Σχολεία με επικοινωνία…

Περιστατικά καθημερινής τρέλας! Αντιμετωπίζονται….

Η οικογένεια στη διαφήμιση – Φύλλο εργασίας

Μαρ 201425

Β΄Γυμνασίου

Νεοελληνική  γλώσσα

Ενότητα 2η : “Ζούμε με την οικογένεια” και 

Ενότητα 6η : “Παρακολουθώ , ενημερώνομαι και ψυχαγωγούμαι από διάφορες πηγές (ΜΜΕ , διαδίκτυο,κ.τ.λ.)

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Οι μαθητές θα εργαστούν σε 4 ομάδες των 5 ατόμων.

  1. Πώς θα χαρακτηρίζατε τις σχέσεις μεταξύ των μελών της οικογένειας στη διαφήμιση;
  2. Να περιγράψετε την εξωτερική εμφάνιση της μητέρας και να σχολιάσετε τα λόγια της και τη διάθεσή της.
  3. Ποιους ρόλους φαίνεται να έχει ο πατέρας;
  4. Για ποιο λόγο πιστεύετε ότι ο δημιουργός της διαφήμισης χρησιμοποίησε ένα δημοφιλές ζευγάρι ηθοποιών, που είναι και στην πραγματικότητα παντρεμένοι με παιδιά;
  5. Ποιο μήνυμα υπονοείται στο σλόγκαν “Η ζωή θέλει κρις κρις”;
  6. Τι μαθαίνει ο καταναλωτής για το προϊόν και τι του κρύβουν;
  7. Πατήστε εδώ  για να ακούσετε  κάτι …γνωστό.Σας θυμίζει κάτι (από τη διαφήμιση ,εννοώ);

Άσκηση δημιουργικής γραφής ( για 2 ομάδες)

Ας υποθέσουμε ότι η διαφήμιση δεν έχει ήχο. Εσείς καλείστε να γράψετε τους διαλόγους μεταξύ των μελών της οικογένειας όπως εσείς θεωρείτε ότι θα ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. ( δυνατότητα δραματοποίησης των διαλόγων)

Άσκηση προφορικού λόγου (για 2 ομάδες)

Να δημιουργήσετε και να παρουσιάσετε μία ραδιοφωνική διαφήμιση για το ίδιο προϊόν(ψωμί του τοστ “κρις-κρις”).

Δείτε και την παρακάτω διαφήμιση του χυμού Life της Δέλτα.

  1. Ποια εικόνα της Ελληνίδας μάνας προβάλλεται σε αυτή τη διαφήμιση; Μπορείτε να δικαιολογήσετε την επιλογή αυτής της οπτικής από τον δημιουργό της διαφήμισης;
  2. Πιο οικεία σε εσάς είναι η εικόνα της μητέρας στην πρώτη ή στη δεύτερη διαφήμιση;  (ο κάθε μαθητής /-τρια να δώσει μια προσωπική απάντηση)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων