
Την Παρασκευή 29/01/2021 πραγματοποιήθηκε το αφιέρωμα του σχολείου μας στους Τρεις Ιεράρχες.
Αφού διαβάστηκε το μήνυμα της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, έγινε μια σύντομη ανάμνηση όσων είχαμε παρουσιάσει στην περσινή εκδήλωση. Έπειτα οι μαθητές δούλεψαν ομαδικά πάνω στο κείμενο του Μ. Βασιλείου “Προς τους νέους, όπως αν εξ ελληνικών ωφελοίντο λόγων”. Πρόκειται για μία ιδιαίτερη δραστηριότητα όπου εξετάζει ολόκληρο ένα από τα έργα του Μ. Βασιλείου, το οποίο σχετίζεται με τους νέους και το αρχαιοελληνικό πνεύμα.
Καθώς αξιοποιήθηκε η εφαρμογή webex, οι μαθητές χωρίστηκαν σε τηλεδωμάτια (3 ομάδες) και επεξεργάστηκαν σχετικά ψηφιακά φύλλα εργασίας (1η ομάδα τα 1-4 κεφ. του έργου, 2η ομάδα τα 5-8 κεφ, 3η ομάδα τα 9-10 κεφ.). Κύριος στόχος η μελέτη ενός ολοκληρωμένου έργου του Μ. Βασιλείου το οποίο σχετίζεται με τη σύζευξη Ελληνισμού και Χριστιανισμού.
Η όλη δραστηριότητα ενθουσίασε τους μαθητές.
http://users.uoa.gr/~nektar/orthodoxy/paterikon/basil_the_great_de_legendis_gentilium_libris.htm
Φύλλα εργασίας: https://docs.google.com/document/d/1a8FtAoSL0gVJfIuIWVXDmSESWGziTQYSuDSmd8ALzj4/edit?usp=sharing
https://docs.google.com/document/d/1XvQGSRIONZCa3fFnAHosYYwNoflEDHD_LWk_sQ8yBPk/edit?usp=sharing
https://docs.google.com/document/d/1fzW7B2rTO_bSmIKOoFsYuMFgVah4tyvFK7vPUoT3B7I/edit?usp=sharing
Υπεύθυνος Καθηγητής
Χρήστος Γιώβος