• φωτόδεντρο
  • Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

    Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
  • Aγ. Γραφή

    Aγ. Γραφή
  • kutsal kitap

    startmenu
  • τυπικόν

    content
  • γραφείο νεότητας Αρχιεπισκοπής

    γραφείο νεότητας Αρχιεπισκοπής
  • Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών

    Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών
  • Ι. Μ. Ν. Σμύρνης

    Ι. Μ. Ν. Σμύρνης
  • Συναξαριστής

    Συναξαριστής
  • EDUCATION AND religion

    religion
  • εθελουσία λήθη 2

    biz029
  • εθελουσία λήθη 3

    12 - 1.jpgPadraic MoodCollector
  • Π.Θ.Σ. ΚΑΙΡΟΣ

    foto kairos
  • ΠΑΝΣΜΕΚΑΔΕ

    logo
  • Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΜΕΣΟΠΕΛΑΓΑ

    mesopelaga
  • religionslehrer.gr/

    religionslehrer.gr/
  • thriskeutikametaxi

    thriskeutikametaxi
  • θρησκευτικά αλλιώς

    θρησκευτικά αλλιώς
  • e- Θρησκευτικά.

    e- Θρησκευτικά.
  • Virtual School

    Virtual School
  • stavrodromi

    stavrodromi
  • δός μοι τοῦτον τὸν ξένον

    δός μοι τοῦτον τὸν ξένον
  • προφίλ

    SL384668

Εργασία, σελ. 43

Διαβάζοντας το μάθημα και μελετώντας προηγούμενες πληροφορίες που έχουμε για τη δράση του Ιησού, μπορούμε να έχουμε μια προσεγγιστική ιδέα για τη καθημερινότητα του. Ξέρουμε ότι ο πατέρας του ήταν μαραγκός άρα ο γιος του θα τον βοηθούσε στο ξυλουργείο του το μεγαλύτερο διάστημα της μέρας. Λόγω του επαγγέλματος του πατέρα θα μετακινούνταν πολύ συχνά για διάφορες δουλειές, έτσι θα περνούσε το περισσότερο καιρό του ταξιδεύοντας. Όταν θα είχε κάποιες ώρες ελεύθερες πιθανότατα θα διάβαζε ή θα βοηθούσε με οποιεσδήποτε δουλειές του σπιτιού. Τις υπόλοιπες μέρες θα φοιτούσε κοντά στους νομοδιδασκάλους και θα μάθαινε για τη θρησκεία μέσα απο τις συναγωγές και τις συγκεντρώσεις των πιστών σε διάφορα άλλα μέρη. Κατά τη διάρκεια αυτών των συγκεντρώσεων θα μπορούσε να δίδασκε άλλους μέσω των σοφών απαντήσεων του, όπως είδαμε και στο μάθημα 8.

;


Αφήστε μια απάντηση

Copyright © …για το Μάθημα των Θρησκευτικών          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση