“Το πλοίο πάει σχολείο”… για 7η χρονιά!
Με ενθουσιασμό ξεκίνησε φέτος, για 7η συνεχόμενη χρονιά, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα αγωγής σταδιοδρομίας «Το πλοίο πάει σχολείο», που υλοποιείται στο πλαίσιο των σχολικών δραστηριοτήτων σε συνεργασία με το Ίδρυμα “Μαρία …
“Το πλοίο πάει σχολείο”… για 7η χρονιά! Διάβασε περισσότερα