
Την Τρίτη 21 Απριλίου 2026, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας, για τους μαθητές της Γ Γυμνασίου, ημερίδα ΣΕΠ με θέμα «ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ». Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε με σκοπό να ενημερωθούν οι μαθητές για τα επαγγέλματα , ώστε να βοηθηθούν στη λήψη αποφάσεων για το τύπο Λυκείου που θα επιλέξουν αλλά και για τις σπουδές που θα προσανατολιστούν να ακολουθήσουν.
Στην ημερίδα μίλησαν οι: Κατσαρός Ιωάννης – Αστυνόμος Β, Κοντοπίδη Μαρία – Δικηγόρος, ,Βασιλάκη Μαρία – Ψυχολόγος, Παπακωστοπούλου Ελένη – Κοινωνική Λειτουργός, Τσουτσάνης Ιωάννης – ειδικός Καρδιολόγος, Καρούση Μαρκέλλα – Κτηνίατρος, Βερυκόκκου Μαργαρίτα – Πολιτικός Μηχανικός, Σέρβος Γεώργιος – Ηλεκτρολόγος Μηχανικός.