Ασκήσεις γλώσσας #8, Ιστορία (30.4.2020)

0

Συγγραφέας: ΚΟΤΑΝΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ | Κατηγορία Γλώσσα, Ιστορία | , στις 30-04-2020

Καλησπέρα και πάλι πεμπτάκια μου!

Όπως είπαμε και στο μάθημα μας πριν λίγο, ακολουθούν μερικές δραστηριότητες, τις οποίες θα έχετε να ολοκληρώσετε μέχρι το επόμενο μάθημα γλώσσας, τη Δευτέρα 4 Μαΐου!

ΓΛΩΣΣΑ

Στη γλώσσα σήμερα μιλήσαμε γενικά για τις βιβλιοθήκες! Εδώ μπορείτε να δείτε την παρουσίαση με τον δικό σας ρυθμό! (Πηγή:Ψηφιακή τάξη)

Επίσης, θυμηθήκαμε λίγο τις κύριες και δευτερεύουσες προτάσεις! Μπορείτε να βρείτε τη θεωρία εδώ, αλλά και στο βιβλίο γραμματικής σελ. 190-200. Ακολουθεί ένα  βίντεο από την εκπαιδευτική τηλεόραση με θέμα τις δευτερεύουσες προτάσεις! *Δεν έχουμε προλάβει να μιλήσουμε για όλα τα είδη προτάσεων, οπότε μην ανησυχείτε εάν κάτι σας είναι άγνωστο!

Μαθαίνουμε στο Σπίτι | Ε’ Τάξη | Γλώσσα – Επανάληψη: Δευτερεύουσες Προτάσεις | 07/04/2020 | ΕΡΤ

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

1. Διαβάζουμε την παραπάνω θεωρία και προχωράμε στο φύλλο εργασίας.

2. Κάνουμε την άσκηση στο βιβλίο σελ43 ασκ.3 και λύνουμε ένα σταυρόλεξο με τις λέξεις.

3. Διαβάζουμε στο ανθολόγιο το κείμενο [Η βιβλιοθήκη μας],του Φιλίπ Μπαρμπώ. Αν δεν έχετε το ανθολόγιο θα βρείτε το κείμενο εδώ! Να απαντήσετε στις ερωτήσεις κατανόησης στο eclass, στην άσκηση με τίτλο [Η βιβλιοθήκη μας], Φιλίπ Μπαρμπώ – Ερωτήσεις κατανόησης.

ΙΣΤΟΡΙΑ 

1. Για το μάθημα της ιστορίας, μέχρι την επόμενη Πέμπτη, θα ολοκληρώσετε την επανάληψη της Ε’ ενότητας και θα κάνετε την αντίστοιχη άσκηση στο eclass. (Δείτε την ανάρτηση σχετικά με την επανάληψη εδώ)

2. Στα έγγραφα του eclass θα βρείτε το σχεδιάγραμμα για το κεφάλαιο 28. Αφού το διαβάσετε, να κάνετε τις ασκήσεις 1 και 4 σελ.37 (τετράδιο εργασιών).

Καλή συνέχεια σε όλους! 🙂

Επανάληψη-Ιστορία!

2

Συγγραφέας: ΚΟΤΑΝΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ | Κατηγορία Ιστορία | , στις 29-04-2020

Καλησπέρα πεμπτάκια μου!

Ελπίζω να έχετε προχωρήσει όλοι με τις ασκήσεις της γλώσσας. Αύριο έχουμε ξανά μάθημα και θα ήθελα να έχετε όλοι τις ασκήσεις δίπλα σας (φωτοτυπία ή τετράδιο) για να εξηγήσουμε ξανά τα όσα είπαμε!

Για σήμερα όμως θα ξεκινήσουμε μια μικρή επανάληψη στην ιστορία ώστε να θυμηθούμε που είχαμε μείνει και να προχωρήσουμε παρακάτω! Σήμερα και αύριο λοιπόν, θέλω να διαβάσετε τα κεφάλαια 23, 24 και 25 από την ενότητα Ε΄: Η μεγάλη ακμή του βυζαντινού κράτους. Μπορείτε να δείτε και τα σχεδιαγράμματα των μαθημάτων για να θυμηθείτε όσα είχαμε πει!

Παρακάτω, μπορείτε να πατήσετε στον τίτλο κάθε κεφαλαίου και να παρακολουθήσετε το βιντεομάθημα με περιγραφή και εικόνες. (πηγή:Ψηφιακή τάξη)

23. Η νομοθεσία και η διοίκηση εκσυγχρονίζονται.

24. Η κρίση της εικονομαχίας διχάζει τους Βυζαντινούς.

25. Το Βυζάντιο φτάνει στο απόγειο της ακμής του.

Στα έγγραφα του eclass, στον φάκελο «Ιστορία», θα βρείτε και τα σχεδιαγράμματα των παραπάνω κεφαλαίων.

Δραστηριότητες

1. Κάνoυμε το quiz επιλέγοντας κάθε φορά εάν η πρόταση αναφέρεται σε πρόβλημα ή λύση!

2. Κάνουμε την άσκηση στο eclass με τίτλο Ενότητα Ε’ Η μεγάλη ακμή του βυζαντινού κράτους.

3. Διαβάζουμε το κεφάλαιο 28 από το βιβλίο μας και σημειώνουμε ό,τι μας δυσκολεύει! Αύριο θα το δούμε και μαζί! Εδώ, μπορείτε να δείτε το βιντεομάθημα για το συγκεκριμένο κεφάλαιο.

Καλή συνέχεια!!!

Λύσεις ασκήσεων-Επαναληπτικό γλώσσας #6

0

Συγγραφέας: ΚΟΤΑΝΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ | Κατηγορία Γλώσσα | , στις 28-04-2020

Παρακάτω θα βρείτε τις λύσεις των ασκήσεων συντακτικού. Προσοχή! Το κάθε χρώμα αντιστοιχεί σε έναν συντακτικό όρο! Αν έχετε απορίες, μπορείτε να τις σημειώσετε και να τις συζητήσουμε την Πέμπτη στο μάθημα!



Λήψη αρχείου

Ενημέρωση για Webex-Μαθηματικά!

0

Συγγραφέας: ΚΟΤΑΝΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ | Κατηγορία Ανακοινώσεις | , στις 28-04-2020

Καλημέρα σε όλους!

Όπως είπαμε και χθες σήμερα Τρίτη, έχετε Μαθηματικά 14:00-15:00 στην εφαρμογή webex!

Το link είναι : https://minedu-gov-gr.webex.com/meet/charkarachaliou

Meeting number : 842 281 510

 

Καλό μάθημα!

Ασκήσεις γλώσσας #7-Ενότητα 9 (27.4.2020)

2

Συγγραφέας: ΚΟΤΑΝΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ | Κατηγορία Γλώσσα | , στις 27-04-2020

Καλησπέρα πεμπτάκια!

Ολοκληρώσαμε το πρώτο μας τηλεμάθημα και θέλω να σας ευχαριστήσω που τα καταφέραμε τόσο καλά! 🙂 Τώρα όμως, όπως είπαμε και προηγουμένως, πρέπει να συνεχίσουμε το διάβασμα (με μεγαλύτερη προσπάθεια πια) και να προχωρήσουμε στις ασκήσεις που σας έχω ετοιμάσει!

Θα  διαβάσετε πολύ καλά όσα είπαμε για τις ρηματικές και ονοματικές φράσεις στο βιβλίο και στη γραμματική (σελ.181). Μπορείτε να δείτε τη θεωρία και εδώ αλλά και στη παρουσίαση που ακολουθεί! Εάν κάτι σας δυσκολέψει, το σημειώνετε ώστε να το δούμε στο επόμενο μάθημα την Πέμπτη!

Δραστηριότητες!

1.Ακολουθούν μερικές ασκήσεις, τις οποίες μπορείτε να λύσετε στο τετράδιο σας και να μου τις στείλετε! Για να δείτε το αρχείο πατήστε Ασκήσεις Γλώσσας #7-Ενότητα 9!

2.Πατήστε εδώ για να εξασκηθείτε σε όσα μάθαμε με ένα quiz γραμματικής!

 

3.Ας θυμηθούμε ξανά το επίθετο πολύς-πολλή-πολύ και το επίρρημα πολύ! Μπορείτε να βρείτε όσα χρειάζεστε στη γραμματική σας (σελ. 105)! Θα θυμηθείτε πως κλίνεται το επίθετο αλλά και πως κάνουμε τη διάκριση επιθέτου και επιρρήματος! Διαβάστε και τα δύο αυτά πινακάκια!

Έπειτα θα μπείτε στη σελίδα eclass και θα κάνετε την άσκηση με τίτλο Επίθετο πολύς-πολλή-πολύ και επίρρημα πολύ!  Και στο βιβλίο σελ.42, την άσκηση 2.

Σημείωση: όλα τα παραπάνω μπορείτε να τα βρείτε και στην πλατφόρμα eclass. Θα ήθελα λοιπόν να τα δείτε και εκεί ώστε να εξοικειωθείτε σιγά σιγά με τη σελίδα!

Καλή συνέχεια!!!

Ανακοίνωση για συναντήσεις μέσω Webex!

0

Συγγραφέας: ΚΟΤΑΝΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ | Κατηγορία Ανακοινώσεις | , στις 24-04-2020

Καλημέρα και πάλι!

Έχετε λάβει μήνυμα στο e-mail που έχει δηλώσει ο καθένας για τις τηλεδιασκέψεις που θα ξεκινήσουν την επόμενη εβδομάδα και θα είναι πλέον μέρος του προγράμματός μας! Εάν κάποιος αντιμετωπίζει κάποια δυσκολία μπορεί να αφήσει σχόλιο ή να επικοινωνήσει μαζί μου! Η πρώτη μας συνάντηση είναι τη Δευτέρα 27 Απριλίου, ώρα: 14:45-16:00.

Μέχρι τότε, να προσέχετε και να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο! 🙂

Επαναληπτικό γλώσσας #6

0

Συγγραφέας: ΚΟΤΑΝΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ | Κατηγορία Γλώσσα | , στις 24-04-2020

Καλημέρα σε όλους!

Ελπίζω να είστε καλά και να έχουμε επανέλθει όλοι και όλες στη δράση των μαθημάτων! Πλησιάζει το Σαββατοκύριακο κι περιμένω να μου στείλετε την έκθεση που είπαμε χθες!

Αλλά ας θυμηθούμε και μερικά πραγματάκια για το συντακτικό και τους όρους της πρότασης!

Ελπίζω να έχετε τη θεωρία που είχαμε μοιράσει στην τάξη, για να θυμηθούμε ξανά τους όρους: Υποκείμενο-Ρήμα-ΑντικείμενοΚατηγορούμενο!

Μπορείτε βέβαια να πατήσετε και εδώ και να δείτε συγκεντρωμένες μερικές πληροφορίες. (πηγή: Ψηφιακή Τάξη,Θρανία)

Εδώ θα βρείτε ένα χρήσιμο βίντεο για τα μεταβατικά και αμετάβατα ρήματα!

Όταν ολοκληρώσετε την επανάληψη σας, προχωράμε και σε μερικές ασκήσεις!

1. Άσκηση πολλαπλής επιλογής με τίτλο «Συντακτικοί όροι της πρότασης» στο eclass. (συνδέεστε, επιλέγετε Ασκήσεις και πατάτε στον τίτλο της άσκησης)

2. Εδώ, θα βρείτε το Επαναληπτικό Γλώσσας #6, το οποίο μπορείτε να λύσετε και στο τετράδιο σας!

Οι λύσεις θα ανέβουν την Κυριακή, οπότε καλό είναι να έχετε ολοκληρώσει έως τότε τις παραπάνω ασκήσεις! Περιμένω τα σχόλια σας για τις ασκήσεις αλλά και τα νέα σας φυσικά!!!

Καλή συνέχεια! 🙂

Ανακοίνωση για το μάθημα των Μαθηματικών!

0

Συγγραφέας: ΚΟΤΑΝΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ | Κατηγορία Ανακοινώσεις | , στις 23-04-2020

Καλησπέρα σε όλους!

Θα πρέπει όλοι να μπείτε,το συντομότερο δυνατό, στη σελίδα eclass,να ελέγξετε πως έχετε εγγραφεί στο μάθημα με ονομασία «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ε΄ΤΑΞΗΣ» και να δείτε τις ανακοινώσεις και τις εργασίες που έχει δημοσιεύσει εκεί η κ. Χαρά για τα Μαθηματικά! Ενημερώστε μας για τυχόν δυσκολίες!

Καλή συνέχεια!

Επιστροφή στη δράση!

0

Συγγραφέας: ΚΟΤΑΝΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ | Κατηγορία Γλώσσα | , στις 23-04-2020

Καλημέρα πεμπτάκια μου!

Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη!

Ελπίζω να περάσατε όμορφα τις διαφορετικές διακοπές του Πάσχα! Πιστεύω πως όλοι ξεκουραστήκαμε αρκετά και γεμίσαμε τις μπαταρίες για να επανέλθουμε στα διαδικτυακά, σχολικά μας καθήκοντα!

Λοιπόν, για να βρούμε σιγά σιγά τους ρυθμούς μας ας ξεκινήσουμε με μια εργασία γραπτού λόγου. Η πρώτη μας εργασία είναι μια μικρή έκθεση σε μορφή φιλικής επιστολής, όπως είχαμε γράψει και στην τάξη!

Το θέμα μας; Μα φυσικά πως περάσαμε το φετινό Πάσχα, με τις συνθήκες που επικρατούν! Τι κάναμε, εάν πήγαμε κάπου ή είδαμε συγγενείς και φυσικά τα συναισθήματα και οι σκέψεις μας για όλα αυτά!

Προσοχή!!! Η έκθεσή μας θα είναι ένα φιλικό γράμμα (με παραλήπτη εμένα ή κάποιον φίλο/φίλη σας! 🙂 ) και θα πρέπει να ακολουθήσουμε τους κανόνες που έχουμε μάθει για τη συγγραφή του! Για να θυμηθείτε πως γράφουμε ένα φιλικό γράμμα, πατήστε εδώ! (θα βρείτε το ίδιο αρχείο στα Έγγραφα στο eclass) Προσέχουμε πάντα τον χωρισμό των παραγράφων και ελέγχουμε την ορθογραφία μας!

Οδηγίες για αποστολή εργασιών: Θα περιμένω τις εκθέσεις σας έως την Κυριακή με μήνυμα στο eclass. Θα μπείτε στη σελίδα eclass με τους κωδικούς σας. Θα επιλέξετε το μάθημα στο οποίο έχετε εγγραφεί με όνομα Ε’ τάξη και στην αριστερή στήλη θα επιλέξετε τα Μηνύματα. Εκεί μπορείτε να επισυνάψετε αρχείο ή φωτογραφία της εργασίας σας και να μου το στείλετε. Παρακαλώ να ακολουθήσετε όλοι αυτήν τη διαδικασία και να με ενημερώσετε εάν αντιμετωπίσετε κάποια δυσκολία. Η σελίδα eclass θα μας είναι απαραίτητη από την επόμενη εβδομάδα για τις εργασίες μας και το διαδικτυακό μας μάθημα!

Για οποιαδήποτε δυσκολία αφήστε σχόλιο παρακάτω για να βοηθήσω σε ό,τι μπορώ!

Αύριο θα λάβετε οδηγίες εδώ αλλά και στα e-mail που έχετε δηλώσει για το πρόγραμμα των ηλεκτρονικών μας συναντήσεων την επόμενη εβδομάδα! 

Μείνετε συντονισμένοι!!! 🙂

 

Δραστηριότητες για το Πάσχα!

0

Συγγραφέας: ΚΟΤΑΝΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ | Κατηγορία Επετειακά-Γιορτές | , στις 14-04-2020

Καλησπέρα πεμπτάκια μου!!

Όπως είπαμε και στη συνάντηση μας διανύουμε τη Μεγάλη εβδομάδα και ημέρες ξεκούρασης !!! Λοιπόν, σας έχω μερικές προτάσεις για τις επόμενες μέρες, που δεν θα έχουμε εργασίες! 🙂

Δραστηριότητες!

1. Μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω ένα πασχαλινό παραμύθι, με τον παππού να αφηγείται στα δυο του εγγόνια γεγονότα για τις ημέρες της Μεγάλης εβδομάδας! Θα το βρείτε εδώ: Μπαμ από δω, μπαμ από κει, τρών’ αρχόντοι και φτωχοί!

Αφού διαβάσετε το παραμύθι, μπορείτε να παίξετε εδώ ένα παιχνίδι αντιστοίχισης φράσης και ημέρας.

Πηγή: e-class

 

2. Ας παίξουμε και ένα διαφορετικό κυνήγι θησαυρού! Θα ψάξουμε να βρούμε την κρυμμένη συνταγή για τα αγαπημένα μας πασχαλινά τσουρέκια!!!Παρακάτω, θα βρείτε ό,τι χρειάζεστε για να ανακαλύψετε τη συνταγή και μετά γιατί όχι, να τη δοκιμάσετε στο σπίτι με τους γονείς σας! *Κρατήστε σημειώσεις στο τετράδιο σας και στείλτε και σε μένα τη συνταγή! 🙂



Λήψη αρχείου

Πηγή: http://taniamanesi-kourou.blogspot.com/

 

3. Εδώ θα βρείτε μια παιδική ταινία, η οποία αναφέρεται στη ζωή του Χριστού και στα γεγονότα που αφορούν τη Μεγάλη εβδομάδα!

 

 

4. Αν και δεν είμαστε στο σχολείο μπορούμε να κάνουμε διάφορες πασχαλινές κατασκευές και στο σπίτι, με όποια υλικά έχουμε και βάζοντας τη φαντασία μας να δουλέψει!!! Πατώντας στους παρακάτω συνδέσμους θα βρείτε διάφορες προτάσεις για πασχαλινά καλαθάκια, πασχαλινές κάρτες και διάφορες κατασκευές για να διακοσμήσετε το δωμάτιο και το σπίτι σας. Θα χαρώ πολύ να μου στείλετε φωτογραφίες από τις δημιουργίες σας!

 

5. Αυτές τις ημέρες, είναι ευκαιρία να διαβάσουμε και ένα βιβλίο! Ο καθένας μπορεί να διαλέξει από τη βιβλιοθήκη του κάποιο βιβλίο που του αρέσει, ενώ παρακάτω θα βρείτε και τη δική μου πρόταση! Το βιβλίο ονομάζεται «Η εξαφάνιση του χρόνου», του Βασίλη Κανίδη. Είναι μια περιπέτεια, με δυο παιδιά περίπου 10 και 12 ετών, τα οποία γίνονται εξερευνητές και αναλαμβάνουν να σώσουν τον πλανήτη από την καταστροφή!Ελπίζω να σας αρέσει!!! Θα το βρείτε εδώ (πατήστε στο PDF και θα έχετε το βιβλίο στη συσκευή σας) αλλά και σαν αρχείο στο e-class στα Έγγραφα!

Γράψτε λίγα λόγια για το βιβλίο που διαλέξατε (τίτλος, συγγραφέας, υπόθεση) και στείλτε μου μήνυμα στο e-class!

Ας κλείσουμε με πασχαλινά παζλ! Πατήστε εδώ και εδώ!

Να περάσετε όμορφα τις ημέρες που ακολουθούν, εύχομαι υγεία σε εσάς και στις οικογένειές σας! Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση! 🙂

 

 

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση