Αρχική » ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

esperino livadeias new

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

2023-2024

Συμμετοχή εκπαιδευτικού του Εσπερινού Γυμνασίου ΛΤ Λιβαδειάς σε πρόγραμμα Erasmus+

Το σχολείο μας επιλέχθηκε για το τρέχον σχολικό έτος να συμμετάσχει για πρώτη φορά σε πρόγραμμα κινητικότητας εκπαιδευτικών και μαθητών, Erasmus+, στο πλαίσιο της διαπίστευσης ΚΑ121 της ΔΔΕ Ν. Βοιωτίας. Την εβδομάδα από 26/2/2024 έως 1/3/2024 πραγματοποιήθηκε το πρόγραμμα στην επαρχία Bambovita της Ρουμανίας και το σχολείο μας εκπροσώπησε η εκπαιδευτικός κα Λουκία Λιάκου, κλάδου ΠΕ03, μαθηματικών, με την ιδιότητα του Job Shadowing,όπου μαζί με τους Ρουμάνους και τους Έλληνες εκπαιδευτικούς παρακολούθησε διάφορα Workshopς –Art Workshop, Music and dance Workshop, Traditions and Customs Workshop– καθώς επίσης είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει διδασκαλίες σε διάφορα διδακτικά αντικείμενα. Παράλληλα, οι Έλληνες και οι Ρουμάνοι εκπαιδευτικοί αντάλλαξαν απόψεις για το εκπαιδευτικό σύστημα που εφαρμόζεται στην κάθε χώρα, για τα διδακτικά αντικείμενα αλλά και τους τρόπους διδασκαλίας. Με την επιστροφή της η εκπαιδευτικός μοιράστηκε τις εμπειρίες της με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς της σχολικής μας μονάδας.

Τέλος, το σχολείο μας θα ήθελε να ευχαριστήσει την ΔΔΕ Ν. Βοιωτίας για την άρτια διοργάνωση του προγράμματος όπως και τους Ρουμάνους συναδέλφους για την υποδειγματική φιλοξενία τους.



Λήψη αρχείου

 

2022-2023

ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΣΗΣ ERASMUS+

Tο σχολείο μας κατέθεσε αίτηση απονομής Διαπίστευσης (με κωδικό 2022-1-EL01-KA120-SCH-000107296)

στο πλαίσιο του Προγράμματος Erasmus 2021-2027, Τομέας «Σχολικής Εκπαίδευσης».

Λόγω του αποτελέσματος της αξιολόγησης (70/100) η αίτηση τοποθετήθηκε στον πίνακα επιλαχουσών αιτήσεων.

Τα σχετικά έγγραφα είναι τα εξής:



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Δράση : Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών

Κατά τη διάρκεια της δράσης δόθηκαν σε εκπαιδευτικούς και μαθητές ερωτηματολόγια αναφορικά με το σχέδιο δράσης. Αφού συμπληρώθηκαν από όλους τους εμπλεκόμενους, επεξεργάστηκαν και συζητήθηκαν τα αποτελέσματα στον Σύλλογο Διδασκόντων, ώστε να γίνει η απαραίτητη ανατροφοδότηση για περεταίρω δράσεις. Τα ερωτηματολόγια δημιουργήθηκαν ψηφιακά και δόθηκαν σε εκπαιδευτικούς και μαθητές τα αντίστοιχα link: https://forms.office.com/r/hMvLCZSqsS (για μαθητές)

https://forms.office.com/r/jEmRWDNPGW (για εκπαιδευτικούς)

Οι απαντήσεις επεξεργάστηκαν ψηφιακά με τα αντίστοιχα κυκλικά διαγράμματα να δίνουν την απαραίτητη ανατροφοδότηση στους εκπαιδευτικούς.

Όλες οι δράσεις που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο της εσωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του σχολείου:  https://blogs.sch.gr/gymespli/blog/.

 

Οι απαντήσεις από το ερωτηματολόγιο που δόθηκε στους μαθητές (απάντησαν 24 μαθητές): https://drive.google.com/file/d/1HjleKTJGCSSBdwK0nt0BJfdsawJzUSjK/view?usp=share_link.

Το 93% των μαθητών απουσιάζει σπάνια/ποτέ από τα μαθήματα (63%) και μερικές φορές (29%). Το 96% των μαθητών απάντησε ότι η εργασία  δεν επηρεάζει (48%) ή επηρεάζει μερικές φορές αρνητικά (48%) την επίδοση τους στα μαθήματα. Το 96% των μαθητών εκτιμά ότι οι εκπαιδευτικοί ενθαρρύνουν πολύ συχνά/ συχνά την προσπάθεια τους στο σχολείο. Το 95% θεωρεί ότι οι εκπαιδευτικοί σέβονται τους μαθητές και την προσπάθεια τους, ενώ το 100% των μαθητών απάντησε ότι οι προσπάθειες τους ανταμείβονται (πολύ συχνά/ συχνά) και ότι οι εκπαιδευτικοί ενεργούν υποστηρικτικά. Το 96% των μαθητών υποστηρίζει ότι στο σχολείο δεν υπάρχουν εντάσεις μεταξύ τους και των εκπαιδευτικών και το 100%  υποστηρίζει ότι οι εκπαιδευτικοί ενεργούν αποτελεσματικά στις εντάσεις που δημιουργούνται. Το 90% των μαθητών εμπιστεύεται τους εκπαιδευτικούς, ώστε να συζητήσει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στο σχολικό περιβάλλον και τέλος το 100% των μαθητών πιστεύουν ότι οι κοινές δράσεις μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών ενδυναμώνουν τις μεταξύ τους σχέσεις.

Οι απαντήσεις από το ερωτηματολόγιο που δόθηκε στους εκπαιδευτικούς: https://drive.google.com/file/d/1ehQ6ZNkLRiTtjQoe3a82tlrO0pIiYYf1/view?usp=share_link .

Αντίστοιχες ήταν και οι απαντήσεις που δόθηκαν από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου. 89% των εκπαιδευτικών ενθαρρύνει την προσπάθεια των μαθητών στο σχολείο και 100% εκτιμά την προσπάθεια που κάνουν (89% πολύ συχνά, 11% συχνά). Το 89% των εκπαιδευτικών θεωρεί ότι δεν υπάρχουν συγκρούσεις μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών, ότι ενεργούν αποτελεσματικά για την αντιμετώπιση τους   καθώς  επίσης και ότι οι κοινές δράσεις μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών ενδυναμώνουν τις σχέσεις τους.

ΑΦΙΣΑ στα πλαισια της δράσης για την ανακύκλωση



Λήψη αρχείου

2021-2022

Παρουσιάσεις των εργασιών των μαθητών μας:

ΠΑΣΣΑ ΑΣΗΜΙΝΑΦΟΥΚΑΡΑ ΕΛΕΝΗ  και  ΧΡΗΣΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ

Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΚΑΛΑNΤΖΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ, ΚΟΡΔΑΤΖΗ ΙΩΑΝΝΑ, ΜΠΑΛΗ ΑΡΓΥΡΩ,

ΠΑΠΑΪ ΚΛΑΙΡΗ, ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΜΑΡΙΑ και ΧΙΝΤΡΙ ΑΡΝΤΙΤ

Α ΛΥΚΕΙΟΥ

ΡΑΪΚΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ και ΣΚΟΠΑ ΙΩΑΝΝΑ

Β  ΛΥΚΕΙΟΥ Γ.Π. 1

Β ΛΥΚΕΙΟΥ  Γ. Π. 2

Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΠΕΡ ΜΑΝΤΙΘΕΟΥ

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΡΑΣΗΣ : ΒΟΥΒΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ (ΠΕ02)

Σαν σήμερα

4/11/1821: Οι επαναστατημένοι Έλληνες νικούν τους Τούρκους στο Χαλάνδρι και στη συνέχεια καταλαμβάνουν την Αθήνα.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση