Παρουσία του δημάρχου κ. Σταμάτη Περίσση, πραγματοποιήθηκε με ιδιαίτερα γιορτινή και ευχάριστη διάθεση τη Πέμπτη 18/6/2026 η τελετή αποφοίτησης για τη σχολική χρονιά 2025-26.
Λίγα λόγια από τη Διευθύντρια κ. Δήμητρα Κούκιου
Σήμερα είναι μια ιδιαίτερη ημέρα. Μια ημέρα χαράς, συγκίνησης και δικαίωσης. Βρισκόμαστε εδώ για να γιορτάσουμε την ολοκλήρωση ενός σημαντικού κύκλου ζωής για τους μαθητές και τη μαθήτρια της Γ΄ τάξης της σχολικής μας μονάδας.
Η αποφοίτησή σας δεν είναι απλώς η ολοκλήρωση μιας σχολικής βαθμίδας. Είναι η απόδειξη ότι η θέληση, η επιμονή και η πίστη στον εαυτό μας μπορούν να ξεπεράσουν κάθε δυσκολία.
Οι περισσότεροι από εσάς δεν είχατε την πολυτέλεια να αφιερώνεστε αποκλειστικά στις σπουδές σας. Εργάζεστε καθημερινά, έχετε οικογενειακές υποχρεώσεις, φροντίζετε παιδιά, γονείς, νοικοκυριά, αντιμετωπίζετε τις απαιτήσεις και τις προκλήσεις της ζωής. Κι όμως, μετά από μια κουραστική ημέρα, επιλέξατε να έρχεστε στο σχολείο. Να καθίσετε ξανά στο θρανίο. Να διαβάσετε, να προσπαθήσετε, να ονειρευτείτε.
Αυτό κάνει το σημερινό σας επίτευγμα ακόμη πιο σπουδαίο. Αποδείξατε ότι η μάθηση δεν έχει ηλικία. Ότι τα όνειρα δεν μπαίνουν σε χρονοδιαγράμματα. Ότι ποτέ δεν είναι αργά να διεκδικήσει κανείς μια δεύτερη ευκαιρία, έναν στόχο που κάποτε έμεινε στη μέση.
Απόψε δεν τιμούμε μόνο τους αποφοίτους μας. Τιμούμε και τις οικογένειές τους, τους ανθρώπους που τους περίμεναν στο σπίτι, που ανέλαβαν περισσότερες ευθύνες, που στερήθηκαν ώρες συντροφιάς και ξεκούρασης για να τους δώσουν τη δυνατότητα να κυνηγήσουν αυτό το όνειρο. Κάθε βραδινό μάθημα σήμαινε λιγότερο χρόνο με τα αγαπημένα πρόσωπα. Κάθε εργασία που ολοκληρωνόταν αργά το βράδυ ήταν μια μικρή κοινή θυσία. Γι’ αυτό η σημερινή επιτυχία δεν είναι μόνο προσωπική· είναι και οικογενειακή. Είναι μια νίκη που ανήκει σε όλους όσοι πίστεψαν, στήριξαν και περπάτησαν μαζί σας αυτόν τον δρόμο.»
Ως εκπαιδευτικοί, νιώθουμε υπερηφάνεια που σας γνωρίσαμε και πορευτήκαμε μαζί σας σε αυτή τη διαδρομή. Μας διδάξατε ότι η πραγματική δύναμη δεν βρίσκεται στην απουσία δυσκολιών, αλλά στην απόφαση να συνεχίζουμε παρά τις δυσκολίες.
Σας συγχαίρουμε από καρδιάς. Να κρατήσετε αυτή τη στιγμή ως μια υπενθύμιση ότι μπορείτε να πετυχαίνετε ό,τι πραγματικά επιθυμείτε.
Θα ήθελα επίσης να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες προς όλους τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας. Σας ευχαριστώ για τη συνεργασία, την αφοσίωση, την υποστήριξη και το πνεύμα συναδελφικότητας που επιδείξατε καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Η κοινή μας προσπάθεια αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία χτίζεται το έργο του σχολείου μας.
Ιδιαίτερα, θα ήθελα να ευχηθώ στο συνάδελφο Σίμο, που αποχωρεί λόγω μετάθεσης καλή επιτυχία στο νέο του ξεκίνημα. Να έχει υγεία, δημιουργικότητα και δύναμη στη νέα του σχολική οικογένεια. Τον ευχαριστούμε για την προσφορά του και του ευχόμαστε κάθε προσωπική και επαγγελματική επιτυχία. Στους αναπληρωτές μας καλό διορισμό!!
Κλείνοντας, εύχομαι σε όλους σας ένα όμορφο και δημιουργικό καλοκαίρι. Να γεμίσετε όμορφες στιγμές με τους αγαπημένους σας και να επιστρέψετε με υγεία, αισιοδοξία και νέες δυνάμεις.
Αγαπητοί μας απόφοιτοι,
Σήμερα φεύγετε από το σχολείο κρατώντας ένα απολυτήριο στα χέρια. Εμείς, όμως, θα σας θυμόμαστε για κάτι πολύ περισσότερο: για το παράδειγμα δύναμης, επιμονής και αξιοπρέπειας που δώσατε σε όλους μας. Εύχομαι το παράδειγμά σας να το ακολουθήσουν και άλλοι….
Συγχαρητήρια!!!
Σας ευχαριστώ από καρδιάς….





