Feed
Άρθρα
Σχόλια

P1070980 (Large) P1070983 (Large) P1070984 (Large) P1070988 (Large) P1070990 (Large) P1070998 (Large) P1080004 (Large) P1080006 (Large) P1080009 (Large) P1080010 (Large) P1080015 (Large) P1080018 (Large)

Την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013 το σχολείο μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη (την πρώτη για τη φετινή σχολική χρονιά), η οποία είχε πραγματικά έντονα εκπαιδευτικό χαρακτήρα και ιδιαίτερη σημασία για μας τους μαθητές καθώς επισκεφτήκαμε το νέο μουσείο της Ακρόπολης.
Στις 8 το πρωί τα 2 λεωφορεία βρίσκονταν στο σχολείο και αφού επιβιβαστήκαμε ξεκινήσαμε το ταξίδι μας με πρώτο προορισμό την παλιά Αθήνα. Συμμετείχαν σχεδόν όλοι οι μαθητές του σχολείου μια και η εκδρομή είχε επιπλέον κίνητρο την επίσκεψη στο Μοναστηράκι που ήταν η πρώτη μας στάση. Στο λίγο χρόνο που είχαμε στη διάθεσή μας κάναμε μία σύντομη βόλτα στη γραφική πλατεία και στα γύρω στενά. Εκεί οι πολλές και έντονες μυρωδιές από τους φούρνους και τις ταβερνούλες μας οδήγησαν σε ένα πρόχειρο φαγητό, ενώ η εορταστική ατμόσφαιρα με Χριστουγεννιάτικους στολισμούς και μουσικές, έκαναν τη βόλτα μας στην αγορά απολαυστική… Οι βιτρίνες ήταν με τέτοιο τρόπο στολισμένες που σκοπό είχαν να σου προσελκύσουν το ενδιαφέρον… Μουσικοί του δρόμου κέρδισαν την προσοχή μας όπως επίσης και τα καφέ της περιοχής. Αρκετοί από εμάς ξοδέψαμε χρήματα σε ρούχα και κοσμήματα ενώ άλλοι περιπλανήθηκαν στα γραφικά σοκάκια. Φεύγοντας από το Μοναστηράκι για το μουσείο κάποιοι μαθητές κρατούσαν ήδη τσάντες από τα ψώνια που έκαναν. Φτάνοντας στο Μουσείο της Ακρόπολης χωριστήκαμε σε 3 ομάδες, κάθε μία από τις οποίες ανέλαβε κι ένας ξεναγός. Εσωτερικά και εξωτερικά του μουσείου τα πατώματα των διαδρόμων ήταν από διαφανές τζάμι όπου μπορούσες μέσα από αυτό να δεις κάποια εκθέματα, τα οποία πολύ σύντομα θα είναι επισκέψιμα. Η ξενάγηση διήρκησε δύο περίπου ώρες και περιελάμβανε τα σημαντικότερα εκθέματα που οι ξεναγοί έκριναν ότι θα έπρεπε να μας δείξουν. Στον πρώτο όροφο εκτίθενται αντικείμενα από την καθημερινή ζωή και τις πολιτιστικές εκδηλώσεις των αρχαίων Ελλήνων. Πρόκειται κυρίως για κεραμικά αγγεία, οικιακά είδη και αντικείμενα από θρησκευτικές τελετές. Στο δεύτερο όροφο εκτίθενται αγάλματα της αρχαϊκής περιόδου και οι περίφημες Καρυάτιδες. Τέλος στον τρίτο όροφο είδαμε μια εικονική αναπαράσταση του Παρθενώνα. Το Μουσείο ήταν υπέροχο και τα αγάλματα, παρά το πέρασμα των χρόνων διατηρούνταν σε πολύ καλή κατάσταση και προκαλούσαν ένα συναίσθημα δόξας για τους προγόνους μας που τα δημιούργησαν. Επίσης η ξενάγηση ήταν ένας τρόπος να θυμηθούμε την ιστορία των αρχαίων ελλήνων και να μάθουμε περισσότερα για αυτούς. Στο τέλος δεν παραλείψαμε να βγάλουμε κάποιες αναμνηστικές φωτογραφίες στους χώρους όπου επιτρεπόταν η φωτογράφιση.

Μετά τη δίωρη  ξενάγηση αναχωρήσαμε για την τελευταία μας στάση που περιελάμβανε ξεκούραση, φαγητό και ψώνια σε εμπορικό κέντρο στην εθνική οδό. Δεν παραλείψαμε να πάρουμε δώρα για τους αγαπημένους μας που μας περίμεναν  υπομονετικά στην πλατεία του χωριού μας όπου φτάσαμε στις 6.00 μ.μ. Όλοι μας περάσαμε πολύ ωραία. Ήταν μια όμορφη και εποικοδομητική εκπαιδευτική επίσκεψη – εκδρομή.