Εμείς, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, δεσμευόμαστε να προστατεύουμε το περιβάλλον και να προάγουμε τη βιωσιμότητα μέσα από τις καθημερινές μας πράξεις. Ο Οικοκώδικας μας αποτελεί τον οδηγό μας για έναν πιο πράσινο πλανήτη και αντικατοπτρίζει τις
αξίες μας για σεβασμό, υπευθυνότητα και συνεργασία.
Οι Δεσμεύσεις μας
● Εξοικονομούμε ενέργεια: Σβήνουμε τα φώτα και τις ηλεκτρικές συσκευές όταν δεν τα χρησιμοποιούμε. Αξιοποιούμε το φυσικό φως και αερίζουμε τις αίθουσες με προσοχή.
● Μειώνουμε τα απορρίμματα: Χρησιμοποιούμε επαναχρησιμοποιούμενα μπουκάλια και δοχεία φαγητού. Ανακυκλώνουμε χαρτί, πλαστικό, γυαλί και μέταλλα στους κατάλληλους κάδους.
● Προστατεύουμε το νερό: Κλείνουμε τις βρύσες μετά τη χρήση και δεν σπαταλάμε νερό. Αναφέρουμε τυχόν διαρροές στους υπεύθυνους του σχολείου.
● Σεβόμαστε τη φύση: Φροντίζουμε τα φυτά και τους κήπους του σχολείου μας. Δεν πετάμε σκουπίδια στο προαύλιο ή στους κοινόχρηστους χώρους.
● Ενημερωνόμαστε και ενημερώνουμε: Συμμετέχουμε σε δράσεις περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Μοιραζόμαστε ιδέες για τη βελτίωση του περιβαλλοντικού μας αποτυπώματος.
Η Υπόσχεσή μας
Με τον Οικοκώδικα αυτό, δεσμευόμαστε να:
● Ενεργούμε με υπευθυνότητα και ευαισθησία απέναντι στο περιβάλλον.
● Συνεργαζόμαστε για να κάνουμε το σχολείο μας πρότυπο βιωσιμότητας.
● Εμπνέουμε την οικογένειά μας και την κοινότητά μας να ακολουθήσει το παράδειγμά μας.
Μορφή Παρουσίασης:
Ο Οικοκώδικας μας θα παρουσιαστεί ως πολύχρωμη αφίσα με σύντομες φράσεις και εικόνες που απεικονίζουν τις δεσμεύσεις μας. Θα αναρτηθεί σε όλες τις τάξεις, στο κυλικείο, στην είσοδο του σχολείου και στους διαδρόμους. Επιπλέον, θα δημιουργηθεί ένα τραγούδι με απλούς στίχους που θα τραγουδάμε σε σχολικές εκδηλώσεις για να υπενθυμίζουμε τις αξίες μας.
Επανεξέταση:
Ο Οικοκώδικας θα επανεξετάζεται κάθε σχολική χρονιά από μαθητές και εκπαιδευτικούς, ώστε να παραμένει επίκαιρος και να ανταποκρίνεται στους στόχους του οικολογικού μας σχολείου.
Μαζί, χτίζουμε ένα καλύτερο αύριο!
Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του Γυμνασίου Γαλατινής





























,











