Το Μουσικό Σχολείο Πτολ/δας διοργάνωσε εκπαιδευτική εκδρομή των μαθητών/τριών της Α΄ Λυκείου στην Κέρκυρα.
Οι μαθητές/τριες και οι συνοδοί εκπαιδευτικοί επισκέφτηκαν την πρώτη ημέρα την τοποθεσία Κανόνι και την Παναγία Βλαχερνών και στη συνέχεια τον Τάφο του Ιωάννη Καποδίστρια (Μονή Πλατυτέρας). Την επόμενη ημέρα θαύμασαν τα εντυπωσιακά εκθέματα του Μουσείου Ασιατικής Τέχνης, προσκύνησαν το λείψανο του Αγίου Σπυρίδωνα, πολιούχου του νησιού, περιηγήθηκαν στα καντούνια της Παλιάς Πόλης και στο Παλαιό Φρούριο.
Την τελευταία ημέρα επισκέφτηκαν το Μουσείο Διονυσίου Σολωμού και το Βυζαντινό Μουσείο Αντιβουνιώτισσας.
Παράλληλα γεύτηκαν τα τοπικά εδέσματα και ξεκουράστηκαν στα καφέ του Λιστόν.
Συμμετείχαν 31 μαθητές και μαθήτριες της Α΄ Λυκείου, οι οποίοι επέδειξαν άριστη συμπεριφορά, συνέπεια και υπευθυνότητα σε όλη τη διάρκεια της εκδρομής.

















































