ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Από το Μάρτιο μπήκε στη ζωή μας.

Σύγχρονη τηλεκπαίδευση.Η διδασκαλία γίνεται σε «πραγματικό χρόνο» με την χρήση της υπηρεσίας της «τηλεδιάσκεψης». Μοιάζει αρκετά με την παραδοσιακή διδασκαλία. Επιτρέπει την «συνάντηση» ατόμων που βρίσκονται σε διαφορετικούς χώρους .Εκτός από την συνδιάσκεψη ήχου και εικόνας υπάρχουν επιπλέον δυνατότητες παράλληλης παρουσίασης εκπαιδευτικού υλικού, χρήσης ηλεκτρονικού πίνακα και ανταλλαγής αρχείων ή εφαρμογών. Πρόκειται για μία εικονική τάξη.

Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση.  Οι συμμετέχοντες (καθηγητές-μαθητές) δεν έχουν την δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας. Τα μαθήματα δημιουργούνται από τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι τα εμπλουτίζουν με το εκπαιδευτικό υλικό και οι εκπαιδευόμενοι παρακολουθούν αυτά τα μαθήματα επισκεπτόμενοι, δια μέσου του διαδικτύου, τους δικτυακούς τόπους που τα φιλοξενούν(π.χ.e-class). Ο εκπαιδευόμενος μπορεί να διδαχθεί σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή επιθυμεί. Διδασκαλία σε μη πραγματικό χρόνο.

 

Εδώ και μήνες ακούμε  καθηγητές,  γονείς , το υπουργείο παιδείας, τους «ειδικούς», να μιλάνε για την τηλεκπαίδευση. Ήρθε ,όμως η ώρα να ακούσουμε τους πλέον αρμόδιους για αυτό το θέμα. Αυτούς που χρησιμοποιούν την τηλεκπαίδευση περισσότερο από κάθε άλλον. Αυτούς που μέσα από μια οθόνη υπολογιστή, ταμπλέτας ή κινητού προσπαθούν να μορφωθούν.

Ήρθε η ώρα να ακούσουμε τα παιδιά μας, τους μαθητές μας.

Ακολουθεί η έρευνα των μαθητών μας

2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

(ΕΡΕΥΝΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗΣ ΜΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ)

«Πώς έχει επηρεάσει η τηλεκπαίδευση (ο νέος τρόπος διδασκαλίας) τους  μαθητές του 2ου Γυμνασίου Χρυσούπολης»

Νέα εκπαιδευτικά ήθη, νέοι τηλεκπαιδευτικοί …καιροί

 

 

Σχολικό Έτος

2020-2021

 

Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

 

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος

«Έρευνα και Πειραματισμός»

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

με  την ασύγχρονη μέθοδο διδασκαλίας εξ αποστάσεως (e – class).

 

Μέθοδος: Ερωτηματολόγιο

Χρόνος : 18-23 Δεκεμβρίου 2020

Στόχος: Χωρίς πολλά λόγια-θεωρίες, να αφήσουμε μέσα από το ερωτηματολόγιο τους μαθητές του 2ου Γυμνασίου Χρυσούπολης να μιλήσουν και να μας πουν  τη γνώμη τους και τις εμπειρίες τους για την τηλεκπαίδευση. Για τον νέο αυτό τρόπο διδασκαλίας που μπήκε απρόσμενα στη ζωή των μαθητών και εκπαιδευτικών τους τελευταίους μήνες.

Δείγμα: Στην έρευνα συμμετείχαν 171 μαθητές-μαθήτριες  από όλες τις τάξεις του 2ου Γυμνασίου Χρυσούπολης.

  • Α΄Γυμνασίου: 60 μαθητές
  • Β΄Γυμνασίου: 41 μαθητές
  • Γ΄Γυμνασίου: 70 μαθητές

Υπεύθυνος καθηγητής:  Ξανθόπουλος Γιώργος

Ερωτηματολόγιο και απαντήσεις των μαθητών.

Η σύνταξη του ερωτηματολογίου έγινε από τους μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου στο μάθημα της Τεχνολογίας, με τη βοήθεια του καθηγητή. Ζητήθηκε από τους μαθητές να απαντήσουν στις ερωτήσεις του ερωτηματολογίου.    Οι ερωτήσεις 8,9,10,11 και 13 είναι πολλαπλής επιλογής (πολλαπλές απαντήσεις) και τα ποσοστά  μας δείχνουν πόσοι από τους 171μαθητές τίκαραν τις συγκεκριμένες απαντήσεις.

Ακολουθούν οι ερωτήσεις του ερωτηματολογίου και μέσα από γραφικές παραστάσεις τα ποσοστά των απαντήσεων των μαθητών μας σε κάθε ερώτηση .

Ας δούμε τι απάντησαν:

14.Γράψε μία αστεία στιγμή της τηλεκπαίδευσης

  • Με ρώτησε η κυρία, δεν ήμουν εκεί και απάντησε ο αδερφός μου γιατί νόμιζε πως θα πάρω απουσία.
  • Την ώρα της γυμναστικής έπεσα μέσα στο σπίτι και πόνεσα λίγο αλλά ήταν αστείο.
  • Ένας φίλος μου είχε ξεχάσει να κλείσει το μικρόφωνο και μάλωνε με τα αδέρφια του.
  • Η κυρία μιλούσε με τα παιδιά της και ακούγαμε τα πάντα.
  • Ο καθηγητής είχε προβλήματα σύνδεσης και ένας συμμαθητής μου έβαζε τραγούδια μέσα στην τάξη και αστείες φωνές από meme !!
  • Μία μέρα την τελευταία ώρα, σχεδόν όλοι μιλούσαμε στην  ομαδική, ενώ ο καθηγητής έκανε μάθημα.
  • Ένα παιδί από την τάξη μου αντί να πει παρόν είπε παρούσα και τότε όλοι γελούσαμε.
  • Την τελευταία ώρα μπήκε ένας άγνωστος και έλεγε διάφορα και προσποιούνταν ότι ήταν κάποιος από το τμήμα μας και είχαν ένα μικρό καβγά με τον καθηγητή.
  • Είχαμε μάθημα και αντί να κάνουμε κανονικά το μάθημα κάναμε μονό τα πέντε λεπτά επειδή την καθηγήτρια την πετούσε έξω το σύστημα συνεχώς.
  • Ένας μαθητής ρώτησε την κυρία πόσο χρονών είναι, άνοιξα τότε το μικρόφωνο μου και είπα ‘ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΡΩΤΑΜΕ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ (έπρεπε να πω γυναίκες) ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΩΝ ΕΙΝΑΙ’.
  • Μια φορά χωρίς να το καταλάβω άνοιξα το μικρόφωνο ενώ εγώ τραγουδούσα!
  • Στο σπίτι κάνουμε όλοι μάθημα στο ίδιο δωμάτιο και ο αδερφός μου φώναζε στην αδερφή μου να του πει την απάντηση σε μια ερώτηση, με ανοιχτό μικρόφωνο.
  • Κάναμε μάθημα χωρίς να μπορεί να μιλήσει κάνεις. Γράφαμε συνέχεια στο chat και στο τέλος μας άφησε και βγήκαμε.
  • Τις πρώτες μέρες είχε μπει κάποιος με όνομα «παπάκι» στο μάθημα.
  • Πολλούς καθηγητές μου τους πετάει  συνέχεια έξω.
  • Κάποιος είχε βάλει αστεία τραγούδια την ώρα του μαθήματος.
  • Τις πρώτες μέρες δε μας άφηνε να μπούμε από την τρίτη ώρα μέχρι την τελευταία και έστελναν τα παιδιά στην ομαδική παρά πολλά μηνύματα!!
  • Ήμασταν στο μάθημα και της καθηγήτριας μας της κόλλησε ο υπολογιστής , την πέταξε από το webex και μια συμμαθήτριά μου πήρε τον ρολό του host και απλώς καθόμασταν και χάσαμε μάθημα. Αύτη η εμπειρία ήταν πραγματικά πολύ διασκεδαστική και δεν θα την ξεχάσω ποτέ!
  • Ένα παιδί ξέχασε το μικρόφωνο και η μαμά του είπε: Ή θα φας αρακά ή θα μείνεις νηστικός.
  • Κάποιο παιδί, την ώρα που ήταν πολλά μικρόφωνα ανοιχτά έβαλε ύμνους από πολιτικά κόμματα στην ώρα του μαθήματος. Δεν καταλάβαμε ποιος το έκανε.
  • Με πήρε ο ύπνος την ώρα του μαθήματος με αποτέλεσμα να μη βγω από το μάθημα όταν τελείωσε.
  • Ο καθηγητής μου μιλούσε και εγώ κοιμόμουν.
  • Είχε μπει κάποιος στην τάξη μας και έβαλε το μπεμπέ Λίλι.
  • Είχε μπει ένας εξωσχολικός μια φορά με όνομα μαθητή  και έλεγε στην καθηγήτρια ότι είναι ερωτευμένος μαζί της.
  • Ένα παιδί από το τμήμα τραγουδούσε παιδικά τραγούδια (Νέμο) μπροστά σε όλους επειδή είχε ξεχάσει το μικρόφωνο ανοιχτό.
  • Θυμάμαι ήταν η περίπτωση που είχα κατέβει στον κάτω όροφο για να πάρω κάτι να φάω και ήταν εκείνη η ώρα που με ρώτησε ο καθηγητής… Παραλίγο να πνιγώ, είπα και λάθος την απάντηση…
  • Το ωραιότερο πράγμα στην τηλεκπαίδευση και οι πιο χαρούμενες στιγμές μου είναι όταν σκέφτομαι ότι ανοίγουν τα σχολεία.
  • Κάποιος γράφει στο τσατ : Κυρία, δεν ακούω. Η καθηγήτρια: μιλάει στο μικρόφωνο λέγοντας… Βγες και ξαναμπές. Όλη η τάξη: Καλά δεν καταλαβαίνει ότι δεν ακούει;
  • Μια φορά το webex είχε πετάξει μια καθηγήτρια έξω και είχαμε μείνει μόνοι και κάποιοι έβαζαν μουσική  δυνατά και μιλούσαμε  σαν να ήμασταν ξανά στην τάξη.
  • Όταν κάποιο παιδί δεν ακούει και ο\η καθηγήτρια λέει να βγει και να ξαναμπεί . ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΑΚΟΥΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ, ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΜΙΛΑΕΙ Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ;;;;;;
  • Ενώ μπήκα την 1η ώρα και άκουγα το μάθημα στο κρεβάτι, ξύπνησα την 2η ώρα σε άλλη καθηγήτρια. Με έβαλε ο αδερφός μου και είπε παρόν για εμένα.

 

 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

 

  • 72% των μαθητών προτιμάει το σχολείο.
  • Οι περισσότεροι μαθητές (73%) πεθύμησαν το σχολείο και αυτό που τους λείπει περισσότερο είναι οι φίλοι τους.
  • Η πνευματική κούραση των μαθητών είναι μεγαλύτερη με την τηλεκπαίδευση , ενώ η σωματική τους μικρότερη.
  • Στεναχωριούνται που περνάνε τόσες ώρες μπροστά σε μια οθόνη(61%) και η συντριπτική πλειοψηφία καταλαβαίνει καλύτερα το μάθημα στο σχολείο(83%).
  • Από τα θετικά της τηλεκπαίδευσης είναι ότι κοιμούνται περισσότερο επειδή ξυπνούν 5 λεπτά πριν ξεκινήσει το μάθημα. Στα αρνητικά ότι περνούν πολλές ώρες μπροστά στον υπολογιστή και ότι δεν βλέπουν τους φίλους τους.
  • Οι πιο συχνές φράσεις των μαθητών στην τηλεκπαίδευση είναι: «Με πέταξε έξω» και «Πείτε στον καθηγητή να με βάλει». Οι πιο συχνές φράσεις των καθηγητών : «Βγες και ξαναμπές» και « γράψε στο chat».
  • Οι μαθητές μας δε λένε ψέματα ότι έχουν προβλήματα στη σύνδεση για να γλυτώσουν την εξέταση, αλλά μερικές τρώνε και πίνουν, γράφουν μηνύματα στους φίλους τους και σερφάρουν στο διαδίκτυο, ενώ γίνεται το μάθημα.
  • Στα αστεία της τηλεκπαίδευσης είναι ότι οι καθηγητές κάνουν μάθημα και κάποιοι μαθητές ρίχνουν και έναν υπνάκο.

 ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Μάθημα στο σχολείο VS  Τηλεκπαίδευση

      1-0

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Το μάρκετινγκ περιλαμβάνει την έρευνα αγοράς, τη διαφήμιση και προώθηση των προϊόντων και τις πωλήσεις.
Διαφήμιση: Σημαντικό ρόλο για την προώθηση των πωλήσεων παίζει η διαφήμιση.
Μια πετυχημένη διαφήμιση μπορεί να φέρει πολλούς καινούριους πελάτες.

Για να δούμε μερικές αστείες διαφημίσεις:

 

 

 

 

 

 

ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ

ΒΙΝΤΕΟ- «Μένουμε Σπίτι» είναι το κεντρικό μήνυμα που στέλνουν και οι μαθητές

 

«Μένουμε Σπίτι» είναι το μήνυμα που υιοθετούν και οι μαθητές-εθελοντές του YouSmile, του Ευρωπαϊκού Εθελοντικού Μαθητικού Δικτύου του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», οι οποίοι βρήκαν τον δικό τους  τρόπο να «συναντηθούν» και να στείλουν τα μηνύματά τους ενάντια στο κίνδυνο εξάπλωσης του κορωνοϊού.

Για άλλη μια φορά, τα παιδιά ανέλαβαν μια σημαντική πρωτοβουλία και στην κρίσιμη αυτή κατάσταση ενώνουν τις φωνές τους καλώντας όλους μας να Μείνουμε Σπίτι, με στόχο να προστατέψουμε την υγεία τόσο τη δική μας όσο και των συνανθρώπων μας, γιατί όπως τονίζουν: «αυτές τις μέρες αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι να παραμείνουμε υγιείς».

 

 

 

Blog για τον Ποντιακό Ελληνισμό

Εντάξει ξέρω ότι έχω καιρό να γράψω αλλά τους τελευταίους 5 μήνες ετοίμαζα το blog για τον Ποντιακό Ελληνισμό.

Δεν περίμενα να μας πάρει τόσο χρόνο, αλλά άξιζε τον κόπο.Το χάρηκα και εγώ και οι μαθητές που συμμετείχαν:

 

Από την Α΄ Γυμνασίου

Μελίδου Δήμητρα

Ταξίδης Γιώργος

Από τη Β΄ Γυμνασίου

Καποπούλου Αλεξάνδρα

Ταξίδου Λεώνη

Από τη Γ΄ Γυμνασίου

Μαυροπούλου Κωνσταντίνα

Ξανθοπούλου Ελπίδα

 

Για να δείτε και να διαβάσετε τα άρθρα του blog, κάντε ένα κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο :

https://blogs.sch.gr/pontos2gymchrys/

Διευθυντής Μάρκετινγκ

vivlio_to_marketing_ths_epixeirhshs2b

Από το βιβλίο ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Β΄ Γυμνασίου

Ο ρόλος που καλείται να διαδραματίσει ο Διευθυντής Μάρκετινγκ (marketing) είναι πολύ σπουδαίος. Ο διεθνής όρος “μάρκετινγκ” περιγράφει όλες τις δραστηριότητες της επιχείρησης που στοχεύουν στη διάθεση των παραγομένων προϊόντων στην αγορά.

Το μάρκετινγκ περιλαμβάνει:

  1. την έρευνα αγοράς,
  2. τη διαφήμιση και προώθηση των προϊόντων και
  3. τις πωλήσεις.

 

Διαφήμιση: Σημαντικό ρόλο για την προώθηση των πωλήσεων παίζει Η διαφήμιση. Για τη διαφήμιση χρησιμοποιούνται διάφορα μέσα (μετάδοση ραδιοφωνικών μηνυμάτων, τηλεοπτική διαφήμιση, καταχωρήσεις σε εφημερίδες και περιοδικά, έντυπα, αφίσες κ.λπ.).

Εκτός από τη διαφήμιση, τις πωλήσεις εξυπηρετούν επίσης η συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις, η χρήση ελκυστικής συσκευασίας, οι λεγόμενες προσφορές , η πιστοποίηση της ποιότητας των προϊόντων κ. ά.

Τη διαφήμιση, την αναλαμβάνουν συνήθως διαφημιστικές εταιρείες που καλύπτουν τις ανάγκες των επιχειρήσεων σ’ αυτόν τον τομέα.

Ας δούμε μερικές  διαφημίσεις:

Καημένο ποντικάκι

Αμαζόνα

Εvian

Ληστεία σε τράπεζα

Πουτ δε κοτς νταουν σλοουλι

Σήμα καμπάνα

Μπόχουμ

Σουλτάνα — καραβάνα — ιγκουάνα

Διδακτική επίσκεψη της Α΄ Γυμνασίου του σχολείου μας,στο 8ο Φεστιβάλ Βιομηχανικής Πληροφορικής

fsd1

 

Την Πέμπτη 12 Οκτωβρίου μαθητές και μαθήτριες της Α΄ Γυμνασίου του σχολείου μας, επισκέφτηκαν το 8ο Φεστιβάλ Βιομηχανικής Πληροφορικής στο εκθεσιακό κέντρο της Ν. Καρβάλης “Απόστολος Μαρδύρης “.

 

DSC04450

Αν και ο καιρός δεν ήταν σύμμαχος….πολλή ζέστη.

DSC04452

Αν και η οργάνωση του φεστιβάλ δεν ήταν όπως θα θέλαμε….Υπήρχαν πάρα πολλοί μαθητές από 7 σχολεία στο φεστιβάλ, με αποτέλεσμα η ατμόσφαιρα να είναι αποπνικτική. Καθυστερούσε πολύ η ξενάγηση και οι μαθητές δεν προλάβουν να δουν όλα τα εκθέματα όπως θα ήθελαν, είτε γιατί δεν άκουγαν λόγω της φασαρίας, είτε γιατί δεν μπορούσαν να δουν λόγω της πολυκοσμίας.Να σημειώσω εδώ ότι πριν από δύο χρόνια που επισκεφτήκαμε το Φεστιβάλ η ξενάγηση ήταν άψογη και όλοι οι μαθητές έφυγαν ενθουσιασμένοι.

DSC04461

Θεωρώ πως οι μαθητές πήραν τελικά μια γεύση από νέες τεχνολογίες.

22406430_144186449532326_8506655047784419537_n22449960_144186509532320_558711910215736095_n

Μόλις φτάσαμε μας πήγαν στο χώρο του αμφιθεάτρου και μας μίλησαν για θέματα που σχετίζονται με τα νέα τεχνολογικά αγαθά και υπηρεσίες που μπορούν να συμβάλλουν στην προαγωγή της καθημερινής τους ζωής, στην εκπαίδευση τους, στην οικονομία και στις εναλλακτικές μορφές διασκέδασης.Η προσέγγιση των παιδιών ήταν άμεση και οικεία,πράγμα απαραίτητο στην επίτευξη του στόχου που είναι η μάθηση.

DSC04456DSC04459

Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε το χώρο του Tech Show όπου υπήρχαν οι εργασίες (εκθέματα) των μαθητών, φοιτητών και ανεξάρτητων εκθετών:

DSC04472DSC04475

DSC04463DSC04476

 

Ο καθηγητής Τεχνολογίας του 2ου γυμνασίου Χρυσούπολης

Γιώργος Ξανθόπουλος

ΒΡΑΔΙΑ ΤΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΗ 2017

29 Σεπτεμβρίου 2017
Γνώρισε τη Μαγεία της Έρευνας
ΑΘΗΝΑ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΠΑΤΡΑ – ΗΡΑΚΛΕΙΟ – ΡΕΘΥΜΝΟ – ΚΑΡΔΙΤΣΑ – ΞΑΝΘΗ – ΚΟΡΙΝΘΟΣ – ΠΥΛΟΣ

1.500.000 επισκέπτες σε 300 Ευρωπαϊκές πόλεις συμμετέχουν την τελευταία Παρασκευή του Σεπτέμβρη στη Βραδιά Ερευνητή, σε ένα θεσμό που κρατά 12 χρόνια


Ταξιδέψτε  στο συναρπαστικό κόσμο της έρευνας και της τεχνολογίας μέσα από τη διάδραση, το θέαμα, τη διασκέδαση, την τέχνη, το παιχνίδι & το διάλογο, την Παρασκευή, 29 Σεπτεμβρίου 2017, σε 9  πόλεις της Ελλάδας, από τις 5:00 το απόγευμα.

Είσοδος ελεύθερη

Μπες και εσύ στον κόσμο της έρευνας!

 

Αυτή είναι η ιστορία ενός ανθρώπου τον οποίο εγώ θα χαρακτήριζα ερευνητή.

Ερευνητής είναι κάποιος που ψάχνει, όχι απαραιτήτως κάποιος που βρίσκει.

Ούτε είναι κάποιος που ξέρει στα σίγουρα τι είναι αυτό που ψάχνει. Είναι, απλώς, κάποιος για τον οποίο η ζωή αποτελεί μια αναζήτηση.

Jorge Bucay, Ιστορίες να σκεφτείς

 

 

O ερευνητής είναι επάγγελμα. Και μάλιστα ένα επάγγελμα με μεγάλη ζήτηση στην αγορά. Η ΕΕ εκτιμά ότι, μέχρι το 2020, η Ευρώπη θα χρειαστεί “να εκπαιδεύσει ένα εκατομμύριο ερευνητές επιπλέον, αν θέλει να διατηρήσει την άριστη φήμη της». Αυτό είναι ιδιαίτερα ευχάριστο για τους νέους που μπορούν να προετοιμαστούν κατάλληλα, να αποκτήσουν τα απαραίτητα εφόδια και να εισέλθουν σε μία αγορά εργασίας με μεγάλη ζήτηση.

Ένα επιπλέον χαρακτηριστικό του ερευνητή είναι η ελευθερία δράσης γιατί η έρευνα είναι παντού! Από την Ιατρική μέχρι τη Φιλοσοφία και από τη Μηχανολογία μέχρι την Ζωγραφική. Στην έρευνα δεν υπάρχουν όρια. Έτσι, λοιπόν, οι νέοι μπορούν να επιλέξουν το αντικείμενο που τους συναρπάζει, να αφοσιωθούν στην μελέτη του, στην ανάλυση του, ανακαλύπτοντας νέες πτυχές του και φωτίζοντας σκοτεινά σημεία του.

Όπως όμως οι ερευνητές δεν μπαίνουν σε καλούπια στο επάγγελμά τους, έτσι δεν περιορίζονται και στην προσωπική τους ζωή. Οι ερευνητές, συνήθως, είναι πολυσχιδείς και εξωστρεφεις προσωπικότητες που δεν κλείνονται στο εργαστήριο τους αλλά έχουν ποικίλα άλλα ενδιαφέροντα, όπως τη μουσική, τη ζωγραφική ή τον αθλητισμό. Κάνουν οικογένειες και ασχολούνται με τα παιδιά τους όπως όλοι μας! Δεν είναι τυχαίο ότι οι μεγαλύτεροι ερευνητές στην Ιστορία άφηναν το εργαστήριο και επιδίδονταν στα αγαπημένα τους χόμπι. Η Μαρί Σκουοντόφσκα-Κιουρί, βραβευμένη με δύο Βραβεία Νόμπελ, έβρισκε χρόνο για την αγαπημένη της ποδηλασία. Ο Αϊνστάιν χαλάρωνε παίζοντας βιολί παρέα με τον φίλο του Μαξ Πλανκ, πατέρα της θεωρίας της Κβαντικής μηχανικής αλλά και πιανίστα.

Ελάτε λοιπόν στην «Βραδιά του Ερευνητή» να γνωρίσετε από κοντά τι άλλο; Ερευνητές! Να συνομιλήσετε μαζί τους, να τους ρωτήσετε για το επιστημονικό τους έργο, για την εφαρμογή του στην καθημερινή ζωή αλλά και να μάθετε για τα προσωπικά τους ενδιαφέροντα. Πού ξέρετε; Μπορεί να καταλήξετε να ροκάρετε μαζί σε ένα μουσικό συγκρότημα ή να τρέχετε παρέα ένα μαραθώνιο!