• φωτόδεντρο
  • Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

    Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
  • Aγ. Γραφή

    Aγ. Γραφή
  • kutsal kitap

    startmenu
  • τυπικόν

    content
  • γραφείο νεότητας Αρχιεπισκοπής

    γραφείο νεότητας Αρχιεπισκοπής
  • Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών

    Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών
  • Ι. Μ. Ν. Σμύρνης

    Ι. Μ. Ν. Σμύρνης
  • Συναξαριστής

    Συναξαριστής
  • EDUCATION AND religion

    religion
  • εθελουσία λήθη 2

    biz029
  • εθελουσία λήθη 3

    12 - 1.jpgPadraic MoodCollector
  • Π.Θ.Σ. ΚΑΙΡΟΣ

    foto kairos
  • ΠΑΝΣΜΕΚΑΔΕ

    logo
  • Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΜΕΣΟΠΕΛΑΓΑ

    mesopelaga
  • religionslehrer.gr/

    religionslehrer.gr/
  • thriskeutikametaxi

    thriskeutikametaxi
  • θρησκευτικά αλλιώς

    θρησκευτικά αλλιώς
  • e- Θρησκευτικά.

    e- Θρησκευτικά.
  • Virtual School

    Virtual School
  • stavrodromi

    stavrodromi
  • δός μοι τοῦτον τὸν ξένον

    δός μοι τοῦτον τὸν ξένον
  • προφίλ

    SL384668

Ιστορία: προσπάθεια σωτηρίας και θεραπείας (H. Heimpel)

Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης

Μαθήτρια: Ευαγγελία Ζιάκα

Τμήμα: Γ1

Σχολικό έτος: 2015-2016

 

Ερώτηση 1 σελίδα 11 (βιβλίο θρησκευτικών Γ’ Γυμνασίου)

  1. Μετά το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ένας ιστορικός (ο H. Heimpel) είπε ότι η ιστορία είναι μια «προσπάθεια σωτηρίας και θεραπείας» του ανθρώπου, καθώς και «συμφιλίωσης» των ανθρώπων μεταξύ τους. Πώς κατανοείτε εσείς αυτή την άποψη;

Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη του ιστορικού. Μελετώντας κανείς την ιστορία, αποφεύγει να κάνει τα ίδια λάθη που έχουν κάνει άλλοι στο παρελθόν, με αποτέλεσμα την σωτηρία και την θεραπεία του από δύσκολες καταστάσεις. Για παράδειγμα, η μελέτη των αιτιών των πολέμων μπορεί να βοηθήσει στο να μην επαναληφθεί ξανά κανένας άλλος παρόμοιος πόλεμος, και επομένως στο να υπάρχει συμφιλίωση και ειρήνη μεταξύ των ανθρώπων και των κρατών.

;


Αφήστε μια απάντηση

Copyright © …για το Μάθημα των Θρησκευτικών          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση