ERASMUS+ KA101 2020-2022

ΕΝΕΕΓΥΛ ERASMUS

Erasmus+ KA1 “Προσεγγίζοντας τη μάθηση εναλλακτικά: Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση και Παιχνιδοποίηση σε παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες”

Οι στόχοι μας μέσω της συγκεκριμένης μας συμμετοχής στο πρόγραμμα αυτό ήταν:

  • Η βελτίωση των γνώσεων και προσόντων του προσωπικού του σχολείου στη δημιουργία πλαισίου κοινωνικο-συναισθηματικής μάθησης
  • Η βελτίωση της ικανότητας του προσωπικού να επιφέρει αλλαγές σε επίπεδο εκσυγχρονισμού και διεθνούς εξωστρέφειας του σχολείου αλλάζοντας την κουλτούρα του με την αξιοποίηση της καινοτομίας της παιχνιδοποίησης στην εκπαιδευτική πράξη χρησιμοποιώντας νέες τεχνολογίες
  • Η εισαγωγή διαφοροποιημένης διδασκαλίας, τεχνικών παρέμβασης μέσα στην τάξη και εκπόνηση σχεδίου μαθήματος ειδικά σχεδιασμένο για μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες βασισμένο στην κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση.
  • Ο εντοπισμός των δυνατοτήτων των μαθητών και όχι μόνο των δυσκολιών τους, η ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και αυτοεκτίμησης τους με τη συμμετοχή τους σε δημιουργικές δραστηριότητες σε πλατφόρμες παιχνιδοποιημένης κοινωνικής μάθησης
  • Η στήριξη της οικογένειας των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες με βιωματικές δράσεις βασισμένες κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση μέσα από την οποία μαθητές και ενήλικοι καταλαβαίνουν και διαχειρίζονται συναισθήματα, θέτουν και πετυχαίνουν θετικούς στόχους, αισθάνονται και δείχνουν ενσυναίσθηση για τους άλλους, να εγκαθιδρύσουν και να διατηρήσουν θετικές σχέσεις καθώς και να παίρνουν υπεύθυνες αποφάσεις.
  • Η προώθηση των δραστηριοτήτων κινητικότητας για τους εκπαιδευτικούς, βελτίωση των ευκαιριών επαγγελματικής ανάπτυξης, ενίσχυση των δεξιοτήτων στις ξένες γλώσσες και τέλος παροχή κινήτρων και ικανοποίησης στην καθημερινή τους εργασία.
  • Το άνοιγμα του σχολείου σε συνεργασίας με άλλους φορείς και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες με σκοπό τη μελλοντική συνεργασία μέσω αντίστοιχων προγραμμάτων

Για την επίτευξη των παραπάνω υλοποιήθηκαν 2 κινητικότητες που στόχο είχαν την επιμόρφωση του προσωπικού του σχολείου.

Η πρώτη κινητικότητα έγινε στη Φλωρεντία της Ιταλίας. Το θέμα της επιμόρφωσης ήταν “Social and Emotional Learning for Successful Schools” με την επιμόρφωση να υλοποιείτε από 10 έως 15 Ιανουαρίου 2022 στα κεντρικά της Europass Accademy με επιμορφώτρια την κα Susan Gagliano.

πρόγραμμα Φλωρεντίας

Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Φλωρεντίας

Η δεύτερη κινητικότητα έγινε στη Βαλένθια της Ισπανίας. Το θέμα της επιμόρφωσης ήταν “Game-Based Learning and Gamification in the Classroom” με την επιμόρφωση να υλοποιείτε από 2 έως 7 Μαΐου 2022 με επιμορφωτή τον κ. Iacopo Falciani, στις σύγχρονες εγκαταστάσεις της Laba Valencia η οποία παραχωρούσε τον χώρο της στην EUROPEAN ACADEMY OF CREATIVITY.

Πρόγραμμα Επιμόρφωσης ΒαλένθιαΠρόγραμμα Επιμόρφωσης Βαλένθιας

 

Υλοποιήθηκε ενδοσχολική επιμόρφωση μετά το πέρας των κινητικοτήτων.

Διάχυση του προγράμματος

α) Στις 8 Φεβρουαρίου 2022 το μέλος της παιδαγωγική ομάδας κα Μαμαλάκη Ευαγγελία ΠΕ23 συμμετείχε ως επιμορφώτρια σε εξ αποστάσεως επιμόρφωση με θέμα «Ενισχύοντας το ρόλο του εκπαιδευτικού του Τ.Ε.» για τους/τις εκπαιδευτικούς των Τμημάτων Ένταξης Δημοτικής εκπ/σης Γ’ Αθήνας & Δυτ. Αττικής κατόπιν πρόσκλησης της κα Μαρίας Δερέκα Συντονίστριας Ειδικής Αγωγής & Ενταξιακής Εκπαίδευσης του 3ου ΠΕΚΕΣ Αττικής. Στην επιμόρφωση ενσωματώθηκε η εμπειρία και η γνώση από την κινητικότητα με θέμα την κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση και έγινε διάχυση των αποτελεσμάτων της σχετικής κινητικότητας.

β) Στις 1 Μαρτίου 2022 τα μέλη της παιδαγωγικής ομάδας κα Μαμαλάκη Ευαγγελία ΠΕ23 και κ Βασίλειος Χριστινάκης ΠΕ03 πήραν μέρος ως επιμορφωτές σε εξ αποστάσεως ημερίδα με θέμα “Μαθησιακές δυσκολίες στη Β/θμια Εκπαίδευση” προς το σύνολο του εκπαιδευτικού προσωπικού τη Β/θμιας Εκπ/σης Δωδ/σου που διοργάνωσαν οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου του 2ου ΠΕΚΕΣ Ν. Αιγαίου περιλαμβανομένης και εκείνης της Ειδικής Αγωγής. Στα πλαίσια των παρουσιάσεων τους έγινε και διάχυση των αποτελεσμάτων της κινητικότητας με θέμα την κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση.

γ) Στις 30 Μαρτίου 2022 το μέλος της παιδαγωγική ομάδας κα Μαμαλάκη Ευαγγελία ΠΕ23 συμμετείχε ως επιμορφώτρια σε εξ αποστάσεως επιμόρφωση με θέμα την αντιμετώπιση των προκλητικών συμπεριφορών μέσα στην τάξη στο 4ο Γυμνάσιο Ευόσμου μετά από πρόσκληση προς το σχολείο από την κα Μαρία Αλεξάνδρα Κουμανάκου, Συντονίστριας Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ91-Θεατρικής Αγωγής στη Βόρεια Ελλάδα με έδρα το 2ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κεντρικής Μακεδονίας. Στην επιμόρφωση ενσωματώθηκε η εμπειρία και η γνώση από την κινητικότητα με θέμα την κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση.

δ) Στις 17 Ιουνίου 2022 σε επίσκεψη στο σχολείο συναδέλφων από περισσότερους από 20 Ευρωπαίους συναδέλφους από διαφορετικούς εταίρους σχεδίου Εrasmus+ ΚΑ201 έγινε ενδελεχής ενημέρωση τους για τον οργανισμό μας, τις δράσεις μας καθώς και τη συμμετοχή τα οφέλη και τα αποτελέσματα από τη δική μας συμμετοχή στο παρόν σχέδιο Erasmus+ KA1.

 

Το Δελτίο Τύπου του προγράμματος

Το Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο – Λύκειο Ρόδου στη Φλωρεντία και τη Βαλένθια με πρόγραμμα Erasmus+ KA1

“Η υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την παραγωγή της παρούσας ιστοσελίδας δεν συνιστά αποδοχή του περιεχομένου, το οποίο αντανακλά τις απόψεις μόνον των δημιουργών, και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για οποιαδήποτε χρήση των πληροφοριών που εμπεριέχονται σε αυτό”.

“The European Commission support for the production of this webpage does not constitute an endorsement of the contents which reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein”.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση