ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ

image2

image2 ΔΡΑΣΗ  ΓΙΑ  ΤΗΝ  ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ  ΒΙΑ

Σε όλα τα τμήματα  του σχολείου μας έγινε από την Κοινωνική Λειτουργό ενημέρωση-εξήγηση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού. Έπειτα, αναπτύχθηκε βιωματική άσκηση-παιχνίδι ρόλων διάρκειας 2 διδακτικών ωρών βασιζόμενη σε υλικό που σχεδιάστηκε από το Χαμόγελο του Παιδιού. Σε 1η φάση έγινε προβολή ταινίας μικρού μήκους, όπου εκτυλίσσεται η υπόθεση και αφηγητής είναι το παιδί που δέχεται την βία. Στην Γ´ τάξη επιλέξαμε την ηλεκτρονική βία, ενώ στην Ά και Β´ τάξη προβάλαμε ένα περιστατικό λεκτικής και σωματικής βίας. Στην συνέχεια, οι μαθητές/τριες χωρίστηκαν σε ομάδες και η κάθε ομάδα ανέλαβε κάποιον ρόλο. Η κάθε ομάδα συνεργάστηκε σε κύκλο για συζήτηση και τους ζητήθηκε να απαντήσουν σε ένα φύλλο εργασίας. Μετά από συζήτηση προέκυψαν πιθανά συμπεράσματα, εντοπίστηκαν κακοί χειρισμοί και θετικές στάσεις απέναντι στο φαινόμενο. Τέλος προβλήθηκε η ιστορία από άλλες οπτικές γωνιές και με όλες τις πιθανές επιλογές που έχουν οι εμπλεκόμενοι και αναπτύχθηκε συζήτηση με όλους τους προβληματισμούς των μαθητών/τριών. Προέκυψαν συνολικά συμπεράσματα για το πώς αντιλαμβάνονται οι μαθητές μας τα περιστατικά εκφοβισμού στο σχολείο και πώς τα αντιμετωπίζουν.

Υπεύθυνη άρθρου και δράσης: Κωνσταντίνα Μπαρτζάκη, κοινωνική λειτουργός.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *