Σε μια προσπάθεια να καλλιεργηθεί περαιτέρω η αγάπη των μαθητών/μαθητριών μας για την ανάγνωση λογοτεχνικών βιβλίων, εκπαιδευτικοί του σχολείου μας πραγματοποιήσαν δράση για την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας. Στο πλαίσιο αυτό, διαβάστηκαν στους μαθητές της Α Γυμνασίου αποσπάσματα από το λογοτεχνικό βιβλίο «Δύο Στόματα» της Κατερίνας Δημόκα , των εκδόσεων Μεταίχμιο. Συνέχεια
Ιστορικό
-
Πρόσφατα άρθρα
Kατηγορίες
- erasmus (3)
- Ανακοινώσεις (86)
- Αξιολόγηση (6)
- Γενικά (38)
- Δράσεις (43)
- Αθλητικές (3)
- Κοινωνικές (25)
- Πολιτιστικές (19)
- Εγγραφές (3)
- Εκδηλώσεις (1)
- Εκπαιδευτικά προγράμματα (9)
- Ενισχυτική (2)
- Εξετάσεις (21)
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων (1)
- Εφημερίδα (3)
- Σύλλογος Γονέων (5)