Συνεργασία με exagono και Δημοτικό Συμβούλιο Νέων Κομοτηνής για συλλογή υπογραφών

Συνεργαζόμαστε με το Κέντρο Νεολαίας και Εθελοντισμού exagono του Δήμου Κομοτηνής και το Δημοτικό Συμβούλιο Νέων Κομοτηνής για να μπορέσει η καμπάνια μας να έχει όσο το δυνατό μεγαλύτερη απήχηση. Θέλουμε επίσης να δώσουμε την ευκαιρία στους μαθητές μας να έρουν σε επαφή, να επικοινωνήσουν και να συνεργαστούν με άτομα εκτός του σχολικού χώρου, να γίνουν ορατοί στην τοπική  κοινωνία και να νιώσουν ότι μπορούν να προσφέρουν και να κάνουν την αλλαγή.

Σήμερα εκπρόσωποι του exagono και του Δημοτικού Συμβουλίου Νέων Κομοτηνής ήρθαν στο σχολείο μας για να συζητήσουμε και να οργανώσουμε την δράση συλλογής υπογραφών. Τους ευχαριστούμε όλους θερμά! Ιδιαίτερες ευχαριστίες οφείλουμε στην κ. Μαντενίδου Παρασκευή και τον κ. Χατζόπουλο Αλέξανδρο που αγκάλιασαν και υποστήριξαν την ιδέα μας.

 

exagono1

exagono2

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *