Δημιουργικό εκπαιδευτικό εργαλείο ή εκμάθηση κάποιων εννοιών;

Σαν μάθημα πρακτικής επέλεξα το μάθημα «Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ» και συγκεκριμένα το κεφάλαιο 2  το οποίο αναφέρεται στην έννοια του προβλήματος, των Αλγορίθμων και του Προγραμματισμού.  Βασικά, έχω προβληματιστεί σε σχέση με το  κατά πόσο θα   μπορέσουμε να κάνουμε σωστά κάποια πράγματα ή απλώς θα κάνουμε  μια αναφορά  στις διάφορες έννοιες,  αφού το μάθημα είναι μονόωρο και η ύλη σχετικά αρκετή.

Πιστεύω   ότι το μάθημα αυτό και συγκεκριμένα τα κεφάλαια που ανέφερα δεν θα πρέπει να είναι ένα εκπαιδευτικό εργαλείο εκμάθησης κάποιων εννοιών ή  κάποιας γλώσσας προγραμματισμού χωρίς σύνδεση με τα υπόλοιπα μαθήματα, αλλά ως δημιουργικό εκπαιδευτικό εργαλείο δίνοντας  έμφαση στην ανάπτυξη της αναλυτικής και συνθετικής σκέψης των μαθητών και των ικανοτήτων τους , καθώς και του μεθοδολογικού χαρακτήρα για την κατανόηση και επίλυση διαφόρων προβλημάτων  στα πλαίσια του σχολείου αλλά και εκτός αυτού.

Σχετικά με Γεωργία Λαμπροπούλου

Είμαι καθηγήτρια Πληροφορικής (ΠΕ19)  στο 8ο Γενικό Λύκειο Πάτρας.
Θα ήθελα μέσα από το blog  να ανταλλάσουμε ιδέες και προτάσεις σχετικά με το μάθημα της Πληροφορικής και γενικά για διάφορα εκπαιδευτικά θέματα που μας αποσχολούν.


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *