Ιαν 29 2016

Η Μέθοδος project ως εργαλείο διεξαγωγής των μαθημάτων «Βιωματικές Δράσεις» και «Ερευνητικές Εργασίες» στο Γυμνάσιο και το Λύκειο

Την Τετάρτη 17/02/2016 στο Γυμνάσιο Παναιτωλίου και ώρα 12:00-15:00 θα

πραγματοποιηθεί επιμορφωτικό σεμινάρίοβιωματικά εργαστήρια με θέμα:

Η Μέθοδος project ως εργαλείο διεξαγωγής των μαθημάτων «Βιωματικές Δράσεις» και «Ερευνητικές Εργασίες» στο Γυμνάσιο και το Λύκειο.

το οποίο απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς οι οποίοι διδάσκουν τα μαθήματα Ερευνητικές Εργασίες ΓΕΛ και ΕΠΑΛ καθώς και Βιωματικές Δράσεις του Γυμνασίου στα Γυμνάσια και Λύκεια παιδαγωγικής ευθύνης των Σχολικών Συμβούλων Σ. Παπαδάκη, Ο. Τσώλου και Κ. Νάκου.

 

1ο εργαστήριο: Φάσεις μεθόδου project

Φάσεις βιωματικών εργασιών

Φάσεις ερευνητικών εργασιών

Ομοιότητες και διαφορές

2ο εργαστήριο:  Κατανομή και οργάνωση ομάδων

Ημερολόγιο ατομικό – ομαδικό

Αυτοαξιολόγηση ατομική – ομαδική

Επιμορφωτές θα είναι οι κ.κ.:

  • Νάκος Κων/νος, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ03
  • Παπαδάκης Σπύρος, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ19
  • Παπαϊωάννου Ιωάννα – Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Αχαΐας- Επιμορφώτρια των Ερευνητικών Εργασιών & των Βιωματικών Δράσεων του ΟΕΠΕΚ
  • Τσώλου Ολυμπία, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ06
  • Φραγκάκης Σταύρος – Υπεύθυνος ΚΕΣΥΠ Αχαΐας – Επιμορφωτής των Ερευνητικών Εργασιών & των Βιωματικών Δράσεων του ΟΕΠΕΚ

Το σεμινάριο καλούνται να παρακολουθήσουν, κατόπιν ηλεκτρονικής αίτησής τους (και από εδώ: users.sch.gr/sympl-ait) έως Τετάρτη 10/02/2016, οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι το επιθυμούν και διδάσκουν το σχολικό έτος 2015-16 τα μαθήματα Ερευνητικές Εργασίες ΓΕΛ και ΕΠΑΛ καθώς και Βιωματικές Δράσεις του Γυμνασίου των Γυμνασίων και Λυκείων παιδαγωγικής ευθύνης των Σχολικών Συμβούλων Σ. Παπαδάκη, Ο. Τσώλου και Κ. Νάκου.

Εφόσον έχουν ολοκληρώσει τα διδακτικά τους καθήκοντα και το επιθυμούν θα μπορούν να λάβουν μέρος και οι εκπαιδευτικοί του Γυμνασίου και ΓΕΛ Παναιτωλίου οι οποίοι δεν διδάσκουν το σχολικό έτος 2015-16 τα μαθήματα Ερευνητικές Εργασίες ΓΕΛ καθώς και Βιωματικές Δράσεις

2 Σχόλια




RSS Σχόλιων

Αφήστε μια απάντηση