Παρακάτω θα διαβάσετε μερικές πρώτες οδηγίες για τις συνεργατικές μεγάλες δραστηριότητες (εργασίες) της Γ’ Γυμνασίου στο μάθημα της Πληροφορικής. Θα ακολουθήσουν λεπτομερείς οδηγίες ανά εβδομάδα μαθήματος καθώς και χρονοπρογραμματισμός, ώστε να σημειώνεται πρόοδος ανά εβδομάδα.
Η κάθε ομάδα στο τέλος της ενότητας, θα παρουσιάσει στην τάξη την εργασία για περίπου 10 λεπτά, χρησιμοποιώντας λογισμικό παρουσιάσεων (OpenOffice.org Presentation, MS-PowerPoint). Και για αυτό θα δοθούν εξηγήσεις αργότερα.
Προφανώς ο κύριος όγκος της δουλειάς θα γίνεται στο σχολείο, ωστόσο λόγω του ότι το μάθημα είναι μονόωρο, θα πρέπει να συνεργαστείτε και να βρείτε τρόπο να δουλέψετε μαζί. Για την πραγματοποίηση της εργασίας ανά ομάδα χρειάζεται ένας ή περισσότεροι υπολογιστές και πρόσβαση στο Διαδίκτυο.
Σχετικά με τη φύση του θέματος: Αυτό μπορεί να είναι κάποια εφαρμογή – πρόγραμμα της Πληροφορικής, σχολιασμός Διαδικτυακού τόπου και των υπηρεσιών του κ.λ.π. Ακόμη μπορεί να είναι ένα τελικό προϊόν, όπως ένα video το οποίο επεξεργαστήκατε και θα παρουσιάζει το θέμα σας. Επίσης μπορεί να είναι ένα παιχνίδι ή κάποιο πρόγραμμα το οποίο φτιάξατε. Όρεξη και φαντασία χρειάζεται και είμαι σίγουρος ότι διαθέτετε και από τα δύο! Διαβάστε μια ενδεικτική λίστα από την οποία μπορείτε να επιλέξετε θέμα ή να εμπνευστείτε για ένα καινούργιο. Εννοείτε ότι η θεματολογία δεν είναι δεσμευτική. Περιμένω τις δικές σας προτάσεις.
Οι πληροφορίες μπορούν να αναπαρίστανται σε διαφορετικές μορφές αναπαράστασης και συνδυασμούς αυτών: κείμενο, εικόνα, κινούμενη εικόνα, video, ήχος.
Ως γενική οδηγία να σημειώσω ότι η αναζήτηση πληροφοριών μέσω του Διαδικτύου και στη συνέχεια η αντιγραφή και επικόλλησή τους δεν βαθμολογούνται ως εργασία ή τμήμα της. Σκοπός της εργασίας είναι να εντοπίσετε σχετικές με το θέμα πληροφορίες, να κατανοήσετε το θέμα, να το αναλύσετε και να το συνδέσετε με την Εκπαίδευση.
Πληροφορικός @ σχολείο ;-)
Σχετικά με μένα
About me. Edit this in the options panel.Αρχεία
- Σεπτέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2015
- Σεπτέμβριος 2015
- Φεβρουάριος 2015
- Δεκέμβριος 2014
- Νοέμβριος 2014
- Σεπτέμβριος 2014
- Μάιος 2014
- Απρίλιος 2014
- Μάρτιος 2014
- Ιανουάριος 2014
- Οκτώβριος 2013
- Σεπτέμβριος 2013
- Αύγουστος 2013
- Ιούλιος 2013
- Απρίλιος 2013
- Φεβρουάριος 2013
- Δεκέμβριος 2012
- Νοέμβριος 2012
- Οκτώβριος 2012
- Σεπτέμβριος 2012
- Αύγουστος 2012
- Ιούλιος 2012
- Μάιος 2012
- Απρίλιος 2012
- Μάρτιος 2012
- Φεβρουάριος 2012
- Ιανουάριος 2012
- Δεκέμβριος 2011
- Νοέμβριος 2011
- Οκτώβριος 2011
- Σεπτέμβριος 2011
- Αύγουστος 2011
- Ιούλιος 2011
- Ιούνιος 2011
- Μάιος 2011
- Απρίλιος 2011
- Μάρτιος 2011
- Φεβρουάριος 2011
- Ιανουάριος 2011
- Δεκέμβριος 2010
- Νοέμβριος 2010
- Οκτώβριος 2010
- Σεπτέμβριος 2010
- Απρίλιος 2010
- Φεβρουάριος 2010
- Ιανουάριος 2010
- Δεκέμβριος 2009
- Οκτώβριος 2009
- Φεβρουάριος 2009
- Ιανουάριος 2009
- Δεκέμβριος 2008
- Νοέμβριος 2008
Αναζήτηση
Αφήστε μια απάντηση