Β΄Γυμνασίου
Νεοελληνική γλώσσα
Ενότητα 2η : “Ζούμε με την οικογένεια” και
Ενότητα 6η : “Παρακολουθώ , ενημερώνομαι και ψυχαγωγούμαι από διάφορες πηγές (ΜΜΕ , διαδίκτυο,κ.τ.λ.)
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Οι μαθητές θα εργαστούν σε 4 ομάδες των 5 ατόμων.
- Πώς θα χαρακτηρίζατε τις σχέσεις μεταξύ των μελών της οικογένειας στη διαφήμιση;
- Να περιγράψετε την εξωτερική εμφάνιση της μητέρας και να σχολιάσετε τα λόγια της και τη διάθεσή της.
- Ποιους ρόλους φαίνεται να έχει ο πατέρας;
- Για ποιο λόγο πιστεύετε ότι ο δημιουργός της διαφήμισης χρησιμοποίησε ένα δημοφιλές ζευγάρι ηθοποιών, που είναι και στην πραγματικότητα παντρεμένοι με παιδιά;
- Ποιο μήνυμα υπονοείται στο σλόγκαν “Η ζωή θέλει κρις κρις”;
- Τι μαθαίνει ο καταναλωτής για το προϊόν και τι του κρύβουν;
- Πατήστε εδώ για να ακούσετε κάτι …γνωστό.Σας θυμίζει κάτι (από τη διαφήμιση ,εννοώ);
Άσκηση δημιουργικής γραφής ( για 2 ομάδες)
Ας υποθέσουμε ότι η διαφήμιση δεν έχει ήχο. Εσείς καλείστε να γράψετε τους διαλόγους μεταξύ των μελών της οικογένειας όπως εσείς θεωρείτε ότι θα ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. ( δυνατότητα δραματοποίησης των διαλόγων)
Άσκηση προφορικού λόγου (για 2 ομάδες)
Να δημιουργήσετε και να παρουσιάσετε μία ραδιοφωνική διαφήμιση για το ίδιο προϊόν(ψωμί του τοστ “κρις-κρις”).
Δείτε και την παρακάτω διαφήμιση του χυμού Life της Δέλτα.
- Ποια εικόνα της Ελληνίδας μάνας προβάλλεται σε αυτή τη διαφήμιση; Μπορείτε να δικαιολογήσετε την επιλογή αυτής της οπτικής από τον δημιουργό της διαφήμισης;
- Πιο οικεία σε εσάς είναι η εικόνα της μητέρας στην πρώτη ή στη δεύτερη διαφήμιση; (ο κάθε μαθητής /-τρια να δώσει μια προσωπική απάντηση)
Αφήστε μια απάντηση