11 Σεπτεμβρίου 2025
από ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το πρώτο μας σχολικό κουδούνι (2025-26)
2 Σεπτεμβρίου 2025
από ΜΟΥΣΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κατατακτήριες εξετάσεις για εισαγωγή σε τάξεις του Μουσικού Σχολείου Πτολεμαΐδας 2025-2026
Κατατακτήριες εξετάσεις για εισαγωγή σε τάξεις του Μουσικού Σχολείου Πτολεμαΐδας 2025-2026
Την Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2025 πρόκειται να διεξαχθούν κατατακτήριες εξετάσεις σχολικού έτους 2025-2026 για εισαγωγή μαθητών σε τάξεις του Μουσικού Σχολείου Πτολεμαΐδας
ως εξής:
Α’ Λυκείου – 4 κενές θέσεις
Β’ Λυκείου – 2 κενές θέσεις
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στον παρακάτω σύνδεσμο:
26 Μαΐου 2025
από ΜΟΥΣΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διαδικασία εισαγωγής μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2025-2026
Διαδικασία εισαγωγής μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2025-2026
Η διαδικασία εισαγωγής μαθητών στην Α’ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2025-2026, ορίζεται στην εγκύκλιο την οποία εξέδωσε σήμερα το Υπουργείο Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
Σύμφωνα με την εγκύκλιο οι γονείς/κηδεμόνες των υποψηφίων μαθητών από τις 2 Μαΐου έως τις 2 Ιουνίου 2025 και ώρα 14:00 υποβάλλουν από κοινού ηλεκτρονικά ή με οποιοδήποτε άλλο πρόσφορο τρόπο αίτηση συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής μόνο στο Μουσικό Σχολείο της περιοχής όπου κατοικεί ο/η υποψήφιος/α. Οι γονείς/κηδεμόνες των υποψηφίων μαθητών/τριών υποχρεούνται να αποστείλουν πέραν της αίτησης συμμετοχής στις εν θέματι εξετάσεις και τα κάτωθι έγγραφα:
1) λογαριασμό κοινής ωφέλειας (ύδρευσης ή ρεύματος ή τηλεφώνου) ή άλλο πρόσφορο αποδεικτικό μέσο από το οποίο να αποδεικνύεται ρητώς η διεύθυνση της μονίμου κατοικίας του υποψηφίου
2) αντίγραφο ταυτότητας γονέων/κηδεμόνων ή αντίγραφο ταυτότητας γονέα/κηδεμόνα
3) δικαστική απόφαση (προσωρινή διαταγή, απόφαση ασφαλιστικών μέτρων, οριστική δικαστική απόφαση) αν και εφόσον δεν υφίσταται συναίνεση των δύο γονέων/κηδεμόνων. Δύναται να προσκομισθεί επίσης και πιστοποιητικό περί μη άσκησης ένδικων μέσων, προκειμένου να βεβαιωθεί ότι επήλθε το αμετάκλητο της δικαστικής απόφασης μέχρι και τις 16.09.2021 – και άρα δεν εφαρμόζεται το 1519 ΑΚ-, σύμφωνα με όσα ορίζει η υπό στοιχεία Φ1/117162/ΓΔ4/20-09-2021 εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας (ανακοινοποίηση στο ορθό στις 21-9-2021).
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης οι ενδιαφερόμενοι γονείς/κηδεμόνες δύνανται να απευθύνονται τηλεφωνικά (2463081775) ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (mousptol@sch.gr) στo Μουσικό Σχολείο Πτολεμαΐδας, όπου υπέβαλαν την αίτησή τους.
Όσον αφορά την διαδικασία επιλογής των μαθητών-τριών που κατέθεσαν αίτηση για εισαγωγή στο Μουσικό Σχολείο, μπορείτε να κάνετε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για περισσότερες πληροφορίες:
Εισαγωγικές Εξετάσεις Α’ Γυμνασίου – Διαδικασία επιλογής μαθητών
22 Μαΐου 2025
από ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παράσταση & Συναυλία από τα σύνολα Α’ Γυμνασίου
Παράσταση & Συναυλία από τα σύνολα Α’ Γυμνασίου
Τα Μουσικά Σύνολα της Α’ Γυμνασίου πραγματοποίησαν σήμερα Πέμπτη 22 Μαΐου παράσταση και συναυλία που ετοίμασαν απευθυνόμενοι στους μαθητές και τις μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης Δημοτικών Σχολείων του Νομού Κοζάνης.
Κατά το πρώτο μέρος της εκδήλωσης το ακροατήριο παρακολούθησε την παράσταση “Ο Έμπορος της Βενετίας” του William Shakespeare, το κείμενο της οποίας αποτελούσε μία επεξεργασία του εν λόγω θεατρικού έργου. Κατά την προετοιμασία και υλοποίησή της καταλυτικό ρόλο είχε η μαθητική ομάδα του πολιτιστικού προγράμματος “Μουσική Φωτογραφία”.
Ο βασικός στόχος αφορούσε στην εξοικείωση των εμπλεκόμενων μαθητών/μαθητριών με έργα και μουσικές πρακτικές από τον Μεσαίωνα και την Αναγέννηση. Τα παιδιά μελέτησαν και εκτέλεσαν τα επιλεγμένα μουσικά έργα αναφοράς του 15ου και 16ου αιώνα τα οποία είχαν μεταγραφεί ώστε να είναι συμβατά με το επίπεδό τους.
Η τελική μορφή της παράστασης είχε πολυμεσικό χαρακτήρα, καθώς η δράση προωθούνταν τόσο με τη μουσική όσο και με τη χρήση βιντεοπροβολών και την αφήγηση σε μορφή θεατρικού αναλογίου.
Διασκευή-φιλολογική επιμέλεια κειμένων: Κατερίνα Μήτκα
Συντονισμός ομάδας “Φωτογραφία και Μουσική”: Απόστολος Δουγαλής
Σχεδιασμός παράστασης-δημιουργία βίντεο: Χριστίνα Τσίγκα
Υπεύθυνοι καθηγητές μουσικών συνόλων: Δέσποινα Αυγερινίδου, Απόστολος Δουγαλής, Εύη Θεοδώρου, Γιώργος Κουκουμπέσης, Νίκος Μαντάνης, Κατερίνα Μήτκα, Γρηγορία Παπαδοπούλου, Στέλιος Σιόλιος, Χριστίνα Τσίγκα, Τάσος Τσώνης
Στο δεύτερο μέρος της συναυλίας, οι μαθητές/μαθήτριες του παραδοσιακού συνόλου έπαιξαν δύο διασκευασμένα παραδοσιακά τραγούδια και ένα αστικό λαϊκό, καθώς επίσης και τα παιδιά του τζαζ συνόλου εκτέλεσαν τον “Χορό του σκιάχτρου”.
Υπεύθυνοι καθηγητές παραδοσιακού συνόλου: Ειρήνη Ασανάκη, Τάσος Βαλκάνης
Υπεύθυνος καθηγητής τζαζ συνόλου: Αλέξανδρος Τσούγιεφ
Στο τέλος της δράσης οι μαθητές και οι μαθήτριες των Δημοτικών είχαν τη δυνατότητα να συζητήσουν τις απορίες τους σχετικά με τη λειτουργία του Μουσικού Σχολείου και να γνωρίσουν από κοντά τα μουσικά όργανα που διδάσκονται σε αυτό.
21 Μαΐου 2025
από ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επίσκεψη στον Μικρασιατικό σύλλογο Πτολεμαΐδας στην έκθεση “Ω Δέσποινα Παντάνασσα Θεοτόκε”
Επίσκεψη στον Μικρασιατικό σύλλογο Πτολεμαΐδας στην έκθεση “Ω Δέσποινα Παντάνασσα Θεοτόκε”
Την Τετάρτη 21/5/2025 οι μαθητές και μαθήτριες του τμήματος ΓΓ1 επισκέφτηκαν το Μικρασιατικό σύλλογο Πτολεμαΐδας και περιηγήθηκαν στην έκθεση “Ω Δέσποινα Παντάνασσα θεοτοκε” που διοργάνωσε η μητρόπολη. Θαύμασαν εικόνες βυζαντινής τεχνοτροπίας από το 16ο -20ο αιώνα που προέρχονται από ιερούς ναούς της Φλώρινας, Πρεσπών, Αμυνταίου και Πτολεμαΐδας.
Υπεύθυνες καθηγήτριες Φραγκουλιδου Μενια και Χαντζή Στέλλα.
20 Μαΐου 2025
από ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μαθητική συναυλία Α Γυμνασίου 2024-2025
Μαθητική συναυλία Α Γυμνασίου 2024-2025
Την Τρίτη 20/5 μαθητές και μαθήτριες της Α τάξης γυμνασίου παρουσίασαν μέρος της δουλειάς που έγινε κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Μπορείτε να δείτε την εκδήλωση στο βίντεο που ακολουθεί:
Συμμετείχαν οι μαθητές και μαθήτριες της Α Γυμνασίου 2024-2025:
Ακορντεόν: Μήτκας Παναγιώτης, Πάγιος Βασίλειος
Βιολοντσέλο: Τζιώνα Έλλη
Κανονάκι: Κουδούνα Σουλτάνα, Νατσιοπούλου Μαρία, Παπαδοπούλου Λυδία-Ελισσάβετ
Κιθάρα: Αλέξη Σοφία, Γεωργίτση Ευθυμία, Καρακούλας Ζώης, Λυσσαρίδου Ευφροσύνη, Νίκου Φίλιππος, Πογιατζής Εμμανουήλ, Τάγκας Χρήστος, Φραγκουλίδου Αικατερίνη
Κλαρινέτο: Ιορδανίδης Ανέστης, Ιωαννίδης Θεόδωρος, Κουβά Ιωάννα
Κρουστά: Αφεντουλίδης Σπυρίδων
Μπουζούκι: Τερζίδης Δημήτριος
Παραδοσιακό κλαρίνο: Σαρβάνης Φίλιππος
Πιάνο: Ακριτίδου Ελευθερία, Μπιτζίδου Γεωργία, Παπαδοπούλου Χιονία, Παχίνη Αλίκη Σαξόφωνο: Κουζιάκη Βασιλική
Τραγούδι: Κουδούνα Σουλτάνα, Νατσιοπούλου Μαρία, Παπαδοπούλου Λυδία-Ελισσάβετ
Τρομπέτα: Τοπτσίδης Ιωάννης, Τρύφων Μάριος
Χορωδία: Ακριτίδου Ελευθερία, Αλέξη Σοφία, Αφεντουλίδης Σπυρίδων, Γεωργίτση Ευθυμία, Γκέτσεβιτς Μιχαήλ, Δουγαλή Θεοδώρα, Εμμανουήλ Αναστάσιος, Ζυμάρα Γεωργία, Ιορδανίδης Ανέστης, Ιωαννίδης Θεόδωρος, Καρακούλας Ζώης, Κουβά Ιωάννα, Κουδούνα Σουλτάνα, Κουζιάκη Βασιλική, Λυσσαρίδου Ευφροσύνη, Μήτκας Παναγιώτης, Μπεσπάρα Μαγδαληνή, Μπιτζίδου Γεωργία, Μπλάντζας Δημήτριος, Νατσιοπούλου Μαρία, Νίκου Φίλιππος, Πάγιος Βασίλειος, Παπαδόπουλος Σπυρίδων, Παπαδοπούλου Λυδία-Ελισσάβετ, Παπαδοπούλου Χιονία, Παχίνη Αλίκη, Πογιατζής Εμμανουήλ, Σαρβάνης Φίλιππος, Τάγκας Χρήστος, Τερζίδης Δημήτριος, Τζιώνα Έλλη, Τοπτσίδης Ιωάννης, Τουλουμενίδου Αναστασία, Τρύφων Μάριος, Τσιότσιου Αλκμήνη, Φραγκουλίδου Αικατερίνη
18 Μαΐου 2025
από ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΜΟΝΟΓΡΑΜΜΑ Οδυσσέα Ελύτη
ΜΟΝΟΓΡΑΜΜΑ Οδυσσέα Ελύτη
Το εκπληκτικό “μονόγραμμα” του σπουδαίου Οδυσσέα Ελύτη παρουσίασε σήμερα η ευρωπαϊκή ορχήστρα του λυκείου μαζί με τη χορωδία της τρίτης γυμνασιακής τάξης.
Η σύνθεση της μουσικής ανήκει στον Παναγιώτη Δημόπουλο και η διεύθυνση στον Τάσο Τσώνη. Όλοι οι μαθητές και όλες οι μαθήτριες απέδωσαν με αριστουργηματικό τρόπο το λυρικό ποιητική έργο του Έλληνα ποιητή προσθέτοντας μία ακόμη πανέμορφη και ξεχωριστή συναυλία στη φετινή σχολική χρονιά!
18 Μαΐου 2025
από ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μνημόσυνο για τα θύματα Ολοκαυτώματος της Μαρτυρικής Ερμακιάς
Μνημόσυνο για τα θύματα Ολοκαυτώματος της Μαρτυρικής Ερμακιάς
Μνημόσυνο για τα θύματα Ολοκαυτώματος της Μαρτυρικής Ερμακιάς πραγματοποιήθηκε το πρωί της Κυριακής 18/5.
Η εκδήλωση αποτίει φόρο τιμής στη μνήμη των θυμάτων της θηριωδίας και αποτελεί υπενθύμιση της σημασίας της ιστορικής μνήμης, της ανεκτικότητας και της ειρήνης.
Αντιπροσωπία μαθητών από το πρόγραμμα Πρόγραμμα: “Πολιτισμός Μνήμης: Πύργοι – Μεσόβουνο – Ερμακιά” καταθέσαν στεφάνι στη μνήμη των θυμάτων της θηριωδίας.
15 Μαΐου 2025
από ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόγραμμα: “Πολιτισμός Μνήμης: Πύργοι – Μεσόβουνο – Ερμακιά” (Πτολεμαΐδα 2025)
Πρόγραμμα: “Πολιτισμός Μνήμης: Πύργοι – Μεσόβουνο – Ερμακιά” (Πτολεμαΐδα 2025)
Με το παρόν σας ενημερώνουμε για το δεύτερο μέρος του προγράμματός μας, δηλαδή για τη φιλοξενία στην Πτολεμαΐδα των μαθητών και μαθητριών από την Γερμανία, καθώς και για τις επισκέψεις και δράσεις που έλαβαν χώρα.
Με μεγάλη αγωνία και αδημονία μαθητές, μαθήτριες και γονείς των παιδιών από την Ελλάδα περίμεναν την ώρα που θα καταφθάσουν οι φίλοι και φίλες τους. Η πολυπόθητη στιγμή έφτασε την Τρίτη 29 Μαρτίου 2025. Μετά από έναν, περίπου, μήνα αναμονής συντελέστηκε η επανασύνδεση της ομάδας μας στο σύνολό της.
Θερμό καλωσόρισμα της ομάδας στο 1ο ΓΕ.Λ. Πτολεμαΐδας από τη διευθύντρια του σχολείου κυρία Ευσταθιάδου Άννα. Οι μαθητές ενώθηκαν σε ομάδα μετά από περίπου δύο μήνες, έφαγαν όλοι μαζί πρωινό στο σχολείο, και αφού πρώτα συζήτησαν μεταξύ τους διάφορα θέματα, επισκέφτηκαν τα τμήματα των μαθητών του 1ου ΓΕ.Λ., όπου γνώρισαν τους συμμαθητές, τις συμμαθήτριες και τους εκπαιδευτικούς τους. Συζήτησαν και έκαναν νέες γνωριμίες με το μαθητικό δυναμικό του συγκεκριμένου σχολείου.
Στη συνέχεια, η ομάδα μας είχε συνάντηση στο Δημαρχείο της πόλης με τον Δήμαρχο κ. Πλακεντά και την Αντιδήμαρχο πολιτισμού κυρία Κάτσιου. Ο κ. Πλακεντάς καλωσόρισε τους επισκέπτες και συνεχάρη τους μαθητές, τις μαθήτριες και τους εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν στο φετινό πρόγραμμα, το οποίο υλοποιείται για όγδοη συνεχή χρονιά. Τόνισε ότι τέτοιου είδους προγράμματα και δράσεις προάγουν την ειρήνη, τη φιλία, τη συνεργασία και τη συναδέλφωση των λαών. Η γνώση της Ιστορίας βοηθά στην αποφυγή επαναλαμβανόμενων τραγικών γεγονότων. Σημείωσε, μάλιστα, ότι πέρα από την απόδοση τιμής στα θύματα της γερμανικής θηριωδίας στις τρεις μαρτυρικές κοινότητας του Δήμου Εορδαίας την περίοδο της γερμανικής κατοχής, θα ήταν χρήσιμο να εξαχθούν και συμπεράσματα που θα παραδειγματίσουν τη νέα γενιά.
Αμέσως μετά περιηγηθήκαμε στο κέντρο της πόλης, όπου οι μαθητές και μαθήτριες των τριών ελληνικών σχολείων μπροστά στο άγαλμα του Πτολεμαίου αναφέρουν πως η ονομασία της πόλης προέκυψε από τον αρχαίο Μακεδόνα Πτολεμαίο τον Σωτήρα, στρατηγό του Μεγάλου Αλεξάνδρου, που αργότερα αναγορεύτηκε Βασιλιάς της Αιγύπτου με το όνομα Πτολεμαίος Α΄ Σωτήρ (Λάγος).
Μετά τη σύντομη βόλτα μας στο κέντρο της πόλης επισκεφτήκαμε τον ραδιοφωνικό σταθμό VIVA FM, όπου αντιπροσωπεία του μαθητικού σώματος έδωσε συνέντευξη σχετική με το πρόγραμμα. Περιέγραψαν τον λόγο που συμμετέχουν σε ένα τέτοιο πρόγραμμα, καθώς και τις εμπειρίες τους από το πρώτο μέρος της επίσκεψης μας στη Γερμανία. Τη συνέντευξη μπορείτε να την ακούσετε στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://soundcloud.com/stelios-andronikidis/best-of-radio-show-at-30-4-2025
Έπειτα, βάσει προγράμματος το οδοιπορικό της μνήμης ξεκίνησε με πρώτο προορισμό το μαρτυρικό χωριό της Ερμακιάς, όπου μας υποδέχτηκαν ο πρόεδρος της κοινότητας κύριος Αριστοτέλης Ήτσκος και η πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου κυρία Σάκκου Μαρία, όπως και πλήθος χωριανών. Έγινε αναφορά στα ιστορικά γεγονότα που οδήγησαν στο Ολοκαύτωμα της Ερμακιάς. Στη συνέχεια, πρόσφεραν σε όλους μας εξαιρετικά τοπικά εδέσματα τα οποία προετοίμασαν οι κάτοικοι του χωριού. Ακολούθησε κατάθεση στεφάνου από τα μέλη της ομάδας και συμβολική δενδροφύτευση στο χώρο του μνημείου.
Επίσης, ο τοπικός πολιτιστικός σύλλογος τραγούδησε παραδοσιακά τραγούδια τα οποία με τη σειρά τους μας οδήγησαν σε έναν ωραίο παραδοσιακό χορό, όλοι μαζί, μαθητιώσα νεολαία και χωριανοί!!!
Παρασκευή 02 Μαΐου 2025
Λόγω κάποιου απρόοπτου γεγονότος αναβλήθηκε η επίσκεψη και η δενδροφύτευση στο μαρτυρικό χωριό του Μεσόβουνου. Μετά από επανασχεδιασμό του προγράμματος επισκεφτήκαμε το Νυμφαίο και το μαρτυρικό χωριό της Κλεισούρας.
Στο μαρτυρικό χωριό της Κλεισούρας μας υποδέχτηκαν η πρόεδρος του χωριού κ. Κωνσταντίνα Χήτα, καθώς και ο υπεύθυνος του χώρου κ. Δήμος. Έγινε αναφορά στα ιστορικά γεγονότα που οδήγησαν στο Ολοκαύτωμα της Κλεισούρας, 5 Απριλίου 1944.
Από εκεί καταλήξαμε στην Καστοριά, όπου και περιηγηθήκαμε στην όμορφη αυτή πόλη της Δυτικής Μακεδονίας.
Σάββατο 03 Μαΐου 2025
Το οδοιπορικό της μνήμης μας οδήγησε στο μαρτυρικό χωριό των Πύργων, όπου έγινε αναφορά στα ιστορικά γεγονότα που οδήγησαν στο ολοκαύτωμα των Πύργων από τον Πρόεδρο του Συλλόγου Θυμάτων Ολοκαυτώματος Πύργων Εορδαίας “Ιερή Μνήμη” κ. Χαράλαμπο Φωτιάδη.
Στη συνέχεια, επισκεφτήκαμε τους καταρράκτες της Έδεσσας και περιηγηθήκαμε στον παραδοσιακό οικισμό Βαρόσι.
Το πρόγραμμα της ημέρας ολοκληρώθηκε με την επίσκεψή μας στα ιαματικά λουτρά Πόζαρ Αριδαίας.
Κυριακή 04 Μαΐου 2025
Όλοι οι συμμετέχοντες του προγράμματος παραβρέθηκαν στο ετήσιο μνημόσυνο για τα θύματα του ολοκαυτώματος των Πύργων, όπου και έγινε κατάθεση στεφάνου από αντιπροσωπεία μαθητών.
Το επόμενο διήμερο η ομάδας μας, Έλληνες και Γερμανοί μαθητές και μαθήτριες μαζί με τους συνοδούς καθηγητές περιηγηθήκαμε στους νομούς Θεσπρωτίας και Ιωαννίνων όπου θαύμασαν τις ομορφιές του φυσικού περιβάλλοντος των παραπάνω περιοχών. Συγκεκριμένα, την Δευτέρα 05 Μαΐου 2025 επισκεφτήκαμε τις πηγές Αχέροντα και τα στενά Αχέροντα, όπου η ομάδα επιδόθηκε σε υπαίθριες δραστηριότητες αναψυχής, όπως ιππασία, rafting, τοξοβολία.
Στην όχθη του ποταμού κάποια από τα παιδιά της ομάδας συναντήθηκαν με παιδιά από το 2ο ΕΠΑ.Λ. Κιλκίς και αυθόρμητα άρχισαν να χορεύουν σε παραδοσιακούς ρυθμούς.
Γεύμα δίπλα στις όχθες του Αχέροντα.
Ο επόμενος προορισμός ήταν το Νεκρομαντείο Αχέροντα, όπου έγινε ξενάγηση από την κυρία Τζένη Μπάρκα. Οι μαθητές και μαθήτριες περιηγήθηκαν στον αρχαιολογικό χώρο προσπαθώντας να ανακαλύψουν την είσοδο για τον “Κάτω Κόσμο”…..!!!!
Επόμενος προορισμός η πανέμορφη Πάργα.
Η μέρα μας έκλεισε με επιστροφή στα Ιωάννινα, όπου και διανυκτερεύσαμε.
Τρίτη 06 Μαΐου 2025
Μετά από ένα πλούσιο πρωινό στο ξενοδοχείο και παίρνοντας αρκετές δυνάμεις η ομάδα μας ξεκίνησε την περιήγηση στα Ιωάννινα με πρώτο προορισμό το Σπήλαιο του Περάματος.
Επόμενος προορισμός το νησάκι των Ιωαννίνων στην λίμνη Παμβώτιδα. Μετά από ένα σύντομο ταξιδάκι με το καραβάκι οι μαθητές και μαθήτριες περιηγήθηκαν στα στενά και όμορφα σοκάκια και επισκέφτηκαν το μουσείο του Αλή Πασά, όπου έγινε ξενάγηση.
Στη συνέχεια, οι μαθητικές ομάδες περιηγήθηκαν στην παλιά πόλη των Ιωαννίνων και στην παραλίμνια περιοχή. Στο δρόμο της επιστροφής για Πτολεμαΐδα έγινε μια μικρή στάση στο Μέτσοβο.
Τετάρτη 07 Μαΐου 2025
Θερμή υποδοχή των μαθητών του προγράμματος από το Μουσικό Σχολείο Πτολεμαΐδας. Ο διευθυντής του σχολείου κ. Ταγτεβερενίδης Παύλος μίλησε για το νόημα τέτοιων προγραμμάτων και ευχήθηκε σε όλα τα παιδιά υγεία και καλές σπουδές. Οι μαθητές και μαθήτριες περιηγήθηκαν στους χώρους του σχολείου και συμμετείχαν σε κάποια από τα μαθήματα του σχολείου.
Στη συνέχεια, ακολούθησε απολογισμός του προγράμματος στο αμφιθέατρο του Μουσικού Σχολείου, όπου όλα τα παιδιά μίλησαν για τις εμπειρίες τους σχετικά μ’ αυτό και σε συγκινησιακό κλίμα έκλεισε το εκπαιδευτικό κομμάτι του προγράμματος.
Όλοι μας Μαθητές και Μαθήτριες – Καθηγητές και Καθηγήτριες, Έλληνες – Γερμανοί, μία αγκαλιά !!!!!!!
Το τελευταίο βράδυ της παραμονής των μαθητών από τη Γερμανία έγινε αποχαιρετιστήριο πάρτι σε οικογενειακή ταβέρνα της περιοχής.
Την μουσική επένδυση της βραδιάς ανέλαβαν μαθητές του Μουσικού Σχολείου παίζοντας παραδοσιακούς σκοπούς. Η ποντιακή λύρα, το κλαρίνο και η τρομπέτα είχαν την τιμητική τους. Η βραδιά έκλεισε με πολύ κέφι και χορό από όλους τους συμμετέχοντες (παιδιά, εκπαιδευτικοί, γονείς).
Πέμπτη 08 Μαΐου 2025
Έφτασε η ώρα του αποχαιρετισμού των φιλοξενούμενων από την Γερμανία, μαθητών, μαθητριών και καθηγητών, μέσα σε έντονο συγκινησιακό κλίμα στο οποίο συμμετείχαν και οι γονείς των παιδιών της Ελλάδας που φιλοξένησαν τα παιδιά από την Γερμανία.
Η υλοποίηση του προγράμματος στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, αν λάβουμε υπόψη τις αναφορές του τοπικού τύπου καθώς και το αγκάλιασμα των τοπικών φορέων στις δράσεις μας, όπως επίσης και την αναφορά των συμμετεχόντων, μαθητών και καθηγητών κατά την απολογιστική συνεδρίαση στο τέλος του προγράμματος. Η γλωσσική εμψύχωση των παιδιών έγινε σύμφωνα με τα πρότυπα του ΕΓΙΝ που είναι και χορηγός του όλου προγράμματος.
Ο υπεύθυνος του προγράμματος
Κυριάκου Νικόλαος
15 Μαΐου 2025
από ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συμμετοχή της Χορωδίας της Β! Γυμνασίου του Μ.Σ.Π. «Νικόλαος Δούμπας» στη 17η Διεθνή Συνάντηση Σχολικών Χορωδιών του 43ου Διεθνούς Χορωδιακού Φεστιβάλ Καρδίτσας
Συμμετοχή της Χορωδίας της Β! Γυμνασίου του Μ.Σ.Π. «Νικόλαος Δούμπας» στη 17η Διεθνή Συνάντηση Σχολικών Χορωδιών του 43ου Διεθνούς Χορωδιακού Φεστιβάλ Καρδίτσας
Την Πέμπτη 15 Μαΐου 2025 το Μουσικό Σχολείο Πτολεμαϊδας «Νικόλαος Δούμπας» είχε την τιμή να λάβει μέρος στη 17η Διεθνή Συνάντηση Σχολικών Χορωδιών, η οποία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του 43ου Διεθνούς Χορωδιακού Φεστιβάλ Καρδίτσας, στην Καρδίτσα, και συγκεκριμένα στο Μουζάκι, στο “Mouzaki Hotel” υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του καθηγητή και μαέστρου Δρ. Νίκου Ευθυμιάδη και υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και του Πολιτισμού.
Το πρόγραμμα του Φεστιβάλ παρουσίασε με εξαιρετική επιτυχία ο κορυφαίος Αλέξης Κωστάλας.

Η Χορωδία της Β! Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Πτολεμαϊδας «Νικόλαος Δούμπας» παρουσίασε τα τραγούδια : 1.- Μενεξέδες και Ζουμπούλια, 2.- Τώρα που πας στην ξενιτιά, 3.- Ν’ αγαπάς, 4.- Του μικρού Βοριά και 5.- Τσάμικος.
Η τεχνική αρτιότητα και η εκφραστικότητα της Χορωδίας μας προκάλεσαν θετική εντύπωση στο σύνολο των παρισταμένων, ενώ εξίσου κολακευτικά σχόλια απέσπασαν η σωστή άρθρωση, η εκφραστική παρουσία και η άψογη σκηνική απόδοση, ενθαρρύνοντας τους συμμετέχοντες να συνεχίσουν με αγάπη το χορωδιακό τραγούδι.
Στο σημείο αυτό θα ήθελα να αποδώσω πολλά συγχαρητήρια σε όλα τα μέλη της Χορωδίας που συμμετείχαν στο απαιτητικό και συνάμα τιμητικό εγχείρημα, ξεκινώντας από την οργανωτική, ακούραστη, τελειομανή και αξιαγάπητη συνάδελφο μουσικό, κα Κακαρίκα Πελαγία, η οποία διηύθυνε την Χορωδία κι από την οποία ξεκίνησε το όλο εγχείρημα να λαμβάνει σάρκα και οστά έως και την τελική, απόλυτα επιτυχή, μετουσίωσή του.
Παράλληλα, δε θα μπορούσα να λησμονήσω, βέβαια, και την αδιαμφισβήτητη συμβολή κι όλων των άλλων συναδέλφων και συναδελφισσών και συγκεκριμένα της συναδέλφου φιλολόγου κας Χαντζή Στυλιανής και του συναδέλφου μουσικού κου Γκαντίδη Ιωάννη των οποίων η συμβολή υπήρξε καθοριστική για τη διεκπεραίωση της απαιτητικής αυτής αποστολής.

Τέλος θα ήθελα ειλικρινά να ευχαριστήσω όλους και όλες σας και τον καθένα ξεχωριστά που συμμετείχατε σε αυτή την μουσικό-εκπαιδευτική αποστολή και πετύχαμε ως μία μεγάλη ομάδα να εκπροσωπήσουμε άξια το Σχολείο μας!!!!
Ευσταθιάδης Λάζαρος – Φιλόλογος














































































