Στην προσπάθειά μας να αντιμετωπίσουμε την μάστιγα υπερκατανάλωσης ενεργειακών ποτών από τους μαθητές μας, συνεργαστήκαμε με την Γενική Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας Κοινωνικής Μέριμνας Π.Α.Μ.Θ για την υλοποίηση ενός βιωματικού εργαστηρίου. Το εργαστήριο υλοποιήθηκε την Πέμπτη 26-3-2026 σε τμήματα του Γυμνασίου.
Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα βασικά συστατικά των ενεργειακών ποτών, όπως η καφεΐνη και η υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, καθώς και για τις αρνητικές συνέπειες που μπορεί να έχει η συχνή κατανάλωσή τους στον οργανισμό.
Μέσα από διαδραστικές δραστηριότητες, συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων, καλλιεργήθηκε η κριτική σκέψη και ενισχύθηκε η ευαισθητοποίηση σχετικά με την υιοθέτηση υγιεινών συνηθειών. Το εργαστήριο συνέβαλε ουσιαστικά στην ενημέρωση και την ενεργή συμμετοχή των μαθητών, προάγοντας τη σημασία της πρόληψης και της φροντίδας της υγείας.
Ευχαριστούμε θερμά την κ. Κασσέρη Μαρία και τον κ. Μουσταφά Χασάν για την συνεργασία.
Υπεύθυνη καθηγήτρια για την οργάνωση της δράσης κ. Δροσίδου Κατερίνα.





