2o EΠΑ.Λ. Γάλατσίου: Έκδοση εγχειριδίου με τίτλο «Η Σύνθεση της Διαφορετικότητας: Όλοι μαθητές μας! Όλοι διαφορετικοί! Όλοι μοναδικοί!! Τεχνικές διδασκαλίας και εφαρμογή τους σε τάξεις μικτών ικανοτήτων»

https://blogs.sch.gr/grpolthem/files/2022/04/208289_3_Διαβ_ΑΑθήνας.pdf   https://blogs.sch.gr/grpolthem/files/2022/04/208289_2_ΓιαΔιάχυσηΕγχειρίδιο.pdf

“ΟΨΕΙΣ του 1821” από το 2ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ Τάξης του 2ου Γυμνασίου Ηλιούπολης, επέλεξαν στο Α τετράμηνο του σχολ. έτους 2021 – 2022 να αξιολογηθούν με την εκπόνηση ατομικής εργασίας με θέμα την Ελληνική Επανάσταση. Έτσι, κάθε μαθητής/τρια εργάστηκε σε συγκεκριμένο κεφάλαιο της ιστορίας του Αγώνα. Επιδιωκόμενα αποτελέσματα αυτής της μεθόδου ήταν: Η απελευθέρωση των μαθητών/τριων…Συνέχεια ανάγνωσης “ΟΨΕΙΣ του 1821” από το 2ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης

Διαδικτυακό σεμινάριο: «Qr-codes, επαυξημένη πραγματικότητα και άλλα… δαιμόνια στην τάξη μας: θεσμικό και διδακτικό πλαίσιο αξιοποίησης χρήσιμων εργαλείων για κινητά και tablets»

https://blogs.sch.gr/grpolthem/files/2022/03/QR-Codes.pdf

Υλοποίηση εκπαιδευτικού προγράμματος και διάθεση εκπαιδευτικού υλικού από το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

https://blogs.sch.gr/grpolthem/files/2022/03/204518_1_ΕΞΕ_26332_2022_Υλοποίηση_εκπαιδευτικού_προγράμματος_και_διάθεση_εκπαιδευτικού_υλικού_από_το_Εθνικό_Αρχαιολογικό_Μουσείο-1.pdf

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση