Την Πέμπτη 24/2/2022 ημέρα της Τσικνοπέμπτης το σχολείο πραγματοποίησε περίπατο στην αυλή. Ο Σύλλογος Γονέων προσέφερε τα αναγκαία και ο πρόεδρος του Συλλόγου Κώστας Σαμαράς έβαλε την τέχνη του και προσέφερε σάντουιτς στους μαθητές ώστε να τηρηθεί το έθιμο. Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων και ιδιαίτερα τον Πρόεδρό του!


