6οι Αγώνες Νέας Ελληνικής Γλώσσας,περ. “Φιλόλογος”
Συμμετοχή του γυμνασίου Καρυώτισσας στον Δρόμο Θυσίας Γιαννιτσών 2022
Εθελοντική ομάδα μαθητών υπό την επίβλεψη του καθηγητή Φυσικής Αγωγής του γυμνασίου Καρυώτισσας Ανδρίτσου Ηλία συμμετείχε στον Δρόμο Θυσίας Γιαννιτσών 2022.
https://www.karatzova.com/2022/10/2022.html
Παρουσίαση μαθητών για τους πρόσφυγες από τη Μικρά Ασία
Παρουσίαση της εργασίας των μαθητών
https://drive.google.com/file/d/1Q5Msu5vexcYaye4ZdYPZKexw8vq7oEUV/view?usp=drive_web
Αρχέλων Σύλλογος για την προστασία της θαλάσσιας χελώνας
Το γυμνάσιο Καρυώτισσας υιοθέτησε για 11 ημέρες την υπό περίθαλψη χελώνα “Blue” που βρέθηκε στη Ραφήνα με υποθερμία και πευμονική λοίμωξη στις 20-03-2022.
eTwinning δράση STEM 2.0
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να αναφέρουμε ότι το σχολείο μας είναι ανάμεσα στα 280 σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας μας που επιλέχθηκαν για την υλοποίηση της δράσης STEM 2.0 έργο της Εθνικής Υπηρεσίας Υποστήριξης eTwinning και έχει ήδη λάβει εξοπλισμό Microbit. Η επιλογή του σχολείου, όπως και των υπολοίπων, έγινε με κριτήρια eTwinning. Οι εμπλεκόμενοι εκπαιδευτικοί δεσμεύονται να υλοποιήσουν σχέδιο προσανατολισμένο στο STEM κατά τη σχολική χρονιά 2019-2020.
Υλοποίηση προγράμματος STEM etwinning 2019-2020
Κατά το σχολικό έτος 2019-2020 το γυμνάσιο Καρυώτισσας ίδρυσε μαζί με σχολείο της Ιταλίας ένα πρόγραμμα etwinning με τίτλο:
“How to reduce our carbon footprint”
Το πρόγραμμα εμπίπτει στο θεματικό πεδίο της κλιματικής αλλαγής.
Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα συμμετείχαν οι εξής εκπαιδευτικοί:
- Κωστίκας-Τσελεπής Πέτρος, γυμνάσιο Καρυώτισσας, Ελλάδα, ιδρυτής
- Guseppina Sessa, ICS Trento 6, Ιταλία, ιδρυτής
- Moira Stefini, ICS Trento 6, Ιταλία, ιδρυτής
- Eva Fernández Vallejo, Torrelavega, Ισπανία, μέλος
- Ayşegül Bozbay, Kocasinan, Cevdet Sunay Ortaokulu, Τουρκία, μέλος
Επίσης, συμμετείχαν 50 μαθητές από τις συνεργαζόμενες χώρες.
Στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού συμμετείχαν 20 μαθητές της β’ και της γ’ γυμνασίου οι οποίοι χρησιμοποίησαν το microbit kit που έλαβε το σχολείο μας ως σχολείο etwinning για το έτος 2020 και κατασκεύασαν δύο ρομποτικές κατασκευές, έναν ανιχνευτή μετάλλων και ένα ρολόι cuckoo clock το οποίο μετρά τον χρόνο για την ανάληψη δράσης ενάντια στην κλιματική αλλαγή.
Θα πρέπει να τονίσουμε ότι λόγω των έκτακτων συνθηκών που δημιούργησε η πανδημία κορονοϊού στην Ευρώπη με το κλείσιμο των σχολείων, το συγκεκριμένο πρόγραμμα έμεινε ημιτελές. Θα καταβληθεί προσπάθεια ώστε να συνεχιστεί και να ολοκληρωθεί κατά το επόμενο σχολικό έτος 2020-2021.
Παραγόμενα έργα
- Βίντεο παρουσίασης του σχολείου
- Padlet παρουσίασης της ομάδας μας
http://linoit.com/users/gymkary/canvases/etwinning%20project%202020
- Παρουσίαση εργασίας σχετικά με την κλιματική αλλαγή
https://prezi.com/pxsb6dri96xt/copy-of-how-to-reduce-our-carbon-footpint/?present=1
- Παρουσίαση των έργων ρομποτικής με χρήση του microbit kit
https://prezi.com/ll30t8m9lbup/stem-02/?present=1
Πραγματοποίηση Α’ φάσης των 4ων Αγώνων Νέας Ελληνικής Γλώσσας
Την Τετάρτη 05-02-2020 κατά τις ώρες 11:00-12:00 π.μ. πραγματοποιήθηκε στο γυμνάσιο Καρυώτισσας η Α’ φάση του διαγωνισμού για την ανάδειξη της πενταμελούς ομάδας που θα εκπροσωπήσει το σχολείο μας στη Β’ φάση των 4ων Αγώνων Νέας Ελληνικής Γλώσσας.
Φιλόλογοι – σύνδεσμοι του σχολείου: Κωστίκας-Τσελεπής Πέτρος και Καλευρά Βασιλική.
Μαθητές επιτυχόντες:
Καλάμτση Θεοφανή (τάξη Β’)
Μήσιου Δήμητρα (τάξη Β’)
Ιωαννίδου Βασιλική (τάξη Γ’)
Καβαλέγκα Κωνσταντίνα (τάξη Γ’)
Τσέκρελη Ελευθερία (τάξη Γ’)
Ενημέρωση μαθητών στο πλαίσιο προγράμματος Σεξουαλικής Αγωγής
Την Πέμπτη 06-02-2020 και την Παρασκευή 14-02-2020 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ενημέρωση των μαθητών της Α’ και Β’ γυμνασίου στο πλαίσιο προγράμματος Σεξουαλικής Αγωγής από τις επόπτριες υγείες κ. Γουνίδου Κατερίνα και Θεοδωρίδου Μαρία.
Τελετή βράβευσης των μαθητών που συμμετείχαν σε προγράμμα etwinning από τον Δήμο Πέλλας στις 24-11-2019.
Προγράμματα etwinning 2018-2019
Πέμπτη, 09 Μάιος 2019 23:31
Κατά το σχολικό έτος 2018-2019 υλοποιήθηκαν στο γυμνάσιο Καρυώτισσας δύο προγράμματα συνεργασίας ευρωπαϊκών σχολείων etwinning, τα οποία έλαβαν εθνική ετικέτα ποιότητας από την Εθνική Υπηρεσία Στήριξης έργων etwinning.
Τα δύο έργα τιμήθηκαν, επίσης, με την ευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας.
1. A city’s long journey into time…
Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα συμμετείχαν 18 μαθητές της γ’ γυμνασίου.
Αφορά την παρουσίαση μιας επαρχιακής πόλης, συγκεκριμένα της Έδεσσας. Η έρευνα των μαθητών βασίστηκε σε τέσσσερις (4) άξονες:
- ιστορία
- αρχιτεκτονική – κτήρια – μνημεία
- κοινωνία – πληθυσμός – επαγγέλματα των κατοίκων
- πολιτισμός – θρησκεία – έθιμα
Υπεύθυνος του προγράμματος: Κωστίκας – Τσελεπής Πέτρος.
Συμμετείχε η κ. Αποστολία Βατμανίδου.
Συνεργαζόμενα σχολεία και εκπαιδευτικοί:
- Elissavet Vagianou, Γυμνάσιο Σμίνθης , Ελλάδα
- Petros Kostikas-Tselepis, ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΥΩΤΙΣΣΑΣ, Ελλάδα
- ALICIA GARCÍA RODRÍGUEZ, IES Fernando de Mena, Ισπανία
- Diego Parra Cano, IES Fernando de Mena, Ισπανία
- Francisca Jerez Rojo, IES Fernando de Mena, Ισπανία
- Maribel Belmar Marchante, IES Fernando de Mena, Ισπανία
- sandra alcolea, IES Fernando de Mena, Ισπανία
- Daiva Petrauskaitė, Jurbarko Naujamiesčio progimnazija, Λιθουανία
- Donatella Calamita, Licei Statali “F. Angeloni”, Ιταλία
- Anna Bochenek, Zespół Szkolno – Przedszkolny w Żernicy, Πολωνία
- Φωτεινή Χριστοδούλου, Γυμνάσιο Σμίνθης , Ελλάδα
- APOSTOLIA VATMANIDOU, ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΥΩΤΙΣΣΑΣ, Ελλάδα
Έργα
- Introduction padlet
- Evaluation padlet
- Christmas padlet
- Carnival padlet
- Κοινή Ιστορία – Ο Άβδηρος από την αρχαία Ξάνθη στη σύγχρονη εποχή
- Επίσκεψη στην Έδεσσα
- κουίζ για τους εταίρους μας
- Thinglink για την Έδεσσα
- Παρουσίαση των εταίρων σε prezi
- Τελευταία ζωντανή συνάντηση το ιταλικό σχολείο από την πόλη Terni
- Βίντεο παρουσίασης του γυμνασίου Καρυώτισσας
- Βίντεο Χριστουγέννων – εορταστικό
- Χρονογραμμή Sutori – Ιστορικά στοιχεία για την Έδεσσα
- Χρονογραμμή Sutori – αρχιτεκτονική
- Χρονογραμμή Sutori – οικονομία
- Χρονογραμμή Sutori – πολιτισμός
2. Greek and Roman Ancient History, Myths and Mythology
Στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού οι μαθητές από τα συνεργαζόμενα σχολεία μελετούν διάφορες όψεις της αρχαίας ελληνικής και ρωμαϊκής ιστορίας, αλλά και της μυθολογίας. Επίσης, εξετάζουν την επίδρασή τους στην ιστορία και τον πολιτισμό της χώρας τους.
Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχαν 21 μαθητές της β’ γυμνασίου.
Υπεύθυνος καθηγητής: Κωστίκας – Τσελεπής Πέτρος.
Συνεργαζόμενα σχολεία και εκπαιδευτικοί:
- Maria Amorim, Agrupamento de Escolas D. Dinis, Santo Tirso, Πορτογαλία
- Angela Anselmi, ICS “Marchetti” di Senigallia, Ιταλία
- Χάρης Γιούφκας, 10ο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Βύρωνα, Ελλάδα
- Dionysia Amorginou, 8ο Δημοτικό Βύρωνα, Ελλάδα
- Bekir YILMAZ, Barbaros Ortaokulu, Τουρκία
- Elif Ebru Aksoy, barbaros ortaokulu, Τουρκία
- ODYSSEUS KONTOS, GYMNASIO LAPPA, Ελλάδα
- Carmela Pillitteri, ICS “N. Mandela” di Roma, Ιταλία
- Marta Pena, IES Fernando Zobel, Ισπανία
- Belén García del Muro Solans, INS d’Almenar, Ισπανία
- Lidia Dolcet Maldonado, INS d’Almenar, Ισπανία
- Nimet Çomak, Kaklıç ilkokulu, Τουρκία
- Sinan KORUC, Kütahya Bilim ve Sanat Merkezi, Τουρκία
- güzide beril gürsel, Mimar Sinan Ortaokulu, Τουρκία
- Patrik Rosenkvist, Strandskolan, Σουηδία
- Yeliz ARSLAN, Yükselen Koleji Anadolu ve Fen Lisesi, Τουρκία
- Petros Kostikas-Tselepis, ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΥΩΤΙΣΣΑΣ, Ελλάδα
Έργα
- Ο Αχιλλέας στη Σκύρο – βίντεο
- Ο Αχιλλέας στη Σκύρο – κόμικ
- Κοινή ιστορία – Ο Αχιλλέας στη Σκύρο
- Κοινή ιστορία – Δούρειος ίππος
ebook με σκίτσα μυθικών πλασμάτων/ηρώων:
ebook με στοιχεία για μυθολογικούς ήρωες και θεούς:
Πρόσφατα σχόλια