Με μεγάλη χαρά ολοκληρώσαμε στο σχολείο μας το πρόγραμμα Ευαισθητοποίησης και Ενημέρωσης για την “Υγεία και την Υγιεινή της Έμμηνης Ρύσης”. Μέσα από συζητήσεις, ενημέρωση και δημιουργικές δραστηριότητες, οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα το ανθρώπινο σώμα, να λύσουν απορίες και να κατανοήσουν τη σημασία της σωστής υγιεινής, του σεβασμού και της αποδοχής.
Στόχος του προγράμματος ήταν η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η ενίσχυση της αυτοφροντίδας και της αυτοπεποίθησης των παιδιών.
Για την υλοποίηση αυτής της σημαντικής δράσης συνέβαλαν οι εκπαιδευτικοί Γιώργος Σαργκλίδης και Διαμάντη Χριστίνα.



