ΕΠΊΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ

Στις 5 Μαρτίου 2013 εκτός από τον Λευκό Πύργο όπου πληροφορηθήκαμε για την ιστορία της θεσσαλονίκης επισκευθήκαμε και το μουσείο Βυζαντινού πολιτισμού όπου με συντονιστεί τον κ.Σιμούδη και βοηθούς τους υπόλοιπους καθηγητές/τριες συμμετείχαν όλοι σε μια βιωματική δράση με θέμα τα κάστρα του Βυζαντίου. Οι μαθητές/τριες χωρίστηκαν σε ομάδες και δουλέψανε ατομικά και συλλόγικά συγκεντρώνοντας χρήσιμες πληροφορίες γύρω από τη ζή στα  κάστρα της Βυζαντινής περιόδου. Επίσης είχαμε την τύχη να επισκευθούμε δύο περιοδικές εκθέσεις που φιλοξεμούνταν στο ίδιο μουσείο. Η μία είχα θέμα τα λιμάνια της Μ.Θάλασσας που αποτέλεσαν αποικίες του Α και Β αποικισού των Ελλήνων στην αρχαιότητα. Η δεύτερη αφιορούσε τη Συμμαχική στρατιά που έδρασε στο χώρο της Μακεδονίας την περίοδο του Α παγκοσμίου πολέμου. Όλη η Διδακτική επίσκεψη ήταν ιδιαίτερα δημιουργική και χρήσιμη και μας έδωσε την ευκαιρία να έρθουμε σε επαφή με πολλά κομμάτια της ιστορίας μας βιωματικά.

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΣΟΧΟ

Στις 1 Φεβρουαρίου 2013 πραγματοποιήθηκε διδακτική επίσκεψη των τριών τάξεων του σχολείου μας στο Σοχό όπου επισκευθήκαμε το τοπικό  λαογραφικό μουσείο που ήταν εξαιρετικό, την εκκλησία του Αγίου Γεωργίου όπου ξεναγηθήκαμε από τον τοπκό ιερέα, τον εορταστικό χώρο των Αγίων Αποστόλων όπου πραγματοποιείται η παραδοσιακή πάλη και το Γυμνάσιο όπου προπονητές του ΠΑΟΚ στο μπάσκετ μας κάνανε ενημέρωση για τις ακαδημίες. Ήταν όλα πολύ ωραία και εκτός το ότι πετύχαμε καταπληκτικό καιρό, αποκομίσαμε πολλές καινούργιες εμπειρίες.

Βιωματική μαθηση

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος στο αντίστοιχο κεφ. του διδακτικού βιβλίου της Β” τάξης με θέμα ” Διατροφή ” , πραγματοποιήσαμε με τους μαθητές, ένα γερμανικό πρωινό στην τάξη. Τα παιδιά  χρησιμοποίησαν στην πράξη το γερμανικό λεξιλόγιο και τις εκφράσεις που ταιριάζουν στη συγκεκριμένη δραστηριότητα.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

Μαθητές και μαθήτριες απ’ όλες τις τάξεις του σχολείου μας συμμετείχαν με ζωγραφιές και σκίτσα στο διαγωνισμό με τίτλο ” Η χρήση του δρόμου είναι στο χέρι σου. Αύριο εγώ θα οδηγώ “