Τη Δευτέρα 27 Απριλίου 2026 οι μαθητές/μαθήτριες της Γ τάξης επισκέφτηκαν το Σερβικό Μνημείο του Εξαπλατάνου στο πλαίσιο της τοπικής ιστορίας που εντάσσεται στις δράσεις ενεργού πολίτη και του αντίστοιχου πολιτιστικού προγράμματος που υλοποιεί το σχολείο.
Αρχική » Ασφαλής Πλοήγηση » Τοπική ιστορία στο Σερβικό Μνημείο Εξαπλατάνου
