Στο πλαίσιο των προγραμμάτων ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ για το σχολικό έτος 2023-24, οι μαθητές της Γ΄Ταξης συμμετείχαν στις 19/4/24, στην Ενημερωτική Δράση-Παρέμβαση, διάρκειας μιας διδακτικής ώρας, από ειδικό επιστημονικό συνεργάτη του Τ.Ο.Μ.Υ. Χερσονήσου, με θέμα : Αλκοόλ και Νέοι.
Σκοπός της παρέμβασης ήταν η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριων σε θέματα αναφορικά με τις επιπτώσεις στην υγεία από τη χρήση Αλκοόλ και την εξάρτηση από αυτό, με στόχο την απόκτηση γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων που αποτρέπουν τη χρήση του, στους μαθητές/τριες.














