Ο παπα-Θοδωρής ήρθε κοντά μας για να φτιάξουμε μαζί τα όμορφα σταυρουδάκια, που θα μοιραστούν στην εκκλησία την Κυριακή των Βαΐων.
Μαθητές και γονείς συνεργάστηκαν με χαρά και δημιουργικότητα, στολίζοντάς τα με ελιά, καλοκοιμηθιά και λεβάντα, γεμίζοντας τον χώρο με αρώματα και όμορφες στιγμές.
Έτσι το έθιμο μεταφέρεται από γενιά σε γενιά και από σπίτι σε σπίτι.
Και του χρόνου με υγεία!



