Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό, συμμετείχαμε στη δράση “Περπατώ για τον Αυτισμό”, μια πρωτοβουλία που μας υπενθυμίζει ότι η δύναμη βρίσκεται στην ενότητα. Δεν ήταν απλά μια βόλτα, αλλά ένα ηχηρό μήνυμα για την αποδοχή, τη συμπερίληψη και την ισότιμη συμμετοχή των ατόμων με αυτισμό στην κοινωνία μας. Κάθε βήμα που κάναμε μαζί, ήταν ένα βήμα προς έναν κόσμο πιο δίκαιο, χωρίς διακρίσεις και προκαταλήψεις.
