγηση στο Internet μία οικογενειακή δραστηριότητα. Χρησιμοποιείστε τον H/Υ μαζί με τα παιδιά σας. Ενημερώστε τα παιδιά σας για τους κινδύνους που υπάρχουν όταν συνομιλούν με αγνώστους μέσω chatrooms. Συζητήστε με τα παιδιά σας για θέματα ασφάλειας (επικοινωνία με επικίνδυνα άτομα, πρόσβαση σε sites με βλαβερό περιεχόμενο) που προκύπτουν από την πλοήγηση στο διαδίκτυο.
3. Διδάξτε τους να μην δίνουν προσωπικές πληροφορίες χωρίς την άδειά σας (επίθετο, όνομα ηλικία, διεύθυνση κατοικίας, αριθμό τηλεφώνου κ.λπ.) και να μην χρησιμοποιούν την κάρτα σας.
4. Mην επιτρέπετε ποτέ στα παιδιά σας να συναντηθούν με άτομα που γνώρισαν μέσω Διαδικτύου.
5. Διδάξτε τα επίσης, να αρνούνται από μόνα τους να συναντηθούν προσωπικά με άτομα που έχουν γνωρίσει στο Διαδίκτυο. Εξηγήστε τους ότι οι άγνωστοι με τους οποίους θέλουν να συναντηθούν μπορεί να είναι επικίνδυνοι.
6. Χρησιμοποιείστε τα λεγόμενα «φίλτρα» που είναι ειδικά προϊόντα λογισμικού με σκοπό την παρεμπόδιση της πρόσβασης σε μη επιθυμητά «sites» (βία, πορνογραφία). [/tab] [tab]1. Μη δίνεις σε κανέναν, ακόμα και στον καλύτερό σου φίλο, τον κωδικό πρόσβασης σου στο Διαδίκτυο. Τα μόνα άτομα που θα πρέπει να γνωρίζουν τον κωδικό είναι οι γονείς σου.
2. Μην απαντάς σε ηλεκτρονικά μηνύματα που σε κάνουν να αισθανθείς «άβολα». Σε περίπτωση που λάβεις ένα τέτοιο μήνυμα, μη διστάσεις να το πεις στους γονείς σου ή σε κάποιο πρόσωπο που εμπιστεύεσαι.
3. Αν αισθανθείς άβολα την ώρα που συνομιλείς μέσω chatroom διέκοψε αμέσως τη συνομιλία.
4. Απόφυγε να στείλεις τη φωτογραφία σου και τα προσωπικά στοιχεία σου μέσω διαδικτύου σε άγνωστο.
5. Σκέψου πολύ καλά πριν αποφασίσεις να συναντηθείς με κάποιο άτομο που γνώρισες στο διαδίκτυο. Ζήτησε την άποψη των γονιών σου σχετικά με αυτό το θέμα.
6. Σε περίπτωση που αποφασίσεις να συναντηθείς με το «διαδικτυακό σου φίλο», ενημέρωσε τους γονείς σου ή κάποιο άτομο που εμπιστεύεσαι και φρόντισε αυτή η συνάντηση να γίνει σε δημόσιο χώρο.
7. Ανέπτυξε κριτική διάθεση σε ό,τι διαβάζεις στο Διαδίκτυο. Μην εμπιστεύεσαι αμέσως ό,τι δεις στο Internet διότι ο καθένας μπορεί να ανεβάσει ότι θέλει χωρίς να ελέγχεται από κανένα.[/tab] [/tabcontent] [/tabs]
Η εκπαίδευση στο νομό μας…