Περιβαλλοντικές και πολιτιστικές διαδρομές στην πόλη της Φλώρινας

Νοέ 20215

Στα πλαίσια της διαθεματικής προσέγγισης οι μαθητές του ΕΝΕΕΓΥΛ Φλώρινας πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη παρακολουθώντας το πρόγραμμα του ΚΠΕ Μελίτης «Περιβαλλοντικές και πολιτιστικές διαδρομές στην πόλη της Φλώρινας». Ένα μονοήμερο, βιωματικό πρόγραμμα που υλοποιήθηκε μέσα στην πόλη της Φλώρινας και στον λόφο του Αγίου Παντελεήμονα. Μέσα από ένα διασκεδαστικό «παιχνίδι χαμένου θησαυρού» οι μαθητές εντόπισαν μόνοι τους σημεία της πόλης με ιδιαίτερο ενδιαφέρον ερχόμενοι σε επαφή με τη φυσική ομορφιά και την πολιτιστική κληρονομιά της Φλώρινας. Οι μαθητές πέτυχαν τον στόχο του προγράμματος, διαπίστωσαν οι μαθητές/τριες ότι περπατώντας και παρατηρώντας μπορούν να ανακαλύψουν τους «κρυμμένους θησαυρούς» κάθε πόλης.

Ευχαριστούμε θερμά τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς του ΚΠΕ Μελίτης για τη συνεργασία και την ευκαιρία που μας έδωσαν μέσα από το «παιχνίδι χαμένου θησαυρού» να έρθουμε σε επαφή με τη φυσική ομορφιά και την πολιτιστική κληρονομιά της Φλώρινας ανακαλύπτοντας τους «κρυμμένους θησαυρούς» της. Μία αξέχαστη εμπειρία που αποτελεί αφόρμηση, θέτοντας νέους στόχους για δημιουργία και ανάδειξη καλών πρακτικών.

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Κουρεμένου Ειρήνη – ΠΕ02, Τασσοπούλου Χριστίνα – ΠΕ86, Γκέλος Λεωνίδας – ΠΕ08

Παρακολουθήστε ένα δείγμα της δράσης μας πατώντας τον επόμενο σύνδεσμο:

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Blog με βάση τα αρωματικά και θεραπευτικά βότανα

φυτά

Ιστοσελίδα για τον Μίκη Θεοδωράκη

mikis theodorakis

Σύντομο βίντεο από τη συμμετοχή μας στο διαγωνισμό Bravo Schools

Το Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο – Λύκειο Φλώρινας ιδρύθηκε σύμφωνα με το ΦΕΚ 2155/23-06-2017 τ. Β. Συστεγάζεται με το 2ο Γυμνάσιο Φλώρινας και με το 2ο Γενικό Λύκειο Φλώρινας, στην περιοχή της Αγίας Παρασκευής.

Αποτελεί ένα Επαγγελματικό Σχολείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) το οποίο παρέχει πλήρες εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία καλύπτοντας ένα σημαντικό κενό στο νομό Φλώρινας. Το σχολείο αποτελεί την καταλληλότερη μαθησιακή και κοινωνική διέξοδο για τους μαθητές με έντονες δυσκολίες μάθησης και μειωμένα μαθησιακά επιτεύγματα, οι οποίοι εμπίπτουν στην κατηγορία των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών (σύμφωνα με γνωμάτευση του οικείου ΚΕΔΔΥ ή αναγνωρισμένου για το Υπουργείο Παιδείας Ιατροπαιδαγωγικού Κέντρου).

Οι ακαδημαϊκές γνώσεις που παρέχονται μέσα από βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους, είναι προσαρμοσμένες ποιοτικά και ποσοτικά στις ανάγκες και δυνατότητες των μαθητών. Έτσι οι μαθητές μέσα από εξατομικευμένα προγράμματα εκπαίδευσης και διαφοροποιημένες μεθόδους διδασκαλίας, αναπτύσσουν γνωστικές, κοινωνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες και εκπαιδεύονται σε επαγγελματικούς τομείς. Η βιωματική προσέγγιση, οι εναλλακτικές μέθοδοι εκπαίδευσης προσαρμοσμένες στην καθημερινή τους ζωή, επιδιώκουν την αυτονόμηση τους στο επαγγελματικό και κοινωνικό γίγνεσθαι.

Η φοίτηση στο σχολείο είναι 4ετής στο Γυμνάσιο και 4ετής στο Λύκειο και μπορούν να εγγράφονται μαθητές ηλικίας έως 16 ετών. Οι απόφοιτοι λαμβάνουν απολυτήριο ισότιμο του Γυμνασίου και όσοι συνεχίζουν και αποφοιτούν από το Λύκειο το απολυτήριο και το πτυχίο τους θα είναι ισοδύναμο των ΕΠΑΛ. Επιπλέον τους παρέχεται η δυνατότητα συνέχισης στο Μεταλυκειακό έτος – τάξη μαθητείας. Στο 4ετές Γυμνάσιο εφαρμόζεται το πρόγραμμα του γενικού γυμνασίου εμπλουτισμένο με δραστηριότητες προεπαγγελματικής ετοιμότητας και στο 4ετές Λύκειο εφαρμόζεται το πρόγραμμα του Εσπερινού ΕΠΑΛ.

 

 

 

Σαν σήμερα

25/4/1850: Ο Πάουλ Γιούλιους φον Ρόιτερ, ιδρυτής του πρακτορείου ειδήσεων Reuters, χρησιμοποιεί 40 περιστέρια για να μεταφέρει στους πελάτες του το κλείσιμο των τιμών του χρηματιστηρίου.



Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων