Διαδικτυακή συνάντηση με το Ράλλειο Γενικό Λύκειο Θηλέων Πειραιά

20260403 111701

Κατά τη διάρκειά της διαδικτυακής μας συνάντησης, μιλήσαμε στις μαθήτριες και στους εκπαιδευτικούς για το σχολείο μας, την καθημερινότητα και τη ζωή στη Σίκινο, καθώς και για τις ιδιαιτερότητες της άγονης γραμμής των Κυκλάδων.

Παράλληλα, τους δείξαμε πώς φτιάχνονται τα βαγιάτικα σταυρουδάκια, μεταφέροντας ένα μικρό κομμάτι από τα έθιμα και τις παραδόσεις του τόπου μας.

Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με τον πιο όμορφο τρόπο, με τραγούδι και βιολί από τον παπα-Θοδωρή, χαρίζοντας σε όλους μας μια ζεστή και συγκινητική στιγμή.

Ευχαριστούμε θερμά το Ράλλειο Γενικό Λύκειο Θηλέων Πειραιά για την ευγενική δωρεά 270 λογοτεχνικών βιβλίων!