Διήμερη Εκπαιδευτική Εκδρομή στην Ξάνθη

Η διήμερη εκπαιδευτική εκδρομή των μαθητών της Β΄ Γυμνασίου στην Ξάνθη
πραγματοποιήθηκε στις 8-9 Μαϊου 2026. Συμμετείχαν 31 μαθητές και 3
εκπαιδευτικοί. Στόχος της εκδρομής ήταν η βιωματική προσέγγιση της γνώσης, η
σύνδεση της σχολικής διδασκαλίας με την ιστορία, τον πολιτισμό και τις επιστήμες,
καθώς και η ενίσχυση της συνεργασίας και της κοινωνικοποίησης των μαθητών.
Κατά τη διάρκεια της εκδρομής οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν
σημαντικές πτυχές της πολιτιστικής και ιστορικής ταυτότητας της Θράκης, να έρθουν
σε επαφή με σύγχρονες επιστημονικές εφαρμογές και να αναπτύξουν δεξιότητες
παρατήρησης, συνεργασίας και κριτικής σκέψης.
Οι μαθητές συμμετείχαν σε ξενάγηση στο πρόγραμμα «Ήρων» της Πολυτεχνικής
Σχολής του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης και πιο συγκεκριμένα του
τμήματος Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης , όπου γνώρισαν εφαρμογές της
τεχνολογίας και της επιστήμης μέσα από διαδραστικές παρουσιάσεις και πειράματα.
Η επίσκεψη συνέβαλε στην καλλιέργεια ενδιαφέροντος για τις θετικές επιστήμες, την
παραγωγή και διαχείριση της ενέργειας και την καινοτομία.
Κατά την περιήγησή τους στην Παλιά Πόλη Ξάνθης, οι μαθητές παρατήρησαν την
ιδιαίτερη αρχιτεκτονική της περιοχής και γνώρισαν στοιχεία της ιστορίας και της
πολυπολιτισμικής ταυτότητας της πόλης.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε η επίσκεψη στο Σπίτι της Σκιάς, όπου οι μαθητές
ήρθαν σε επαφή με μια ξεχωριστή μορφή καλλιτεχνικής δημιουργίας και
διαπίστωσαν πώς απλά και ανακυκλώσιμα υλικά μπορούν να μετατραπούν σε έργα
τέχνης υψηλής αισθητικής.
Η επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Αβδήρων και στον Αρχαιολογικός Χώρος
Αβδήρων έδωσε στους μαθητές τη δυνατότητα να γνωρίσουν σημαντικά στοιχεία της
αρχαίας ιστορίας της περιοχής και να συνδέσουν τις γνώσεις τους από το μάθημα της
Ιστορίας με αυθεντικά αρχαιολογικά ευρήματα και μνημεία.
Τέλος, η επίσκεψη στον Ιερός Ναός Αγίου Νικολάου Πόρτο Λάγους προσέφερε
στους μαθητές στιγμές ηρεμίας και περισυλλογής, ενώ παράλληλα γνώρισαν ένα
σημαντικό θρησκευτικό και φυσικό σημείο αναφοράς της περιοχής.
Οι υπεύθυνες καθηγήτριες
Τζήμου Γεωργία
Βάτσου Αναστασία
Αγγελάκη Δήμητρα

2dc31f69 1ebb 4656 b870 89f25debcdbd ccf65e1c b757 4970 bc9f 0c4452e43417 1374b756 9c86 452c b54f 823b0a528a53 11c1ce34 505e 4712 9f49 ee7eeec96c6c 73230841 b8f3 45e3 8013 dc53a76a8278 5995ed83 8d36 4a19 85e6 3962e5355eca 333ce3a7 d4f4 40aa a2b0 6fec61d018e0 380cd61a f13f 49c0 b0b5 5760a1c6ec7a c8a84b53 395f 468b b397 53c6e5a5b0d8 ffe35338 5f73 47f0 8c0c 87fc974754e4 fe99e708 9487 4033 b027 a0f01b8913d5 d3177361 c883 4d24 a045 bca871e94cbc 55aa2106 c0ef 4356 aa88 8bb4b744a042

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση