Το Γυμνάσιο Γαλατινής ολοκλήρωσε με επιτυχία το πρόγραμμα «Ευαισθητοποίηση και ενημέρωση για την υγεία και για την υγιεινή της περιόδου», το οποίο υλοποιείται από το Υπουργείο Υγείας σε συνεργασία με τη UNICEF, στο πλαίσιο της Εθνικής Δράσης για την Προαγωγή Υγείας Παιδιού και Οικογένειας.
Αρχικά, εκπαιδευτικοί του σχολείου μας συμμετείχαν σε επιμορφωτικές δράσεις, προκειμένου να αποκτήσουν την απαραίτητη γνώση και κατάρτιση για την υποστήριξη και υλοποίηση του προγράμματος στη σχολική κοινότητα. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκαν δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τους μαθητές και τις μαθήτριες σχετικά με θέματα υγείας, προσωπικής φροντίδας και υγιεινής της περιόδου, με στόχο την έγκυρη ενημέρωση, την καλλιέργεια σεβασμού και την ενίσχυση της αποδοχής και της ισότητας.
Μέσα από τις δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για ζητήματα υγείας, προσωπικής φροντίδας και ισότητας, συμβάλλοντας στην καλλιέργεια στάσεων σεβασμού και αποδοχής. Ως αναγνώριση της επιτυχούς ολοκλήρωσης του προγράμματος, το σχολείο μας παρέλαβε δωρεάν προϊόντα υγιεινής περιόδου για την υποστήριξη της σχολικής κοινότητας. Τα προϊόντα υγιεινής περιόδου διανεμήθηκαν στο σχολείο μας για την κάλυψη αναγκών της σχολικής κοινότητας, ενισχύοντας την προσπάθεια προαγωγής της υγείας, της φροντίδας και της ισότιμης υποστήριξης όλων των μαθητριών.
Ευχαριστούμε θερμά όλους τους φορείς και τους συντελεστές του προγράμματος για την πολύτιμη προσφορά και στήριξή τους.
Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0.
