Αποφοίτηση Γ τάξη 2026
22/06/2026 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΙΛΥΡΟΥ
Με μια όμορφη γιορτή σήμερα Δευτέρα 15/06/2026, με βίντεο, μουσική αλλά και δωράκια από τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων αποχαιρετούμε την Γ τάξη του σχολείου μας και τους ευχόμαστε καλή σταδιοδρομία και να είναι πάντα δημιουργικοί και αποφασιστικοί για το μέλλον τους.
Καλό καλοκαίρι!!!!!!!!!!!!
Δημοσιευμένο στην κατηγορία δράσεις κοινωνικές .


