Τι είναι η μυϊκή ενδυνάμωση;

Η μυϊκή ενδυνάμωση περιλαμβάνει ένα σύνολο ασκήσεων που έχουν ως σκοπό την τόνωση των μυών του σώματος, έτσι ώστε ο οργανισμός να αντιστέκεται στις εξωτερικές επιβαρύνσεις ή να υπερνικά την κούραση με προσπάθεια καταβολής δύναμης μεγάλης διάρκειας.

 

Οι ασκήσεις αντιστάσεων και δύναμης μπορούν να προσθέσουν χρόνια στη ζωή σας, σύμφωνα με μια μεγάλη μελέτη που αφορούσε πάνω από 80.000 ενήλικες και έγινε από ερευνητές του Πανεπιστήμιο του Σίδνεϊ. Οι κατευθυντήριες γραμμές για τη σωματική άσκηση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για τους ενήλικες συνιστούν 150 λεπτά αερόβιας άσκησης, συν 2 ημέρες δραστηριοτήτων μυϊκής ενδυνάμωσης την εβδομάδα.

Δείτε μερικές ασκήσεις ενδυνάμωσης με το βάρος του σώματος που μπορείτε να κάνετε στο σπίτι:

Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε τις συστάσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για τη φυσική δραστηριότητα για την υγεία.