6 Μαρτίου: Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού

bullying

 

bullyingΜε αφορμή την ημέρα αυτή μαθητές των τμημάτων Α1β, Α2β και Β2α παρακολούθησαν το διαδραστικό βίντεο  Διαδραστικό Εκπαιδευτικό Εργαλείο για την αντιμετώπιση του Σχολικού Εκφοβισμού [Bullying]  από το “Χαμόγελο του Παιδιού“.

Στο ένα τμήμα επιμείναμε πιο πολύ στην προβολή του ρόλου του θύματος, στα συναισθήματα που μπορεί να βιώνει. Από το κάθε παιδί ζητήθηκε στο τέλος να αναφέρει 3 συναισθήματα που μπορεί να νιώθει ένα παιδί – θύμα. Συγκεντρώθηκαν όλα τα συναισθήματα και φτιάξαμε την αφίσα των συναισθημάτων του θύματος με τη βοήθεια του εργαλείου Wordle.

Στο άλλο τμήμα τονίστηκε αρκετά ο ρόλος του παρατηρητή. Από τα παιδιά ζητήθηκε να γίνει η ίδια εργασία της αφίσας των συναισθημάτων στο Wordle αλλά από την πλευρά του παρατηρητή.

Τονίσαμε ότι αν ενισχυθεί η αυτοπεποίθηση των παιδιών παρατηρητών και αναλάβουν πιο ενεργό ρόλο και πάψουν να είναι απλώς παρατηρητές το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού μπορεί να περιοριστεί.

Στο τρίτο τμήμα δώσαμε περισσότερη έμφαση στο θύτη και για ποιους λόγους ωθείται σε τέτοιες αντιδράσεις. Φτιάξαμε αντίστοιχη αφίσα για τον θύτη και τα συναισθήματά του..

Εργασίες μαθητών ανέβηκαν στο site της “Ευρωπαϊκής Καμπάνιας κατά του Σχολικού Εκφοβισμού”.

Υπεύθυνη καθηγήτρια

Αθανασιάδου Μ, Πληροφορικής

Αφήστε μια απάντηση