Ιαν 29 2016

Επιμορφωτικό σεμινάριο App Inventor: Προγραμματισμός για Κινητές Συσκευές

Από 08/02/2016 έως 20/03/2016 θα πραγματοποιηθεί επιμορφωτικό σεμινάριο – βιωματικό εργαστήριο 24 διδακτικών ωρών, διάρκειας έξι (6) εβδομάδων, για σαράντα οκτώ (48) εκπαιδευτικούς Πληροφορικής (κλάδων ΠΕ19, ΠΕ20, ΤΕ01.13) το οποίο οργανώνεται από το Σχολικό Σύμβουλο Πληροφορικής Δρ. Σπυρίδων Παπαδάκη σε συνεργασία με τη Δρ. Γεωργία Σπάλα, Σχολική Σύμβουλο Πληροφορικής (Μεσσηνίας – Λακωνίας), το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Χίου και το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Αιτ/νίας με θέμα:

Διδασκαλία Προγραμματισμού για Κινητές Συσκευές με App Inventor
στο πλαίσιο του μαθήματος Εφαρμογές Πληροφορικής Α΄ Λυκείου

                Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί  απογευματινές ώρες, με μεθοδολογία μικτής επιμόρφωσης και θα περιλαμβάνει τρεις (3) Σύγχρονες Ομαδικές Συμβουλευτικές (Τηλε) Συναντήσεις [η πρώτη (1η) δια ζώσης* (προαιρετική) και δύο (2) εξ αποστάσεως συνεδρίες δύο (2) διδακτικών ωρών].

Στους επιλεγέντες επιμορφούμενους (και από εδώ: users.sch.gr/sympl-ait ) θα σταλεί προσωπικό e-mail στο οποίο θα περιλαμβάνονται:

α) στοιχεία λογαριασμού και οδηγίες πρόσβασης στο σύστημα τηλεκπαίδευσης

β) οδηγίες για την προετοιμασία τους

γ) που θα δηλώσουν εάν και σε ποια από τις δια ζώσης συναντήσεις προτίθενται να συμμετέχουν ώστε να δούμε σε ποιες πόλεις θα γίνουν αντίστοιχα τμήματα.

Η πρώτη (δια ζώσης) συνάντηση προγραμματίζεται να πραγματοποιηθεί πιθανότατα 17:00-19:30 την Τετάρτη 10/02/2016 (ή Τρίτη 09/02/2016 ή Πέμπτη 11/02/2016) στις εξής πόλεις:

  • Καλαμάτα, (4ο ΓΕΛ Καλαμάτας)
  • Αγρίνιο/Μεσολόγγι/Ναύπακτος, (1ο ΕΠΑΛ Αγρινίου/ Αίθουσα Γρ. Σχολ Συμβούλων Δ.Ε./ ΕΠΑΛ Ναυπάκτου)
  • Πειραιάς, (Ζάνειο ΓΕΛ Πειραιά)

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η εξοικείωση των εκπαιδευτικών με το App Inventor, τις δυνατότητες και τους περιορισμούς του ως προς την ένταξή του στη μαθησιακή διαδικασία για τη διδασκαλία βασικών εννοιών προγραμματισμού με τη σχεδίαση σεναρίων για δημιουργία μικροεφαρμογών στο πλαίσιο των μαθημάτων “Εφαρμογές Πληροφορικής” της Α΄ ΓΕΛ /Α΄ ΕΠΑΛ αλλά και «Ειδικά Θέματα Προγραμματισμού» της Γ΄ ΕΠΑΛ.

Το πρόγραμμα του σεμιναρίου περιλαμβάνει:

  • Εξοικείωση με το περιβάλλον – Δημιουργία και έλεγχος των πρώτων εφαρμογών.
  • Εξάσκηση με έτοιμες δραστηριότητες. Εφαρμογή τους στην τάξη και καταγραφή αποτελεσμάτων.
  • Παρουσίαση επιπλέον δραστηριοτήτων που αξιοποιούν πιο προχωρημένα χαρακτηριστικά του App Inventor.
  • Προετοιμασία – Σχεδιασμός διδακτικών σεναρίων.
  • Ανάπτυξη και εφαρμογή διδακτικού σεναρίου στην τάξη.
  • Παρουσιάσεις των σεναρίων συζήτηση / αναστοχασμός εφαρμογής τους στην τάξη.

Η υποστήριξη του σεμιναρίου θα γίνει με το ολοκληρωμένο σύστημα μάθησης Moodle – LAMS του ΚΕΠΛΗΝΤ Αιτωλοακαρνανίας και οι σύγχρονες συνεδρίες με το λογισμικό Centra σε συνεργασία με το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Όλες οι σύγχρονες και οι δια ζώσης συναντήσεις θα είναι εκτός ωρών διδασκαλίας.

Επιμορφωτές θα είναι οι συνάδελφοι:

α) κ. Βασιλάκης Βασίλης, Εκπαιδευτικός ΠΕ19, Τεχν Υπ. ΚΕΠΛΗΝΕΤ Χίου

β) κ. Νοχός Μιχάλης, Εκπαιδευτικός ΠΕ19, ΕΠΑΛ Ναυπάκτου

γ) Δρ. Παπαδάκης Σπυρίδων, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ19, Αιτ/νίας

δ) κ. Παπαδόπουλος Κων/νος, ΠΕ19, ΓΕΛ Έλους

ε) Δρ. Σπάλα Γεωργία, Σχολικής Σύμβουλος ΠΕ19, Μεσσηνίας-Λακωνίας

στ) κ. Τίτης Α., Εκπαίδευτικός ΠΕ20 2ο ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου

ζ) MSc Χατζηνικολάκης Γεώργιος Εκπαιδευτικός ΠΕ19, Υπ. ΚΕΠΛΗΝΕΤ Χίου

Τεχνική υποστήριξη: Δ. Σοφός, Τεχνικός Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Αιτ/νίας

Στο σεμινάριο θα λάβουν μέρος όλοι οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής οι οποίοι είχαν δηλώσει ενδιαφέρον μέχρι τις 25/01/2016. Αυτή τη στιγμή υπάρχει δυνατότητα να συμμετέχουν ακόμα τέσσερις (4) εκπαιδευτικοί Πληροφορικής (από Αιτ/νία, Μεσσηνία και Λακωνία). Όσοι εκπαιδευτικοί επιθυμούν μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονική αίτηση έως Τρίτη 02/02/2016 (και από εδώ: users.sch.gr/sympl-ait) Η επιλογή θα γίνει κατά προτεραιότητα από σχολικές μονάδες της Αιτωλοακαρνανίας, της Μεσσηνίας και της Λακωνίας οι οποίοι υπηρετούν σε ΓΕΛ & ΕΠΑΛ, με βάση τη σειρά.

2 απαντήσεις μέχρι τώρα




RSS Σχόλιων

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *