Εκπαιδευτικοί
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023 – 2024
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΟΚΟΥΤΣΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ – ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ (ΠΕ 25 – ΣΧΟΛΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ)
ΠΕΡΙΒΟΛΛΑΡΗ ΚΥΡΙΑΚΗ – ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ (ΠΕ30 – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ)
ΑΜΠΡΑΖΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ – ΠΕ88.01 ΓΕΩΠΟΝΟΣ
ΑΤΜΑΤΖΙΔΟΥ ΘΕΟΠΙΣΤΗ – ΠΕ80 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
ΒΟΓΛΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ – ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ
ΓΟΥΝΑΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ – ΠΕ86 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΖΗΣΗΣ – ΠΕ88.02 ΓΕΩΠΟΝΟΣ
ΔΟΚΟΥΣΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – ΠΕ23 ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ
ΔΟΡΙΖΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ – ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΔΡΙΚΟΥ ΒΕΝΕΤΙΑ – ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΣ
ΖΑΡΚΑΔΗ ΑΘΗΝΑ – ΠΕ23 ΣΔΕΥ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ
ΙΟΡΔΑΝΙΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ – ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ – ΠΕ80 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
ΚΕΡΚΕΖΗ ΟΛΓΑ – ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ
ΚΟΥΛΗΣ ΛΑΕΡΤΗΣ -ΤΕ16 ΜΟΥΣΙΚΟΣ
ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ – ΠΕ30 ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΑΡΙΑ – ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΣ
ΛΙΑΡΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ – ΠΕ23 ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ
ΜΕΔΙΤΣΚΟΥ ΕΛΕΝΗ – ΔΕ1ΕΒΠ ΕΙΔΙΚΟ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
ΠΟΥΡΛΙΑΚΑ ΤΑΤΙΑΝΑ – ΠΕ21 ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ
ΡΟΥΦΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ – ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
ΡΟΥΦΟΥ ΠΟΛΥΞΕΝΗ – ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΣ
ΣΤΕΦΑΝΟΒΙΤΣ ΑΘΗΝΑ – ΠΕ87.09 ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΟΣ
ΤΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ – ΠΕ86 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΤΟΛΗ ΜΑΡΙΑ – ΠΕ80 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
ΤΣΟΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΛΥΞΕΝΗ – ΔΕ1ΕΒΠ ΕΙΔΙΚΟ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΝΝΑ – ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΧΡΙΣΤΙΔΟΥ ΚΩΝ/ΝΑ – ΠΕ86 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
- Γενικά
- Δραστηριότητες – Σχέδια Δράσεις
- Εκδρομές – Επισκέψεις
- Εορτασμός Σχολικών Εορτών
- Ευχαριστήρια
- Εφηβεία και Εξαρτησιογόνες Ουσίες
- Ημέρα ΑΜΕΑ
- Κάπνισμα
- Μάθημα ΣΕΠ
- Οδική Ασφάλεια
- Πασχαλινές Δημιουργίες
- Προγραμματισμός
- Σχολικά Προγράμματα
- Σχολικός Εκφοβισμός
- Φεστιβαλ Νέων Τεχνολογιών
- Χωρίς κατηγορία
Το Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο – Λύκειο Φλώρινας ιδρύθηκε σύμφωνα με το ΦΕΚ 2155/23-06-2017 τ. Β. Συστεγάζεται με το 2ο Γυμνάσιο Φλώρινας και με το 2ο Γενικό Λύκειο Φλώρινας, στην περιοχή της Αγίας Παρασκευής.
Αποτελεί ένα Επαγγελματικό Σχολείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) το οποίο παρέχει πλήρες εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία καλύπτοντας ένα σημαντικό κενό στο νομό Φλώρινας. Το σχολείο αποτελεί την καταλληλότερη μαθησιακή και κοινωνική διέξοδο για τους μαθητές με έντονες δυσκολίες μάθησης και μειωμένα μαθησιακά επιτεύγματα, οι οποίοι εμπίπτουν στην κατηγορία των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών (σύμφωνα με γνωμάτευση του οικείου ΚΕΔΔΥ ή αναγνωρισμένου για το Υπουργείο Παιδείας Ιατροπαιδαγωγικού Κέντρου).
Οι ακαδημαϊκές γνώσεις που παρέχονται μέσα από βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους, είναι προσαρμοσμένες ποιοτικά και ποσοτικά στις ανάγκες και δυνατότητες των μαθητών. Έτσι οι μαθητές μέσα από εξατομικευμένα προγράμματα εκπαίδευσης και διαφοροποιημένες μεθόδους διδασκαλίας, αναπτύσσουν γνωστικές, κοινωνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες και εκπαιδεύονται σε επαγγελματικούς τομείς. Η βιωματική προσέγγιση, οι εναλλακτικές μέθοδοι εκπαίδευσης προσαρμοσμένες στην καθημερινή τους ζωή, επιδιώκουν την αυτονόμηση τους στο επαγγελματικό και κοινωνικό γίγνεσθαι.
Η φοίτηση στο σχολείο είναι 4ετής στο Γυμνάσιο και 4ετής στο Λύκειο και μπορούν να εγγράφονται μαθητές ηλικίας έως 16 ετών. Οι απόφοιτοι λαμβάνουν απολυτήριο ισότιμο του Γυμνασίου και όσοι συνεχίζουν και αποφοιτούν από το Λύκειο το απολυτήριο και το πτυχίο τους θα είναι ισοδύναμο των ΕΠΑΛ. Επιπλέον τους παρέχεται η δυνατότητα συνέχισης στο Μεταλυκειακό έτος – τάξη μαθητείας. Στο 4ετές Γυμνάσιο εφαρμόζεται το πρόγραμμα του γενικού γυμνασίου εμπλουτισμένο με δραστηριότητες προεπαγγελματικής ετοιμότητας και στο 4ετές Λύκειο εφαρμόζεται το πρόγραμμα του Εσπερινού ΕΠΑΛ.