Aeiforo schoolΤο Βραβείο Αειφόρου Σχολείου, δηλαδή το πρόγραμα για το Αειφόρο Σχολείο μέσω των Δεικτών Αειφόρου Σχολείου, συμπεριελήφθη στην Τελική Αναφορά της ΟΥΝΕΣΚΟ σχετικά με την Δεκαετία της ΟΥΝΕΣΚΟ για την Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη http://unesdoc.unesco.org/images/0023/002301/230171e.pdf (σελίδα 91 και στο τέλος στη βιβλιογραφία), με βιβλιογραφική αναφορά στο άρθρο του Δημήτρη Καλαϊτζίδη («SUSTAINABLE SCHOOL INDICATORS: APPROACHING THE VISION THROUGH THE SUSTAINABLE SCHOOL AWARD»,  Journal of Teacher Education for Sustainability, vol. 14, no. 2, pp. 165–178, 2012).

(One national level example is the Sustainable School Award initiative, introduced in 2010 under the auspices of the Greek Ministry of Education. Initially, 140 schools declared their participation – ranging from kindergartens to seniorhigh schools (Kalaitzidis, 2013). As of 2013, the number had increased ‘to include 525 schools and thousands of teachersand students, in an effort to introduce the principles and values of sustainable development in the everyday life of theschool through a whole-school approach in line with UNESCO’s guidelines’.)
 
Συλλογικό εγχειρίδιο «Δείκτες Αειφόρου Σχολείου: από τη θεωρία στη δράση» :
http://www.aeiforum.eu/index.php/el/ekdoseis/94-deiktes-aeiforou-sxoleiou-apo-ti-theoria-sti-drasi.  
Συλλογή άρθρων και αναφορών από σχολεία που συμμετείχαν στον διαγωνισμό Βραβείο Αειφόρου Σχολείου, που δίνει με τον πιο γλαφυρό και αξιόπιστο τρόπο τις δυνατότητες και τα επιτεύγματα των σχολείων στο πλαίσιο του προγράμματος του αειφόρου σχολείου.
 
Νέα συλλογική έκδοση : O τόμος αυτός θα περιέχει ιδέες, οδηγίες και συμβουλές για κατασκευές από ανακυκλωμένα ή ανακυκλώσιμα υλικά, κυρίως από αυτά που χρησιμοποιούμε στο σχολείο και στο σπίτι.
Όλα τα σχολεία, κυρίως τα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά, αλλά επίσης αρκετά γυμνάσια και λύκεια, έχουν ασχοληθεί ή ασχολούνται με τη δημιουργική αξιοποίηση αντικειμένων και υλικών που-υπό άλλες συνθήκες- θα κατέληγαν στα σκουπίδια και στη χωματερή. Πολλά από αυτά τα αντικείμενα μετατρέπονται σε μικρά έργα τέχνης, ενώ άλλα είναι πολύ χρηστικά και εύχρηστα για το σχολείο και για το σπίτι.
Στο πλαίσιο της προσπάθειας που γίνεται για στροφή προς την αειφορία, για τη μείωση των παραγόμενων απορριμμάτων, για την επαναχρησιμοποίηση, αξιοποίηση και τελικά την ανακύκλωση των υλικών που δεν μας χρειάζονται για την αρχική τους χρήση, καλούνται τα σχολεία να στείλουν τη δική τους πρόταση και συμβολή.
Οι εργασίες- προτάσεις κατασκευών θα δημοσιευθούν κατόπιν σχετικής επεξεργασίας, προκειμένου να υπάρξει ομαδοποίηση και να αποφευχθούν οι επαναλήψεις. Ο συλλογικός τόμος θα εκδοθεί μέχρι το  τέλος Μαρτίου 2015, αν τηρηθούν οι προβλεπόμενες προθεσμίες. 
Για το σκοπό αυτό κάθε σχολείο που επιθυμεί να συμμετάσχει στον συλλογικό τόμο θα πρέπει να στείλει τη συμβολή του μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου 2015.
 
Περισσότερες πληροφορίες στην: Eπιστολή του κ. Δημήτρη Καλαϊτζίδη