Δυο τμήματα της Β’ τάξης (συνολικά 45 μαθητές) πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη, Τετάρτη 28/2/2018, στο Αστεροσκοπείο Αθηνών στην Παλαιά Πεντέλη. Παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Περί ανέμων και υδάτων” που είχε σχέση με τη Μετεωρολόγια. Τους παρουσίασαν μετεωρολογικούς χάρτες, πως διαβάζονται, τι συμβολίζουν, πως δημιουργούνται τα σύννεφα, η βροχή και όλα υπόλοιπα καιρικά φαινόμενα. Είδαν, σε συνθήκες εργαστηρίου, πως δημιουργούνται τα σύννεφα, ο ανεμοστρόβιλος, ο κεραυνός, η βροχή, τη σύγκρουση/μίξη ενός θερμού ρεύματος αέρα με ένα ψυχρό ρεύμα αέρα και δημιούργησαν τις δικές τους βροχές/καταιγίδες στα tablet που τους έδωσαν (ένα tablet ανά 2 ή τρεις μαθητές). Στο τέλος της παρουσίασης και στα tablet έκαναν ένα quiz με καλύτερο βαθμό 18 στα 20. Η ομάδα που κέρδισε από μια αναμνηστική κούπα είναι 2 κορίτσια από το Β4 και ένα αγόρι από Β1.
Σελίδες
Πρόσφατα άρθρα
Kατηγορίες
- Erasmus+
- Ανακοινώσεις Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων
- Αξιολόγηση
- Γενικά
- Εθελοντισμός-Αλληλεγγύη
- Εκδηλώσεις
- Εκπαιδευτικά Θέματα
- Εκπαιδευτικές επισκέψεις
- Ενδοσχολική Επιμόρφωση
- Ενημέρωση Γονέων
- ΚΣΕ
- Μαθητικά Θέματα
- Σχολικές Δραστηριότητες
- Σχολικές Εκδηλώσεις
- Σχολική και Κοινωνική Ζωή 2013-2014
- Σχολικό Έτος 2009-2010
- Σχολικό Έτος 2010-2011
- Σχολικό Έτος 2011-2012
- Σχολικό Έτος 2012-2013
- Σχολικό Έτος 2013-2014
- Σχολικό Έτος 2014-2015
- Σχολικό Έτος 2015-2016
- Σχολικό Έτος 2016-2017
- Σχολικό Έτος 2017-2018
- Σχολικό Έτος 2018-2019
- Σχολικό Έτος 2019-2020
- Σχολικό Έτος 2020-2021
- Σχολικό Έτος 2021-2022
- Σχολικό Έτος 2022-2023
- Σχολικό Έτος 2023-2024
Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Αστεροσκοπείο Αθηνών
← European Astro Pi Challenge 2017-2018 – Mission Space Lab Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ίδρυμα Ευγενίδου →
Ιστορικό
- Απρίλιος 2024
- Μάρτιος 2024
- Φεβρουάριος 2024
- Ιανουάριος 2024
- Δεκέμβριος 2023
- Νοέμβριος 2023
- Οκτώβριος 2023
- Σεπτέμβριος 2023
- Ιούλιος 2023
- Ιούνιος 2023
- Μάιος 2023
- Φεβρουάριος 2023
- Ιανουάριος 2023
- Δεκέμβριος 2022
- Νοέμβριος 2022
- Σεπτέμβριος 2022
- Ιούλιος 2022
- Ιούνιος 2022
- Μάιος 2022
- Απρίλιος 2022
- Μάρτιος 2022
- Ιανουάριος 2022
- Δεκέμβριος 2021
- Νοέμβριος 2021
- Οκτώβριος 2021
- Σεπτέμβριος 2021
- Ιούνιος 2021
- Μάιος 2021
- Απρίλιος 2021
- Μάρτιος 2021
- Φεβρουάριος 2021
- Δεκέμβριος 2020
- Νοέμβριος 2020
- Οκτώβριος 2020
- Σεπτέμβριος 2020
- Ιούλιος 2020
- Ιούνιος 2020
- Μάιος 2020
- Απρίλιος 2020
- Μάρτιος 2020
- Φεβρουάριος 2020
- Δεκέμβριος 2019
- Νοέμβριος 2019
- Οκτώβριος 2019
- Ιούνιος 2019
- Μάιος 2019
- Απρίλιος 2019
- Φεβρουάριος 2019
- Δεκέμβριος 2018
- Νοέμβριος 2018
- Οκτώβριος 2018
- Σεπτέμβριος 2018
- Ιούνιος 2018
- Μάιος 2018
- Απρίλιος 2018
- Μάρτιος 2018
- Φεβρουάριος 2018
- Δεκέμβριος 2017
- Νοέμβριος 2017
- Οκτώβριος 2017
- Σεπτέμβριος 2017
- Ιούνιος 2017
- Μάιος 2017
- Απρίλιος 2017
- Μάρτιος 2017
- Φεβρουάριος 2017
- Ιανουάριος 2017
- Δεκέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2016
- Ιούλιος 2016
- Ιούνιος 2016
- Απρίλιος 2016
- Μάρτιος 2016
- Φεβρουάριος 2016
- Ιανουάριος 2016
- Δεκέμβριος 2015
- Νοέμβριος 2015
- Οκτώβριος 2015
- Ιούνιος 2015
- Απρίλιος 2015
- Φεβρουάριος 2015
- Δεκέμβριος 2014
- Ιούνιος 2014
- Μάιος 2014
- Μάρτιος 2014
- Φεβρουάριος 2014
- Δεκέμβριος 2013
- Απρίλιος 2013
- Μάρτιος 2013
- Ιανουάριος 2013
- Δεκέμβριος 2012
- Νοέμβριος 2012
- Μάιος 2012
- Απρίλιος 2012
- Μάρτιος 2012
- Φεβρουάριος 2012
- Δεκέμβριος 2011
- Ιούλιος 2011
- Ιούνιος 2011
- Μάρτιος 2010
- Φεβρουάριος 2010
- Ιανουάριος 2010
- Δεκέμβριος 2009
- Νοέμβριος 2009
- Οκτώβριος 2009
Σύνδεσμοι
- blogs.sch.gr
- Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση
- Βιβλιοθήκη Εκπ.Λογισμικού ΕΛ/ΛΑΚ
- Δικτυακή πύλη sch.gr
- Εκπ/κό υποστηρικτικό υλικό
- Εκπαιδευτική Τηλεόραση
- Ηλ. περιοδικό e-Emphasis
- Ηλεκτρονικές κάρτες
- Ηλεκτρονική Διαχείριση Τάξης η-τ@ξη
- Ιστολόγιο Ομάδας ανάπτυξης blogs.sch.gr
- Μαθητική πύλη students.sch.gr
- Υπηρεσία video ΠΣΔ