Scratch2
- Αλληλεπίδραση I
Τα καπελάκια
Πριν ξεκινήσετε την 4η ενότητα θα πρέπει:
|
|
Ολοκληρώνοντας το μάθημα αυτό θα :
|
Να θυμάστε ότι:
|
Δραστηριότητα αυτοαξιολόγησης
Άσκηση 1
Στο έργο “Μάγος” (που υλοποιήσατε στο μάθημα 3.1) να προσθέσετε σενάρια στα αντικείμενα ώστε:
- Οι νυχτερίδες να εμφανίζονται όταν γίνεται κλικ στην σημαία.
- Οι νυχτερίδες να εξαφανίζονται όταν ο χρήστης κάνει κλικ πάνω τους.
- Το φαντασματάκι να λέει “μπουουου” όταν ο χρήστης κάνει κλικ πάνω του.
Για τη δραστηριότητα αυτή θα χρειαστείτε τις παρακάτω εντολές:
Στο τέλος μην ξεχάσετε να αποθηκεύσετε το έργο.
Άσκηση 2
Στο έργο “Ελλάδα” (που υλοποιήσατε στο μάθημα 3.1) να προσθέσετε σενάρια στα αντικείμενα ώστε όταν γίνεται κλικ σε κάθε αντικείμενο να εμφανίζεται μια μικρή περιγραφή για αυτό. Στο τέλος μην ξεχάσετε να αποθηκεύσετε το έργο.
Όψεις και Ήχος
Πριν ξεκινήσετε το μάθημα θα πρέπει να μπορείτε:
|
|
Ολοκληρώνοντας το μάθημα αυτό θα:
|
Να θυμάστε ότι:
|
Δραστηριότητα αυτοαξιολόγησης
Άσκηση 1
Συμπληρώστε το έργο “Ζάρια” (που υλοποιήσατε στο μάθημα 3.3) , έτσι ώστε όταν ο χρήστης πατάει έναν από τους αριθμούς 1 έως 6, το ζάρι να εμφανίζει την αντίστοιχη έδρα. Θα χρησιμοποιήσετε την εντολή “άλλαξε την ενδυμασία σε …”. Αποθηκεύστε το έργο.
Άσκηση 2
Δημιουργήστε ένα νέο έργο με ονομασία “Δοκιμάζω όψεις και ήχους”. Επιβεβαιώστε ότι η γατούλα έχει δύο ενδυμασίες. Δώστε στη γατούλα τα παρακάτω σενάρια και δοκιμάστε τα.
Αποθηκεύστε, δημοσιεύσετε το έργο και προσθέστε το στη συλλογή: http://scratch.mit.edu/studios/780122/
☛ Κάντε κλικ εδώ για να δείτε το έργο όπως το φτιάξαμε εμείς.
Άσκηση 3
Στο έργο “Μάγος” (που υλοποιήσατε στο μάθημα 3.1) να προσθέσετε εντολές ήχου στα σενάρια ώστε:
- Όταν γίνεται κλικ στην σημαία να ακούγεται ήχος καμπάνας (βρίσκεται στην βιβλιοθήκη Ήχων > Εφέ > Bell Toll).
- Όταν γίνεται κλικ πάνω στον μάγο να ακούγεται σαν να γελά (ο ήχος βρίσκεται στην βιβλιοθήκη Ήχων > Άνθρωποι > Laugh Male).
- Οι νυχτερίδες να κάνουν ήχο πριν εξαφανιστούν ( βιβλιοθήκη Ήχων > Ηλεκτρονικά > screech).
Στο τέλος αποθηκεύστε το έργο.