ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2017-2018

 

Επιμορφωτική Εσπερίδα για την Αντισεισμική Προστασία

27-11-17.HMERIDAcΤη Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2017 πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο του σχολείου μας  επιμορφωτική εσπερίδα με θέμα την Αντισεισμική Προστασία. Την εκδήλωση διοργάνωσε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κυκλάδων  σε συνεργασία με τον Οργανισμό Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας ( ΟΑΣΠ) ,τη Διεύθυνση Πολιτικής Προστασίας Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και το Δήμο Νάξου. Το θέμα της εσπερίδας ήταν  «Μαθαίνω για τους Σεισμούς-Μαθαίνω να προστατεύομαι στο σχολείο και στο σπίτι» και ήταν ανοικτή στην τοπική κοινωνία της Νάξου. Την παρακολούθησαν εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης, εκπρόσωποι δημοσίων υπηρεσιών και του Δήμου, οι μαθητές του σχολείου δεύτερης Ευκαιρίας και πολίτες.  Τα θέματα που ανέπτυξαν οι δύο εισηγήτριες  κα Κούρου Ασημίνα και η κα Αναστασία Ιωακειμίδου ήταν τα εξής: «Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου στις Σχολικές Μονάδες (Σύνταξη Σχεδίων Έκτακτης Ανάγκης – Διοργάνωση Ασκήσεων Ετοιμότητας)» και «Μέτρα Προστασίας σε περίπτωση Σεισμού». Αξίζει να σημειώσουμε ότι όλοι οι παρευρισκόμενοι έμειναν  ικανοποιημένοι  από την ενημέρωση και  τις γνώσεις που έλαβαν από τη συγκεκριμένη εκδήλωση.

Παιδαγωγική συνάντηση  Σχ. Συμβούλου και Συλλόγου καθηγητών του 1ου Γυμνασίου Νάξου  

Η επιμόρφωση έγινε στο Αμφιθέατρο του σχολείου μας

Η συνάντηση  έγινε στο Αμφιθέατρο του σχολείου μας

Τη Δευτέρα 9-10-2017 πραγματοποιήθηκε  στο αμφιθέατρο του σχολείου μας , Παιδαγωγική συνάντηση της σχολικής συμβούλου Παιδαγωγικής καθοδήγησης κύριας Δελληκάρη Παρασκευής  με το Συλλόγο Διδασκόντων  του 1ου Γυμνασίου Νάξου με θέμα: «Προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου για το σχολικό έτος 2017-2018» . Στη συνάντηση που διήρκησε περίπου δύο ώρες ,  οι καθηγητές κατέθεσαν τις απόψεις με βάση τις εμπειρίες τους και ακολούθησε εποικοδομητικός διάλογος για:

  • Τις εργασίες που αναλαμβάνουν στα πλαίσια του προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου στην αρχή της σχολικής χρονιάς  και πώς ο προγραμματισμός αυτός σχετίζεται με την κουλτούρα του σχολείου
  • Τα εμπόδια που συναντούν στον προγραμματισμό του έργου τους  και πως αντιμετωπίζονται σε επίπεδο σχολικής μονάδας.
  • Πώς ο προγραμματισμός ,σε επίπεδο σχολικής μονάδας , συσχετίζεται με τα προσωπικά οράματα των καθηγητών καθώς και το εθνικό όραμα  για το δημόσιο σχολείο.