Μια άκρως ενδιαφέρουσα εισήγηση για τη διαχείριση του άγχους μας παρουσίασε η ψυχολόγος του σχολείου μας κα Κολτσικόγλου Αναστασία τη Δευτέρα 9 Μαρτίου 2026. Μας ανέλυσε τις μορφές του άγχους, τα συμπτώματα και τη διαχείρισή τους. Ακολούθησε εποικοδομητική συζήτηση με καθολική συμμετοχή των μαθητών/τριών μας και των εκπαιδευτικών του Εσπερινού Γυμνασίου Κοζάνης με Λυκειακές Τάξεις .
Ευχαριστούμε την κα Κολτσικόγλου Αναστασία για την παρουσίαση του θέματος και τον συντονισμό της δράσης.





