Επιμορφωτική ομιλία: Πρακτικές για μια καλή παιδαγωγική σχέση και την αποφυγή και αντιμετώπιση συγκρούσεων

Σήμερα, Τρίτη 13 Μαϊου 2024, πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική ομιλία και συζήτηση με το σύλλογο διδασκόντων από την κα Κοντογιάννη Ευθυμία, φιλόλογο  ΕΕΠ με θέμα : Πρακτικές για μια καλή παιδαγωγική σχέση και την αποφυγή και αντιμετώπιση συγκρούσεων. Στη συνάντηση, η οποία έγινε με βάση τα συμπεράσματα  της   ομάδας  για τις σχέσεις εκπαιδευτικών-μαθητών, παρου-σιάστηκκαν καλές πρακτικές  (όπως το συμβόλαιο της τάξης ) και στρατηγικές για την αποφυγή και αντιμετώπιση συγκρούσεων μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών.

Κάποια άλλα   θέματα που συζητήθηκαν ήταν:
1. Η σχέση μαθητή/-τριας-εκπαιδευτικού είναι μια παιδαγωγική σχέση, η οποία έχει (δια)μορφωτικό χαρακτήρα και στόχο.
2. Η σύγχρονη παιδαγωγική επιστήμη προτείνει το συμμετοχικό στυλ
3. Παρόλο που οι συγκρούσεις με τους/τις μαθητές/-τριες έχουν άμεσες δυσμενείς συνέπειες, δεν απουσιάζουν και οι θετικές πτυχές όπως ο αναστοχασμός, η αναζήτηση λύσεων κ.α.
4. Η αντιμετώπιση των συγκρούσεων μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών/-τριών περιλαμβάνει τρία στάδια: την πρόληψη (για να μη δημιουργούνται αιτίες σύγκρουσης), την ανταπόκριση (κατά τη διάρκεια της σύγκρουσης) και την επαναφορά (μετά τη σύγκρουση).
omilia
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων